TontsaH
Well-known member
- Liittynyt
- 28.3.2008
- Viestit
- 98
![](http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/formulakuvat/kuljettajat/2010/920871.jpg)
Tältä näyttää parta-Hamilton
Nyt on kyllä niin paljon tekstiä tässä uutisessa etten viitsi tänne kopioida.
Aivan liikaa. Eivätkö he osaa yhtään tiivistää. Hyihyi.Nyt on kyllä niin paljon tekstiä tässä uutisessa etten viitsi tänne kopioida.
Välitön assosiaatio tähän vanginvartijaan, molemmat myös melko mulkeroita:![]()
Tältä näyttää parta-Hamilton
Nyt on kyllä niin paljon tekstiä tässä uutisessa etten viitsi tänne kopioida.
Sadelotossa ei tule aina sadetta, kuten ei oikeassakaan lotossa aina voittoa.Iltalehdessä kerrottiin että Kovalainen otti anoan voittonsa Unkarin sadelotossa.
Enpä muista että Unkarissa olisi tuolloin 2008 satanut kisan aikana, eikä myöskään aika-ajoissa.
Heh, joo... Argentiinassa selostaja Oscar varmaan hokee meikäläisiä silloin argentiinalaisiksi kun menee hyvin... Lipuissa kerran samantapaisia värejä :thumbup:Argentiinalla vahva edustus!
Nysse on korjattu :thumbup::Mtv3:n sivuilta tulospalvelusta bongattua. Tainnut unohtua vähän entisiä tietoja... Ja mites onko Force INDIA brittitalli, ja eikös Red Bull ole Itävallasta :dunno:
Tosin tämä palvelu saattaa poimia kansalaisuudet suoraan jostain toisesta tulosten tuottajasta. Silti :nope:
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=201003069&rss=allToro Rosso ei suunnittele F-putken käyttöä (20.04.)
McLarenin kehittämä F-putkeksi kutsuttu järjestelmä on nopeasti leviävä innovaatio Formula ykkösissä. F-putken avulla kuljettaja pystyy polvellaan säätelemään takasiivekkeen ilmavirtauksia ja saa lisävauhtia suorille.
Kiinassa F-putkea käyttivät McLarenin lisäksi Sauber, Ferrari, Williams ja Mercedes, mutta järjestelmä ei ollut vielä yhtä kehittynyt McLarenin autoon verrattaessa.
Toro Rosson tekninen johtaja Giorgio Ascanelli on sen sijaan sanonut, ettei F1-talli aio keskittyä F-putken kehitystyöhön. Toro Rosso aikoo keskittää vähäiset resurssinsa muihin osa-alueisiin.
- Tämä kaikki sen vuoksi, että jos minulla on kymmenen euroa taskussa ja olen nälkäinen, niin ostan mielummin kaksi sämpylää kuin kaksi grammaa kaviaaria, Ascanelli sanailee Autosprint-lehden mukaan.
- Ehkä viiden kuukauden kehitystyön jälkeen voisimme saada siitä jotain etua, mutta samassa ajassa voimme kehittää paljon auton muita osa-alueita. Tuo systeemi ei sovi meidän kaltaisille tiimeille, jotka aloittivat tuulitunnelitestit vasta marraskuussa, Ascanelli jatkaa.
Sport Content
Kohtuullisen suora käännös. Ehkä olisi F-kanavaksikin voinut kääntää, mutta kanavalla on muitakin merkityksiä.Heh, f-putki.![]()
![]()
Niinhän se on, mutta tyhmältä se kuulostaa minun korvaan. Vähän sama, kuin downforcen kääntäminen alasvoimaksi.Kohtuullisen suora käännös. Ehkä olisi F-kanavaksikin voinut kääntää, mutta kanavalla on muitakin merkityksiä.
Luultavasti ei juuri poikkea siitä, miltä F-duct kuulostaa englantilaisen korvaan.Niinhän se on, mutta tyhmältä se kuulostaa minun korvaan.
Ohhoh, nyt meni aika pahasti pieleen:frank: