Itse ainakaan en löytänyt kertaakaan.Millos viimeksi ollut japanialainen talli palkintopallilla Japaniassa?
Onkos ollu koskaan, ainakaan Honda ja Toyota eivät ole olleet. Onkos muita?Millos viimeksi ollut japanialainen talli palkintopallilla Japaniassa?
Super Aguri?:doubtful:Onkos ollu koskaan, ainakaan Honda ja Toyota eivät ole olleet. Onkos muita?
Hondan moottoreilla oltiin podiumilla 2004, mutta Japanilainen tiimi ei tuski ole ollut ikinä.Itse ainakaan en löytänyt kertaakaan.
Niilleioo palkintopallia mistään.Super Aguri?:doubtful:
BAR-Hondalla Button oli 2004, mutta ei siis ole japanilainen talli. Sitä ennen Aguri Suzuki 1990 oli kolmas, mutta japanilaista valmistajaa en löytänyt palkintopallilta koskaan ennen. :doubtful:Millos viimeksi ollut japanialainen talli palkintopallilla Japaniassa?
Eipä noita japsitalleja hirveästi ole ollut. Honda oli 1960-luvulla mutta silloin ei Japanissa ajettu. Fujin 1970-luvun kisoissa taisi jotain yksityistalleja olla, mutta sen jälkeen tuli vasta Toyota 2002, Honda ja Super Aguri seurasivat perässä 2006 ja olivat sen 2-3 vuotta mukana.Hondan moottoreilla oltiin podiumilla 2004, mutta Japanilainen tiimi ei tuski ole ollut ikinä.
Kaikki kisat vaan Bahrainin kaltaisiille stop&go radoille? Ei todellakaan. Ohitusten helpottamisen pitäisi lähteä autoista, eikä radoista. Ja muutenkin tää kisa oli mun mielestä ihan hyvä.Kenen idea oli tulla takaisin Suzukaan? Ihan hyvä rata ajaa varmaan, mutta ei kilpailla tän hetken fykkösillä :thumbfh:
Samaa mieltä. Autoihin on pakko saada muutoksia. Kisailu on nyt tiukkaa mutta ohittaminen ei ole yhtään sen helpompaa kuin viime vuonna.Kaikki kisat vaan Bahrainin kaltaisiille stop&go radoille? Ei todellakaan. Ohitusten helpottamisen pitäisi lähteä autoista, eikä radoista. Ja muutenkin tää kisa oli mun mielestä ihan hyvä.
En tiedä mutta kiitokset hänelle, hieno rata.Kenen idea oli tulla takaisin Suzukaan? Ihan hyvä rata ajaa varmaan, mutta ei kilpailla tän hetken fykkösillä :thumbfh: