Kauden paras kuljettaja oli kuitenkin Hirvonen. Tallipeli ja Fordin epäluotettavampi auto pelastivat mestaruuden Loebille, joka sortui liian moneen virheeseen. Tuon toteamiseen ei mitään sinivalkolaseja tarvita. Loeb oli nopeampi, mutta se ei yksistään riitä. Auto on pidettävä myös tiellä.Paremmalle hävisit, ensi vuonna sitten uudestaan.
Mistä optikkoliikkeestä saa ostettua noin voimakkaita sinivalkolinssejä? kyselen ihan vaan ennakkoon sitten joskus kun laseja tarvitsen.Kauden paras kuljettaja oli kuitenkin Hirvonen.
Loebillä seitsemän voittoa Hirvosen neljää vastaan ja yksi piste kauden lopussa enemmän. Hirvonen oli kauden tasaisin, muttei paras kuljettaja.Kauden paras kuljettaja oli kuitenkin Hirvonen.
Ei ole totta! Ei se voi ottaa noin koville. Kaikki oli Mikon omissa käsissä, mutta Mikko oli täysi lapanen Loebin rinnalla. Seb näytti, miten ajetaan kovaa kun pitää ajaa kovaa.Kauden paras kuljettaja oli kuitenkin Hirvonen. Tallipeli ja Fordin epäluotettavampi auto pelastivat mestaruuden Loebille, joka sortui liian moneen virheeseen. Tuon toteamiseen ei mitään sinivalkolaseja tarvita. Loeb oli nopeampi, mutta se ei yksistään riitä. Auto on pidettävä myös tiellä.
Laske vaikka itse niin huomaat. Siksi tämä tulos harmittaa itseä monin verroin enemmän kuin esim. Grönholmin tappio pari vuotta sitten, joka kaatui loppumetreillä puhtaasti omiin virheisiin.Mistä optikkoliikkeestä saa ostettua noin voimakkaita sinivalkolinssejä? kyselen ihan vaan ennakkoon sitten joskus kun laseja tarvitsen.
Perustelin tämän jo edellisessä postissani. Pelkkä nopeus ei riitä, jos tekee selvästi enemmän virheitä kuin kilpakumppani.Ei ole totta! Ei se voi ottaa noin koville. Kaikki oli Mikon omissa käsissä, mutta Mikko oli täysi lapanen Loebin rinnalla. Seb näytti, miten ajetaan kovaa kun pitää ajaa kovaa.
No näyttihän se riittävän tälläkin kertaa...Perustelin tämän jo edellisessä postissani. Pelkkä nopeus ei riitä, jos tekee selvästi enemmän virheitä kuin kilpakumppani.
Tallikaverereilta saadut pisteet ja Hirvosen yksi tekninen keskeytys johtivat siihen, että riitti juuri ja juuri.No näyttihän se riittävän tälläkin kertaa...
Näköjään aina löytyy niitä huonoja häviäjiä. Niin kauan kun mestaruus ratkaistaan pisteillä niin se on paras jolla on kauden jälkeen eniten pisteitä, kaikki muu jossittelu on turhaa.Kauden paras kuljettaja oli kuitenkin Hirvonen. Tallipeli ja Fordin epäluotettavampi auto pelastivat mestaruuden Loebille, joka sortui liian moneen virheeseen. Tuon toteamiseen ei mitään sinivalkolaseja tarvita. Loeb oli nopeampi, mutta se ei yksistään riitä. Auto on pidettävä myös tiellä.
No riittihän se ainakin tällä kaudella. Täysin idioottimaista väittää vastaan.Perustelin tämän jo edellisessä postissani. Pelkkä nopeus ei riitä, jos tekee selvästi enemmän virheitä kuin kilpakumppani.
Jos sitikka ei olisi möhlinyt niiden luokitusten kanssa, olisi Loebille riittänyt kakkostila.Tallikaverereilta saadut pisteet ja Hirvosen yksi tekninen keskeytys johtivat siihen, että riitti juuri ja juuri.
Jos ette ymmärrä pointtejani, niin ei mahda mitään. Loeb-Citroen-yhdistelmä keräsi eniten pisteitä, en sitä yritäkään kiistää. Kuskien suorituksia arvioitaessa Hirvonen oli kuitenkin kokonaisuudessa parempi ja olisi ilman aiemmin mainitsemiani itsestä riippumattomia tasoituksia myös mestaruuden voittanut. Tämä on vain rehellinen mielipiteeni.No riittihän se ainakin tällä kaudella. Täysin idioottimaista väittää vastaan.
Kyllä minuakin harmittaa se ettei Mikko voittanut mutta ei voi minkään, Loeb oli parempi. Ajattelin ettei tästä tarvitse edes keskustella mutta näköjään yliarvoin foorumilaisia.
No olisi sitten näyttänyt sen nopeutensa ja ajanut tässä rallissa ekana maaliin! Mutta kun ei riitä, Loebilla on varastossa semmonen määrä nopeutta mitä ei yleensä edes tarvitse käyttää. Sitten kun on pakko niin sitten kans mennään ja suomalaisilla menee sormi suuhun. Laitetaan sitten vielä auton piikkiin kun otetaan pätkällä 10sek turpaan Loebilta.Jos ette ymmärrä pointtejani, niin ei mahda mitään. Loeb-Citroen-yhdistelmä keräsi eniten pisteitä, en sitä yritäkään kiistää. Kuskien suorituksia arvioitaessa Hirvonen oli kuitenkin kokonaisuudessa parempi ja olisi ilman aiemmin mainitsemiani itsestä riippumattomia tasoituksia myös mestaruuden voittanut. Tämä on vain rehellinen mielipiteeni.
Kisojen pitäisi ehdottomasti olla pidempiä jotta se 30 sekunnin takaa-ajoasema ei olisi toivoton. Tällä hetkellä yleensä vain eka päivä koitetaan ajaa, sitten vaan pari päivää varmistellaan merkkipisteitä.Voisi sanoa, että kausi oli melkoinen apaattisuuden huipentuma, mutta Loebin tekemät virheet oli twist, joka sai edes tittelikamppailun kautta mielenkiintoa itse sarjaan. Mielestäni silti kahden kuljettajan sarja ei ole mistään kotoisin. Ne muutamat taistelut mitä Mikon ja Sebin kesken käytiin olivat lyhyitä ja harvassa. Liian usein rallit muutuivat ajeluksi heti alkuun. JM ja Sordo olivat ne taaempana tulevat suorittajat, JM omilla kuvioillaan. Silti he + muut olivat pelkkiä statisteja. Sarja oli täysin kuollut. Nyky-muotoinen yhdenkuskin tallistrategia on melko syvältä. Melkosta valittamista Ei muuta kuin onnea Sebille! Toivotaan, että ensi vuonna on tasainen kärki, paljon tiimejä, kuskeja ja tiukkaa kisaa
Ei ole totta! Ei se voi ottaa noin koville. Kaikki oli Mikon omissa käsissä, mutta Mikko oli täysi lapanen Loebin rinnalla. Seb näytti, miten ajetaan kovaa kun pitää ajaa kovaa.
Aika heikkoo provoa yrititNo Petterihän se vasta lapanen olikin. Hävis Sordollekkin (Sordoa yhtään väheksymättä). Taitaa olla menneen talven lumia valitettavasti. Olisin kyllä odottanut enemmän mutta ei vaan taida enää nopeus riittää.
Seb vei taas. Ei tätä voi käsittää. Mistähän Mikko löytäisi lisää vauhtia asvaltille niin ois ens kaudellakin jotain mahiksia?