Varsinkin kun nämä "maksukuskit" ovat aivan yhtä hyviä ajotaidoiltaan, ellei paikoitellen parempiakin (Maldonado, Di Resta ja Perez). Hispania ja Virgin nähdäkseni ainoat jonne saattaisi mahtua, siis sikäli jos niillä riittää massia ottaa "rahaton" kuski. Virginille saatais sopia, jos hakevat Glockin vierelle toista kokenutta kuskia Lotuksen Kovalainen-Trulli tyyliin.Tulee olemaan kinkkistä Sutilin löytää tallipaikkaa ilman fyrkkaa näin maksukuskien kulta-aikana. Nykyään siellä voisi olla vaikka Elton John rahoineen ajelemassa, jos sitä vähäänkään formulat kiinnostaisi.
Onhan Adrianilla Medion henkilökohtaisena sponsorina, että ei ihan tyhjätaskuna hänkään neuvottelisi tallipaikasta.Tulee olemaan kinkkistä Sutilin löytää tallipaikkaa ilman fyrkkaa näin maksukuskien kulta-aikana. Nykyään siellä voisi olla vaikka Elton John rahoineen ajelemassa, jos sitä vähäänkään formulat kiinnostaisi.
Hyvä. Aika aikansa kutakin. Sutil Williamsille?Hulkki tekemässä paluuta :thumbup:
Meinaavat ulostaa Sutilin pois.
Barrichello kuulemma jatkaa ja Maldonadoa ei kukaan heitä ulos jos rahat tulvii ja jätkä jatkaa hyvää ajamista.Hyvä. Aika aikansa kutakin. Sutil Williamsille?
Di Restaa en ihan niin maksukuskiksi sanoisi, muistaakseni jostain luin, että Liuzzilla olisi ollut enemmän sponssirahoja, korjatkaa jos olen väärässä?Varsinkin kun nämä "maksukuskit" ovat aivan yhtä hyviä ajotaidoiltaan, ellei paikoitellen parempiakin (Maldonado, Di Resta ja Perez). Hispania ja Virgin nähdäkseni ainoat jonne saattaisi mahtua, siis sikäli jos niillä riittää massia ottaa "rahaton" kuski. Virginille saatais sopia, jos hakevat Glockin vierelle toista kokenutta kuskia Lotuksen Kovalainen-Trulli tyyliin.
Maldonado on ajanut mielestäni todella hyvin, kun huomioidaan rookie status ja vähäiset testikilometrit. Saksassa löi Barrichellon niin aika-ajoissa kuin kisassa ja muutenkin ollut vauhdin puolesta ihan Rubinhon tasoa. Mm. Hulkenberg ei tähän pystynyt kuin paikoitellen (Brasiliassa ainoana sadekelin säädöillä (?))Pastori juuri vei rattimieheltä paikan, eikös se alkukaudesta pyöriny aika paljon hiekalla ja seinillä. Petrovin viime vuoden spinnauksia ja keskeytyksiä ei olisi kukaan katsellut ilman kipurahoja, mutta Boullier katsoi nämäkin sormien läpi dollarin kuvat $ilmissään, palkallinen kuski olisi varmasti saanut kenkää.
Saksassa voitti joo Barrichellon, joka joutui keskeyttämään kaluston takia. Ei ole Pastori pysyny yhtään sen paremmin Barrichellon kyydissä kuin Hulkkikaan, pikemminkin toisinpäin.Maldonado on ajanut mielestäni todella hyvin, kun huomioidaan rookie status ja vähäiset testikilometrit. Saksassa löi Barrichellon niin aika-ajoissa kuin kisassa ja muutenkin ollut vauhdin puolesta ihan Rubinhon tasoa. Mm. Hulkenberg ei tähän pystynyt kuin paikoitellen (Brasiliassa ainoana sadekelin säädöillä (?))
Silloin kun Petrov pyöri radalla kuin Bambi jäällä, niin rahaa siellä haisteltii eikä lahjakuutta, normaali kuolevainen olisi lähtöpassit saanut kesken kauden. Nyt Petrov on saanut autoonsa ihan hyvää vauhtia, mutta samoja vauhteja ajaava Heidfeld perseaukisena saamassa kenkään, kun Boullier odotti Heidistä jotain Messiasta.Ja Petrovista sen verran, että hän aloitti kilpa-autoilun vasta (myöhäis)teini-ikäisenä, joten siihen nähden viimekausi oli ihan kohtalainen. Kyllä ainakin minä pidin Petrovia jo viime kaudella nopeana, mutta virheitä tuli liikaa johtuen varmastikin juuri kokemuksen puutteesta. Toki raha oli ratkaisevassa osassa Petrovin tallipaikan suhteen, mutta aika puusilmäisenä pitäisin Boullieriä, jos ei Petrovin taustat tuntien huomannut Venäjän pojan lahjakkuutta.
Se vähän riippuu maksukuskista. Onhan Alonsokin jossain mielessä maksukuski (ainakin viimekaudella). Sitten on olemassa sellaisiakin maksukuskeja kuin Yamamoto. Perez olis voinut päästä johonkin tiimiin ilman noita rahojaan kun kuitenkin noin nuorena sai menestystä GP kakkosissa.Varsinkin kun nämä "maksukuskit" ovat aivan yhtä hyviä ajotaidoiltaan, ellei paikoitellen parempiakin (Maldonado, Di Resta ja Perez). Hispania ja Virgin nähdäkseni ainoat jonne saattaisi mahtua, siis sikäli jos niillä riittää massia ottaa "rahaton" kuski. Virginille saatais sopia, jos hakevat Glockin vierelle toista kokenutta kuskia Lotuksen Kovalainen-Trulli tyyliin.
Onhan Sutililla Medionin rahat takanaan.Ja mitä Sutiliin tulee niin tuskin ainakaan Viriginille menee. Köyhä Richard Branson haluaa edes vähän rahaa.
Ainakin itse odotan Hulkilta hyvää menestystä ja pitkää uraa. Luottoa löytyy. Todella harmi ettei saanut kisakuskin paikkaa viimekaudeksi, mutta toivottavasti välikauden aikana opittiin paljon ja F1-ura lähtee tästä nousuun. :thumbup:http://www.autosport.com/news/report.php/id/96829
Hülkenberg luottavaisena Force Indian ensi vuoden auton suhteen. Mielenkiintoista nähdä, miten Hulkki pääsee vuoden tauon jälkeen kisarytmiin. Joutuupahan saksalainen ainakin kovaan testiin, jos di Resta on niin kova rattimies mitä väittää olevansa...
Oon huomannut saman. Ero ei näiden välillä todellakaan ole suuri, mutta vähän heikomman alkukauden jälkeen Hulkenberg on päässyt niskan päälle. Hieno ajo tänään.Valencian kisasta eteenpäin saksalaiskuski ollut kaikissa kisoissa paremmin sijoittunut, näyttää siis siltä että kisarytmin hakemisessa meni jonkun aikaa mutta sen jälkeen on ottanut niskalenkin tallikaveristaan.
Hyvä pointti, en tuota huomannutkaan. Williamsilla vaikuttaisi olevan nopeampi auto, mutta paremmat kuskit löytyvät tosiaan Force Indialta.Noin muuten, niin FI ohitti tänään Williamsin tallipisteissä. Forcet eivät vauhdillaan ole kumminkaan paljoa parrasvaloissa paistatelleet, mutta hyvällä kuskikaksikolla ovat keränneet tasaisesti pisteitä.