Otto Hokkanen
Well-known member
Johan tätä on odotettukin. Mersu alkaa hyödyntää tosissaan "turvakaarensa" suomia mahdollisuuksia aerodynaamiikassa: http://www.autosport.com/news/report.php/id/83340
Samaa täälläkin juuri mietin, että mahtaako tuo olla kovinkaan kestävä jos auto "katolleen" pyörähtää... :doubtful:Tuossa mietityttää kyllä se, että kuinka kestävä turvakaari on jos auto sattuu kääntymään ympäri.
Turvakaarta ei ole muutettu mitenkään edellisestä.. eihän tuo kaikkein kaunein ole, mutta uudet ratkaisut on aina tervetulleita :ahem:Tuossa mietityttää kyllä se, että kuinka kestävä turvakaari on jos auto sattuu kääntymään ympäri.
Turvarakenteet ovat edelleen samat, kuin koko alku kaudella. Se ruma viritys siellä skuupin sisällä oli juurikin tämä sama (nyt hiukan alastomampi) tukiviritys. Käsittääkseni edes uutta törmäystestiä ei tarvittu.Tuossa mietityttää kyllä se, että kuinka kestävä turvakaari on jos auto sattuu kääntymään ympäri.
Mikäs siinä mietityttää? Jämerä tolppahan tuo on.Tuossa mietityttää kyllä se, että kuinka kestävä turvakaari on jos auto sattuu kääntymään ympäri.
Jep, samaa katselin kans. Netistä löyty nopealla kurkkauksella heti ainakin monta paremmalla laadulla olevaa kuvaa...Laadukkaan kuvan ovat kyllä maikkarin sivuille saaneet aiheesta laitettua
Varmaan eivät silloin vielä edes huomanneet mitä kuvassa oli...Juu tuo maikkarin kuva on kaapattu ilmeisesti heidän omalta videolta (luulis nykyisin videokuvankin olevat tuota paremmalla laadulla?). Muistaakseni tämä näkymä oli taustalla jossain urheilu uutisissa, kun hölöttivät siinä edustalla jotain tyhjänpäiväistä.
Tuohon toki mahtuu Montoyan päälle ajo ja oma perseelleen mennyt aika-ajo taktikointi/"ilman syytä saatu rangaistus". Kertaalleen taisi jousituskin sulaa alle pakokaasujen voimasta. Muuten saattaisi olla vähän tyylikkäämpiä tilastomerkintöjä.Schumi ei viimeisinä vuosinaan kovin vahva Monacossa ollut. Ainoa rata, jossa viimeiset viisi vuotta menivät ilman voittoja.