[B]Feb 10th-12th UAE Yas V8 400 - Yas Marina
Mar 17th-20th Clipsal 500 – Adelaide
Mar 24th-27th Australian GP – Albert Park [COLOR="Red"][SUPPORT][/COLOR]
Apr 15th-17th NZ ITM 400 – Hamilton
May 8th-8th Barbagallo
May 20th-22nd Winton
June 17th-19th Sky City Triple Crown – Hidden Valley
July 8th-10th Sucrogen Townsville 400 – Reid Park
Aug 19th-21st Queensland
Sept 16th-18th L&H 500 – Phillip Island
Oct 6th-9th Supercheap Auto Bathurst 1000 - Mount Panorama
Oct 21st-23rd Armor All Gold Coast 600 - Surfers Paradise
Nov 11th-13th Falken Tasmania Challenge – Symmons Plains
Nov 18th-20th Norton 360 Sandown Challenge – Sandown
Dec 2nd-4th Sydney Telstra 500 – Sydney Olympic Park[/B]
Nehän ois voinu olla hienoja (siis oikeenlaisella radalla oikeenlaisilla autoilla: esim iltakilpailui Sporessa ois voinu olla siisti)Ja ensi vuoden kalenteri julkaistu. Ei Bahrainia (thank god) saati Korean ja Singaporen huhuttuja räpellyksiä, mutta Barbagallo is back. Adelaide osuu taas samalle viikonlopulle kuin Sebring.
Minkähän takia tätä sarjaa täytyy ajaa Eurooppalaisen rytmin mukaan, eikä ne vaan vois ajaa sitä 2010-11 sarjana?"Talvitaukoa" on lyhennetty, mutta nyt joidenkin kisojen välillä on kuukausien erot.
No mutta nimenomaanhan tätä sarjaa ei ajeta eurooppalaiseen rytmiin. Samalla kun Suomi hyytyy pakkasissa, Australiassa on kesä ja lämpötilat ovat kaikkein korkeimmillaan. Joulu-, tammi- ja helmikuun aikoina on parempi viettää kesätaukoa kun sulaa helteissä radalla.Minkähän takia tätä sarjaa täytyy ajaa Eurooppalaisen rytmin mukaan, eikä ne vaan vois ajaa sitä 2010-11 sarjana?
En usko että V8 haluaa alkaa leikkiä balance of performancea oman "car of the futuren" ja DTM-mallisen BMW:n kanssa. Tuskin Ford ja Holden tykkäävät.Bemaria pyydetään sarjaan tulevalla DTM-kärryllä, jeah!
Melko vapaasti tulkittu BMW:n ja sarjan komentteja, vai onko tästä tullut jotain lisätietoa?Bemaria pyydetään sarjaan tulevalla DTM-kärryllä, jeah!
1. James Courtney Ford Falcon FG 1h51m43.6234s
2. Mark Winterbottom Ford Falcon FG + 1.5543s
3. Jamie Whincup Holden Commodore VE2 + 1.8574s
4. Lee Holdsworth Holden Commodore VE2 + 1.8616s
5. Steven Johnson Ford Falcon FG + 8.8961s
6. Tim Slade Ford Falcon FG + 8.9333s
7. Paul Dumbrell Ford Falcon FG + 11.6387s
8. Rick Kelly Holden Commodore VE2 + 12.9653s
9. Jonathon Webb Ford Falcon FG + 15.3507s
10. Greg Murphy Holden Commodore VE2 + 16.1227s
11. Craig Lowndes Holden Commodore VE2 + 20.6449s
12. Fabian Coulthard Holden Commodore VE + 25.5798s
13. Russell Ingall Holden Commodore VE2 + 26.5637s
14. Tony D'Alberto Holden Commodore VE2 + 27.5928s
15. Steven Richards Ford Falcon FG + 32.5498s
16. Andrew Thompson Holden Commodore VE + 34.3127s
17. Garth Tander Holden Commodore VE2 + 35.8038s
18. Dean Fiore Ford Falcon FG + 41.9568s
19. Todd Kelly Holden Commodore VE2 + 43.5908s
20. Jason Bargwanna Holden Commodore VE2 + 44.1410s
21. Alex Davison Ford Falcon FG + 44.3350s
22. Karl Reindler Holden Commodore VE + 1 laps
23. Tony Ricciardello Holden Commodore VE2 + 2 laps
24. Jason Bright Holden Commodore VE2 + 9 laps
Keskeyttäneet:
Shane van Gisbergen Ford Falcon FG 58
Andrew Jones Holden Commodore VE2 37
Will Davison Holden Commodore VE2 31
Michael Caruso Holden Commodore VE2 31
Warren Luff Holden Commodore VE2 19
Loppupisteet:1. Lee Holdsworth 74 Laps
2. Steven Richards +1.536
3. Shane van Gisbergen +8.424
4. Steven Johnson +8.444
5. Jamie Whincup +10.248
6. Craig Lowndes +13.492
7. Rick Kelly +16.041
8. Michael Caruso +16.285
9. Garth Tander +19.847
10. Jonathon Webb +22.891
1. James Courtney Falcon 3055
2. Jamie Whincup Commodore 2990
3. Mark Winterbottom Falcon 2729
4. Craig Lowndes Commodore 2669
5. Garth Tander Commodore 2466
6. Shane Van Gisbergen Falcon 2391
7. Lee Holdsworth Commodore 2387
8. Rick Kelly Commodore 2347
9. Paul Dumbrell Falcon 2232
10. Steven Johnson Falcon 2006