Varmaan toi lisähaastetta selostamiseen myös se, että lopulta aika pieni osa lähetyksestä oli kilvanajoa. Mutta teillä tuntui juttua riittävän, joten toivottavasti selostatte myös ensi vuoden Le Mansin. Niissä lähetyksissä ehtii kertomaan tarinan jos toisenkin.Oli ilo lukea kommentejanne. Kiitos Teille.
Oli todellakin haastellista lähteä selostamaan vakioautojen MM-sarjan päätöskisaa. Rata oli /on vaikea ja toisaalta, kun Muller oli jo varmistanut mestaruutensa, niin edessä oli minulle ns. happipaikat eli miten työstäni selviän. Kiitos erityisesti myös kommentaattorilleni Virtasen Ristolle. Hänestä oli korvaamaton apu.
Kiitos ja kumarrus
Lexi Lehtonen
PS. Olen siis se hemmo, joka on selostellut Eurosportilla kuluneena kautena pääasiassa moottoripyörien Superbiken MM-sarjaa. Lisäksi olen ollut äänessä autojen World Series by Series -kisoissa ja kerran IRC-rallissa.
Itse asiassa ensi vuosi mennään vielä Polestarin yhden auton ns. semitehdaspanostuksella, ja varsinainen ohjelma alkaa vasta 2012. Ennen tätä kautta tuo C30 on nähty perinteisesti aina Brands Hatchissa, joten ei kuitenkaan mikään kovin uusi juttu ole.Uuutena merkkinä mukaan pitäisi tulla Volvo
Oletko myös ex-mopokuski Heimo Hidas? Näin veljein väitti minulle.Oli ilo lukea kommentejanne. Kiitos Teille.
Oli todellakin haastellista lähteä selostamaan vakioautojen MM-sarjan päätöskisaa. Rata oli /on vaikea ja toisaalta, kun Muller oli jo varmistanut mestaruutensa, niin edessä oli minulle ns. happipaikat eli miten työstäni selviän. Kiitos erityisesti myös kommentaattorilleni Virtasen Ristolle. Hänestä oli korvaamaton apu.
Kiitos ja kumarrus
Lexi Lehtonen
PS. Olen siis se hemmo, joka on selostellut Eurosportilla kuluneena kautena pääasiassa moottoripyörien Superbiken MM-sarjaa. Lisäksi olen ollut äänessä autojen World Series by Series -kisoissa ja kerran IRC-rallissa.
Ka, olen nähnyt sinut sitten livenä 'hidastelemassa' :thumbup:Jupla. Veljesi on oikeassa