PuoliPöhkö
Well-known member
Peliksen puute korjaantuu ajan kanssa, jos ei muuten, niin kantapään, eli kantiksen kautta.
Ei se varsinaisesti puutu, vaan ennemminkin kyse on siitä, että mitä se köyhille kuuluu, mihin rikas on menossa!Mitä kalliimpi auto, sitä varmemmin siitä puuttuu vilkku.
Ei se varsinaisesti puutu, vaan ennemminkin kyse on siitä, että mitä se köyhille kuuluu, mihin rikas on menossa!
Näin on. Kuka tahansa random-köyhä, kellä sattuu olemaan riittävästi polttoainetta tankissa,Ei se varsinaisesti puutu, vaan ennemminkin kyse on siitä, että mitä se köyhille kuuluu, mihin rikas on menossa!
Vanha juttu, mutta jouduin kilvanajoon joskus nuorna miehenä Hlinnassa, jossa peräämme liimautui joku miesporukka aikeenaan haastaa riitaa. Ajoimme pitkin kaupunkia varsin vauhdikkaasti toinen kosla perässä ja eräässä risteyksessä tein tuon kepposen eli laitoin vilkun vasempaan ja tein viime hetkessä tiukan oikean. Sinne katosivat väärään suuntaan moiset ketkut ja me kaasuttelimme turvaan, kohti auringonlaskua ja aikuisuuden kiehtovia seikkailuja.Sikaariklubeilla kuuluvat vaihtaneen vinkkejä siitä, kuinka yksityisimmillä matkoillaan vilkuttavat välillä jopa väärään suuntaan, että lankeaa uteliainkin rahvas hämyyn kunnolla.
Meillä oli tapana töissä (autonsiirtohommia) jäädä käkkimään risteykseen ja odottaa oikealta tulevaa. Ja singahtaa äkkiä eteen sillä ajoituksella, että takanatuleva ei millään kerkeä perään, vaan joutuu jäädä odottamaan.Vanha juttu, mutta jouduin kilvanajoon joskus nuorna miehenä Hlinnassa, jossa peräämme liimautui joku miesporukka aikeenaan haastaa riitaa. Ajoimme pitkin kaupunkia varsin vauhdikkaasti toinen kosla perässä ja eräässä risteyksessä tein tuon kepposen eli laitoin vilkun vasempaan ja tein viime hetkessä tiukan oikean. Sinne katosivat väärään suuntaan moiset ketkut ja me kaasuttelimme turvaan, kohti auringonlaskua ja aikuisuuden kiehtovia seikkailuja.
Niin ja liikennevaloissa ensin valuttelee hissukseen vaikka on vihreät ja sitten keltaisten viime hetkillä kaasua niin että takanatulija jää valoihin tai joutuu menemään punaisia päin.Meillä oli tapana töissä (autonsiirtohommia) jäädä käkkimään risteykseen ja odottaa oikealta tulevaa. Ja singahtaa äkkiä eteen sillä ajoituksella, että takanatuleva ei millään kerkeä perään, vaan joutuu jäädä odottamaan.
Jostain syystä meistä melkeinpä kaikki harrasti tätä. Ja päälle lällättelyt.
Aijjaa. Tilanteet muuttuu.Albert on sähköpaimenena Akaassa. Varma tieto.
Sitten oli sata kiveä neljässä renkaassa.Eikös renkaaseen tarttunut kivi pidä sellaista nastarengas-ääntä kanssa, vai näkyikö nastatkin?
Moon kohta jo 30 vuotta hallinnut ajokorttia, ja ajanut autoa maanteillä ja kaduilla noin 450 000 - 490 000 km. Mutta koskaan en ole kokonaisuudessaan yllelainaamaani ohitustapahtumaa havainnut tapahtuvan.Suomalainen ohitus maantiellä on 6-vaiheinen.
1) Saavutat edelläajavan
2) Edelläajava hidastaa nopeutta
3) Edelläajava siirtyy keskemmälle ajorataa
4) Ohittaessasi edelläajanut kiihdyttää ajonopeuttaan
5) Ohitettuasi ohitettu vilkuttaa valoja ja soittaa räikkää
6) Ohitettu kirjoittaa yleisönosastolle törkeistä ohittelijoista maantiellä nimimerkillä Ajokortti jo 40 luvulla.