Voisin illan mittaan tehdäkin.Tekisikö joku vielä listan missä näkyis paljon Bosse jäi pohjista milläkin EK:lla, vois olla mielenkiintoinen?
Voitaisiin kutsua realismiksikin....ja "realismi on rumaa!"- Dani on parantanut valtavasti ja nyt hänen voittamisensa on vaikeaa sorallakin. Asvaltilla hän on tietysti minua nopeampi. Meidän välillä käydään kova taistelu, Latvala povasi. (MTV3)
Melkoisia kommentteja Latvalalta. :doubtful:
Ennen Citikan purkamista atomeiksi kannattaa varmaan tsekata ensin, olisiko itse kuskista mennyt parasta ennen -päiväys umpeen.- En saanut autoa sellaiseksi kuin haluaisin, enkä ymmärrä miksi, Solberg ihmetteli.
Tässäpä Bossen ajat.Voisin illan mittaan tehdäkin.
1 1,37
2 0,76
3 0,65
4 0,68
5 1,33
6 35,31
7 0,39
8 1,11
9 0,68
10 0,26
11 0,61
12 1,93
13 17,46
14 0
15 4,68
16 7,97
17 0,27
18 0,83
19 0,51
20 0,48
21 0,52
En usko Grönholmin kieltäytyvän, jos esimerkiksi M-Sport tarjoaa autoa Jyväskylään. Kyse on lähinnä siitä, että miten paljon M-Sportilla halutaan kuljettajien maailmanmestaruutta. Jos halutaan, niin silloin käytetään kaikki keinot. Grönholmin ottaminen mukaan pariin valikoituun ralliin voisi olla yksi keinoista.Grönholmillahan oli ajohommia vain täksi kisaksi, ainakin alustavasti. Saa nähdä mitä jatkossa.
Tuohan on ollut Fordin ongelma alkaen Grönholmin ajoista. Sekä Grönholm että HIrvonen olisivat ainakin teoriassa kumpikin voittaneet yhden mestaruuden Fordilla, jos he olisivat saaneet tallin kakkoskuskilta saman verran apua kuin Loeb on saanut kyseisinä kausina omalta kakkoskuskiltaan.Ranskiksella on oma aseenkantaja joka kerää kakkostilat asvaltilta ja sotkee sorallakin parhaimmillaan kärjen tuntumassa, eli Mikko taistellee tuulimyllyjä vastaan ihan yksinään tänäkin vuonna.
Latvala on kuitenkin voittanut Ruotsin rallin, eikä vain muiden keskeytysten vuoksi, vaan olemalla nopein.Eiköhän se viime kaudellakin aika monta kertaa nähty, mitä siitä voi seurata, jos Latvala ajaa täysillä. Ihan hyvä kerätä kokemusta ja varmuutta kakkoskuskina ilman paineita.
Huono kuski tallin kannalta sellainen joka voittaa yhden kisan ja keskeyttää kaks. Parempi olla kolme kertaa neljäs. Kuski varmasti mieluummin itse voittaisi yhden vaikka se tarkoittaisi kahden keskeytystä.Latvala on kuitenkin voittanut Ruotsin rallin, eikä vain muiden keskeytysten vuoksi, vaan olemalla nopein.
Varsinkin jos käy vielä niin, että se kuski voittamassaan kisassa "syö" tärkeitä pisteitä tallikaveriltaan. En muista onko noin käynyt, mutta niinkun periatteessa.Huono kuski tallin kannalta sellainen joka voittaa yhden kisan ja keskeyttää kaks. Parempi olla kolme kertaa neljäs. Kuski varmasti mieluummin itse voittaisi yhden vaikka se tarkoittaisi kahden keskeytystä.
Kyse oli lähinnä Hirvosen mestaruushaaveista ja siitä mikä niiden kannalta olisi ollut parasta. JM:n kakkossija olisi auttanut, kolmossija Loebin takana on yhdentekevä - käytännössä sama kuin keskeytys.Huono kuski tallin kannalta sellainen joka voittaa yhden kisan ja keskeyttää kaks. Parempi olla kolme kertaa neljäs. Kuski varmasti mieluummin itse voittaisi yhden vaikka se tarkoittaisi kahden keskeytystä.
Parempi näin päin kuin Latvala Hirvosen edellä - niinkuin viime vuonna. Vaikkei niitten kolmos ja nelossijojen ajaminen seksikkäältä vaikuta, niitä luotettavasti napsimalla saa paljon pisteitä. Sitten kun vauhtia tulee lisää - ilman riskejä - tuloksetkin paranevat.Kyse oli lähinnä Hirvosen mestaruushaaveista ja mikä niiden kannalta olisi parasta. JM:n kakkossija olisi auttanut, kolmossija Loebin takana on yhdentekevä - käytännössä sama kuin keskeytys.
Molemmissa Latvalan WRC-voitoissa Mikko oli toinen. Jos Sardiniassa olisi viime kaudella taktikoitu, Hirvonen olisi mestari.Varsinkin jos käy vielä niin, että se kuski voittamassaan kisassa "syö" tärkeitä pisteitä tallikaveriltaan. En muista onko noin käynyt, mutta niinkun periatteessa.
Just, eli oikeastaan pahin mahdollinen menestyssauma tuollainen.Molemmissa Latvalan WRC-voitoissa Mikko oli toinen. Jos Sardiniassa olisi viime kaudella taktikoitu, Hirvonen olisi mestari.
No muuta ei ole kukaan väittänyt. Ainoastaan, että a) Latvalan kakkossija Hirvosen takana olisi ollut Hirvosen mestaruusjahdin kannalta paras ja b) Latvalan vauhti olisi etukäteen ottaen riittänyt Loebin edelle Ruotsissa todennäköisemmin kuin suurimmassa osassa muita ralleja. Ed: joka ei tarkoita, että se olisi ollut todennäköistä tai muutakaan sen suuntaista.Parempi näin päin kuin Latvala Hirvosen edellä - niinkuin viime vuonna.