Turvallisuusriski noin leveällä ja yliturvallisella radalla? Ehkä, mutta vilkaisepa joskus vaikka Nurren 24h ajoja Nordschleifella. Autoja on useita satoja, hitaimmat luokat suorastaan matelevat kärkeen verrattuna ja rata on äärettömän kapea. Sumussa ja pimeässä alat sitten ohittelemaan ruuhkassa...Tuollainen 11,5s / kierros alkaa olla jo turvallisuusriski.
Pyörän kiinnitys? Ainakin takafillari on ihan kallellaan...
Eiköhän ne testimielessä tuolla ajele. Kun kauden aikana ei testata, niin milloin sitten? En mä usko noiden autojen kisapituutta kestävän vaan keskeytysten tulevan ehkä jo ennen kierroksella varvausta.Hiehoa kun ovat paikalle ilmaantuneet, mutta kisaan ei pitäisi olla mitään asiaa tuolla vauhdilla ja epävarmuudella. Toivottavasti FIA ymmärtaa estää gridille pääsyn. Kyllä tuostakin auton saa pienellä testauksella, mutta eivät selvästikään ole valmiita kisamaan.
Totta, aika nostalginen fiilis kattellessa tota toimintaa. Toivottavasti pääsevät nyt tämän vkl:n aikana vielä testaamaan lisää.Tulee vanhojen hyvien aikojen amatööritallit kyllä elävästi mieleen tästä päivästä.
SIltä näyttää. Tuskin tuo nyt huomisia ajoja estää.Pyörän kiinnitys? Ainakin takafillari on ihan kallellaan...
Pitihän moni Minardista, vaikka se rämpi vuodesta toiseen.Minä toivon että pysyvät mukana ja saavat autoaan kehitettyä ja ovat pitkällä tähtäimellä mukana Jostain syystä pidän tästä tallista, en tiedä miksi.
Onko se Zsolt Baumgartner ja Minardi? Yhdennäköisyyttä ainakin on ja nopeus samaa luokkaa tietysti.
Olihan se Jordan avauskaudellaan sarjan 5..ja Stewart 9.Taitaa vaan HRT:n rahoitus ja tuki olla hieman hatarammalla pohjalla,kun vaikkapa Stewartilla oli alkuun(Fordin tehdastalli,ja perusrahoitus neuvoteltu moneksi vuodeksi eteenpäin),parempi vertauskohta varmaankin olis Jordan alussa,mutta suurin osa varmasti muistaa,että menestystä tuli sitten myöhemmin :alppu:
Viimeisen parin vuosikymmenen uusista talleista HRT muistuttaa eniten Simtekiä tai Pacificia. Yleensä ei ole kovin hyvä merkki, että ensimmäiset rahoitusongelmat nähdään jo ennen ensimmäistä kisaa. Carabanten lompsa saa olla aika syvä, että tallilla on tulevaisuutta.Olihan se Jordan avauskaudellaan sarjan 5..ja Stewart 9.
(En muistanut ulkoa, niin kuukletin, anteeksi siitä)
Kunhan ei käy Lolat sentäs.. Ei se nyt kovin hyvää kuvaa kellekään anna, että ensimmäiset talvitestit tehdään kauden avauksen harjoituksissa.Viimeisen parin vuosikymmenen uusista talleista HRT muistuttaa eniten Simtekiä tai Pacificia. Yleensä ei ole kovin hyvä merkki, että ensimmäiset rahoitusongelmat nähdään jo ennen ensimmäistä kisaa. Carabanten lompsa saa olla aika syvä, että tallilla on tulevaisuutta.