TAG Porschena moottoritoimittajana meni kuitenkin hyvin. Ja oli sillä ihan hyvä auto omana tallinaankin 60-luvulla...Porschen F1-menestys jäi kyllä turhan laihaksi :frown:
Ai juma! Skoda Formula One Racing Team. Aina voi haaveilla...Volkswagen group ja merkkejä olisi vaikka muille jaettavaksi:
No ei tuo sen hölmömmältä kuulostaisi kuin Toyota F1:kään D), mutta noista merkeistä kuitenkin mieluummin Bentley-, Bugatti-, Lamborghini- tai Porsche-F1. (Bentleyhän ei ikinä Formuloissa kai ole ollutkaan (?).)Ai juma! Skoda Formula One Racing Team. Aina voi haaveilla...
Mutta mitä järkeä on VW AG:lle tuoda jotain ison rahan urheilumerkkejä, kun niitä ne tavalliset katselijat harvemmin ostavat. Tältä kantilta katsottuna Audi olisi sopiva uhdistelmä katuautoa ja urheilullisuutta.No ei tuo sen hölmömmältä kuulostaisi kuin Toyota F1:kään D), mutta noista merkeistä kuitenkin mieluummin Bentley-, Bugatti-, Lamborghini- tai Porsche-F1. (Bentleyhän ei ikinä Formuloissa kai ole ollutkaan (?).)
No ei tuo sen hölmömmältä kuulostaisi kuin Toyota F1:kään
Ei Skodassa mitään vikaa ole, mutta olisihan se hienoa nähdä ykkösissä talli jonka logossa on lentävä k*rpä:PS. Skoda on muuten hyvä auto
Mutta tosin Audilla on nykyään BMW:n vanha maine:Ei Skodassa mitään vikaa ole, mutta olisihan se hienoa nähdä ykkösissä talli jonka logossa on lentävä k*rpä:
Pitäsiköhän VW:n siirtää Skodan logo Audille? Istuisi paremmin maineen kanssa yksiin...Mutta tosin Audilla on nykyään BMW:n vanha maine
Ja tuo pitää paikkaansa ainoastaan "Baijerin Munan Wenyttäjien" omistajien sekä fanien mielestä ja tämä mies kuvassa on yksi heistä..Mutta tosin Audilla on nykyään BMW:n vanha maine:
Porschen ja Williamsin GT3-yhteistyön myötä tälle urheiluautojätille voisi avautua uusi mahdollisuus tulla joskus takaisin ykkösiin - Williams PorschePorschen F1-menestys jäi kyllä turhan laihaksi
No tuolla logiikalla Fiatinkin kannattaisi mieluummin ajattaa Formuloissa Alfa-Romeota tai Lanciaa (tai miltäs kuulostaisi F1AT ) mieluummin kuin ökymerkki Ferraria. Kansanautojen ostajia ei kiinnosta paljoa merkin moottoriurheilumenestys vaan hinta ja luotettavuus.Mutta mitä järkeä on VW AG:lle tuoda jotain ison rahan urheilumerkkejä, kun niitä ne tavalliset katselijat harvemmin ostavat.
Ferrarit ovat melko yleisiä sarjatuotantoautoja joita kuka tahansa voi ostaa autoliikkeestä ja auton saa kohtuullisen odotusajan päästä itselleen. Sen sijaan jotta voisi hankkia uuden Bugatti-merkkisen auton, ei riitä että on ökyrikas, vaan pitää olla ökyrikas, vaikutusvaltaa ja erittäin hyviä suhteita autoteollisuuteen. Käytännössä siis ihminen joka haaveilee Bugatista ei voi sitä koskaan saada, mutta Ferrarin voi ostaa vain marssimalla liikkeeseen.No tuolla logiikalla Fiatinkin kannattaisi mieluummin ajattaa Formuloissa Alfa-Romeota tai Lanciaa (tai miltäs kuulostaisi F1AT ) mieluummin kuin ökymerkki Ferraria. Kansanautojen ostajia ei kiinnosta paljoa merkin moottoriurheilumenestys vaan hinta ja luotettavuus.