Trullinkaasu
Well-known member
- Liittynyt
- 17.6.2007
- Viestit
- 9312
Selvä peli. Eipä tarvitse sitten arpoa, ihan hyvä.Jos autokoulussa korttisi suoritat, niin ajat ajosi manuaalilla joka tapauksessa.
Selvä peli. Eipä tarvitse sitten arpoa, ihan hyvä.Jos autokoulussa korttisi suoritat, niin ajat ajosi manuaalilla joka tapauksessa.
En minä korttiin puuttunut. Siinähän ei ole mitään järkeä ottaa automaattirasitetta, ellei oikeasti fysiikka aiheuta ongelmia. Enkä kohdistanut viestiäni YSP:llekään. Kunhan yleisesti ihmettelin perusteluita.Oli kortista puhe?
Ah, okei. Luulin, että vastasit minun viestiini. Mutta olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi, ihan yhtä hyvin niillä molemmilla vaihteistotyypeillä ajaa.En minä korttiin puuttunut. Siinähän ei ole mitään järkeä ottaa automaattirasitetta, ellei oikeasti fysiikka aiheuta ongelmia. Enkä kohdistanut viestiäni YSP:llekään. Kunhan yleisesti ihmettelin perusteluita.
Kyllä. Ihan hyvin.Ah, okei. Luulin, että vastasit minun viestiini. Mutta olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi, ihan yhtä hyvin niillä molemmilla vaihteistotyypeillä ajaa.
Aivan. Vähän sama ku tumputtelis ja paneskelis vuorotellen.Kyllä. Ihan hyvin.
Näin on. ESP ja kieroksia rajoittava luistonesto saavat myös saman pleikkariefektin aikaan. Minä ainakin olen skarpeimmillani liikenteessä, kun saa painaa huvikseen välikaasua kun jarruttaa ja vaihtaa pienemmälle, ja korjata itse (nopeammin kuin ESP) sladit.Manuaali. Tomaatilla ajaminen tuntuu ihan pleikkariajelulta.
Minäkin jarrutan aina tomaatilla ajaessani vasemmalla. Totuttelin siihen ihan tarkoituksella silloin, kun ajoin automaateilla enemmän. Vasemmalla pehmeästi jarruttaminen liikenteessä pitää ihan kivasti yllä jalan jarrutustarkkuutta karting-autollaLisäksi tomaatilla ajaessa saa aina kuulla vittuilua siitä, että jarrutan vasemmalla.
Antoivat sinulle kilpailukykyisen Ferrarin?Manuaali. Ehdottomasti. En tykännyt edes Ferrarin F1-vaihteistosta pahemmin
(ok olihan se hieno) koska kaipasin aitoa "kulissivaihdetta" autoon
No joo, olihan se liikenteessä aika kilpailukykyinenAntoivat sinulle kilpailukykyisen Ferrarin?
Eiks oo hienoa havaita, kuinka kone on korvannut sut lähes kokonaan?Tänään tuli semmonen bon voyage fiilis kun käännyin Suonenjoen kohdalta kohti Pieksämäkeä. Reilusta 80 vauhdista hiljensin ryhmittymiskaistalle vasemmalle kääntyäkseni. Kaista aivan lumessa ja jäässä. No sain vauhtia pois, ja heti kaasulle. Vaihde oli oikea ja esp:n kanssa kiihdyttäessä auto lähti kyllä niin helvetin nätisti, että huh huh. Ei saa tommosia fiiliksiä manuaalilla.:nope:
Koko ajan oikea vaihde ja sutiminen minimissä, mutta kuitenkin optimaaliveto päällä.:ahem:
:thumbup: :thumbup:Mitäs pers'aukisia manuaalikuskeja täällä oikein vinkuun?
On olemassa kahdenlaisia kuskeja. Niitä joilla on se ja semmosia jotka haluis sen.:ahem:
Makuasia. On myös olemassa kahdenlaisia kuskeja. Niitä, jotka ajaa millä pystyy ja niitä, jotka ajaa millä tykkää:tongue:Mitäs pers'aukisia manuaalikuskeja täällä oikein vinkuun?
On olemassa kahdenlaisia kuskeja. Niitä joilla on se ja semmosia jotka haluis sen.:ahem:
Juuri näin. Kevyellä lompakolla ei juuri kummosta koppia saa, rahalla saa sitten mistä tykkää.:thumbup:Makuasia. On myös olemassa kahdenlaisia kuskeja. Niitä, jotka ajaa millä pystyy ja niitä, jotka ajaa millä tykkää:tongue:
:thumbup:Moneen vuoteen en ole oikeita töitä tehnytkään....ajellu vaan pitkin kyliä helvatinkokoisella edustusautolla....ja ihan hyvin oon pärjänny.Juuri näin. Kevyellä lompakolla ei juuri kummosta koppia saa, rahalla saa sitten mistä tykkää.:thumbup:
"Mä haluaisin automaatin"Mitäs pers'aukisia manuaalikuskeja täällä oikein vinkuun?
On olemassa kahdenlaisia kuskeja. Niitä joilla on se ja semmosia jotka haluis sen.:ahem:
Mistähän automaatista sä tuonkin kommentin ostit?Juuri näin. Kevyellä lompakolla ei juuri kummosta koppia saa, rahalla saa sitten mistä tykkää.:thumbup: