Kimiä ja Ogieria jos verrataan, niin se on sama jos verrattaisiin mykkää ja radiojuontajaa. Kukaan kuljettaja ei kommentoi jokaisen EK:n jälkeen, mutta onkohan Kimiltä irronnut MM-ralliensa aikana vielä ensimmäisiäkään kommentteja?
Kyse on enemmänkin traditiosta ja periaatteesta. Ralliradion pätkänjälkeisistä haastatteluista on pystynyt muodostamaan yleensä hyvän kuvan ajetusta erikoiskokeesta, sen olosuhteista, mahdollisista vaikeista paikoista jne. Kaikki antavat muutaman sanan, yleensä jotain yhdentekevää siitä miten meni, renkaista jne. Ei siellä tosiaan tarvitse mitään syväanalyysejä tehdä tai henkilökohtaisia kertoa.Ihan kuin Räikkösen myötä olisi kuskien haastatteluista tullut yhtäkkiä paria pykälää tärkeämpi juttu .
Ehkä on hyvä myös suhteuttaa, kuinka kärkkäästi toimittajat pyörivät Kimin ympärillä verrattuna muihin kuljettajiin. Kohtuuton mediahuomio ja tuomio sitten sen mukaan miten vähiten haastatteluja saaneet toimittajat purkavat pahaa oloaan omiin juttuihinsa.Sinänsä ainakin itselleni on yhdentekevää antaako Räikkönen haastatteluja vai ei, koska ei Räikkönen itsessään kiinnosta, mutta onhan se ikävää, että rallissa ylipäänsä on kuljettaja, joka kusee tradition päälle.
Ihan totaalisen paska kuski, kun ei osaa autoaan pitää tiellä - tai sitten vaihtoehtoisesti rikkoo sen ihan tahallaan :ahem:Loeb maalissa +2:49.3
Todennäköistä, kun Latvalakin jäi liki kolme minuuttia.Mikon aika on todennäköisesti väärin. Loppuaika nopeempi kun vikan splitin aika.... Veikkaan että Mikon aika on oikeesti 14.11 luokkaa.
Mitä luulet saavuttavasi näillä viesteillä jos kerta myönnät itsekkin että tarkoituksena vittuilla?Jatkampa Kimi vittuilua.. Villagralle pukkaa väliaikoja Kimiä enemmin. Ulkonako jo?