Sue_me
Well-known member
- Liittynyt
- 1.8.2005
- Viestit
- 27848
Offtopic, mutta tuosta sun nikistä tulee mm. entinen tyttöystävä mieleen.Miksei tossa oo semmosta vaihtoehtoa, että jännitystaso pysy samana?
Offtopic, mutta tuosta sun nikistä tulee mm. entinen tyttöystävä mieleen.Miksei tossa oo semmosta vaihtoehtoa, että jännitystaso pysy samana?
Koska se on jaskattu polli.Miksei tossa oo semmosta vaihtoehtoa, että jännitystaso pysy samana?
Offtopic, mutta tuosta sun nikistä tulee mm. entinen tyttöystävä mieleen.
Sehän se auttaisi. Liuzzin lyhyempikin stintti kesti 20 kierrosta, joten varsin hyvin kesti renkaat. Kärkikaarti veti kaikki varsin konservatiivisesti samanlaisella strategialla, joten rengaseroja ei nähty.Vähän noita renkaita ihmettelin myös, saisivat olla selkeästi pehmeämmät. Auttaisi ohittamisessa ja lisäisi automaattisesti varikkokäyntien määrää, kun niitä nyt kerran joidenkin mielestä pitäisi lisää saada.
Harmillista, että ensimmäisen kisan jälkeen aletaan jo odottaa seuraavaa kautta.Tässähän odottaa kautta 2011 jo melkoisella innolla; sääntömuutosten idean tuhonneista megadiffuusoreista päästään eroon ja rengasvalmistajan vaihtuminen aiheuttaa hyvinkin todennäköisesti epävarmuutta kumien suhteen.
Riskinotto koskisi lähinnä muita kuin kärkitalleja. Toki sekin kiinnostaa, mutta kärkitallit ymmärtävät/laskevat varsin nopeasti optimitaktiikan. Siitä lipeäminen vaatii jo melkoista rohkeutta, eli sellaista harvoin nähtäisiin. Jämäpisteistä taistelu sen sijaan voisi olla mielenkiintoista.Tämän kauden suhteen tekisin kuten Prost näkyy toivoneen, eli poistaisin vaatimuksen kahden seoksen käytöstä kuitenkin niin, että Q3:n rengasvaatimus pysyy voimassa. Tällöin joku urhea yrittäisi ennemmin tai myöhemmin ajaa kisan läpi pysähdyksittä, minkä lisäksi rengasrulettiin tulisi ihan oikeaa mielenkiintoa.
Onhan siinä kun jättää äänestämättä.Miksei tossa oo semmosta vaihtoehtoa, että jännitystaso pysy samana?
Narinari. Kyllä ne kivekset sullekin laskeutuu. Ehkä jopa lähimpänä vuosikymmenenä.Koska pollin on tehnyt JA.
F1-kuljettajat järjestivät erikoisen protestin
F1-kuljettajat protestoivat ennen Bahrainin GP:n alkua Bernie Ecclestonen päätöstä vastaan.
Ecclestone ei halunnut myöntää kuljettajien fysioterapeuteille pääsyä lähtösuoralle, jossa pyörii F1-pomon mielestä jo liikaa väkeä.
Näin ollen suuri osa kuljettajista ei ollut kisan alla normaaliin tapaan kutsuvieraiden seassa lähtösuoralla, vaan ajettuaan autonsa lähtöruudukkoon he palasivat varikkopilttuuseensa fysioterapeuttiensa luokse valmistautumaan starttiin.
Autosport.comin mukaan kuljettajilta on luvassa lisää samanlaisia protesteja, mikäli Ecclestonen kanta kulkulupiin ei muutu.
MTV3 - Jani Merimaa
Mielenkiintoista että pääsyä rajoitetaan juuri työntekijöiden osalta, kun turhanpäiväisiä julkkiksia on suora täynnä. Myös eräs harmaatukkainen ja valkopaitainen myyrä voitaisiin sulkea suoraltaEi nyt vaikuta kisan jännittävyyteen mitenkään tämä, mutta onpaha kuitenkin sääntömuutos tämäkin.
Ei niitä pidä pois laskea, kun ei niitä muissakaan kisoissa ole pois laskettu. Kärkipäässä ei hirveästi ole ohitettu viimeiseen 15 vuoteen. Nyt sentään nähtiin johtopaikan vaihtuminen radalla, vaikkakin teknisen vian takia. Sitä ei ole taidettu jonain vuosina nähdä ollenkaan.Mutta jos laskee pois ne ohitukset mitä Kubica&Sutil&Hulkki yms. teki noista uusista talleista niin ei taida hirveästi jäädä kärkipäähän ohituksia.