kouvotsvoni
Banjottu
Harjoituksissa ei mikään mukava elementti tämä vesi.. Kun ei ollut pakko ajaa, niin ei sitten ajettu paljoa.Jeah, vettä!!!
Harjoituksissa ei mikään mukava elementti tämä vesi.. Kun ei ollut pakko ajaa, niin ei sitten ajettu paljoa.Jeah, vettä!!!
Häkkinen se ei voi ainakaan olla kun on puolueellinen McLarenin suuntaan. Salolla taas on niin erikoiset mielipiteet, ettei se sekään voi olla (ihan hyvä vaan kun tulee kolareita). JJ tai keke olis parhaat suomalaisista ex-kuskeista, mutta Keke ei käy Nicon vuoksi. Kimiä tuskin kiinnostaa.Uusintaa katsoessa huomasin, että Alonson kierrosmittaria näytettäessä seiskavaihteella huudatettiin aika pitkään. Vaikutti siis hieman lyhyeltä.
Saari heitti huhun mahdollisesta suomalaisesta tuomarista jossain vaiheessa kautta. Mahdolliset tarjokkaat lienee Häkkinen, Salo tai Kari O. Sohlberg, joka on hommassa ollut aikaisemminkin. Maininta tuli kuskituomareiden jutun jälkeen, joten ainakin tarkoitus oli kaiketi vihjata nimenomaan kuskipuolelle. Nähtäväksi jää.
Häkkinen oli kuskina reilu ja rehellinen uskon saman linjan jatkuvan jos tuomariks menee. Mclarenin kehuminen ei ole sama asia kuin vilpillisesti puolustaminen.Häkkinen se ei voi ainakaan olla kun on puolueellinen McLarenin suuntaan. Salolla taas on niin erikoiset mielipiteet, ettei se sekään voi olla (ihan hyvä vaan kun tulee kolareita). JJ tai keke olis parhaat suomalaisista ex-kuskeista, mutta Keke ei käy Nicon vuoksi. Kimiä tuskin kiinnostaa.
Onpa tuolla FIA:n johdossakin Ferrarin mies, joten tuskin Häkkinen sen puoluellisempi voisi olla. Todt on tähän mennessä hoitanut tosin hommansa hyvin.Häkkinen se ei voi ainakaan olla kun on puolueellinen McLarenin suuntaan. Salolla taas on niin erikoiset mielipiteet, ettei se sekään voi olla (ihan hyvä vaan kun tulee kolareita). JJ tai keke olis parhaat suomalaisista ex-kuskeista, mutta Keke ei käy Nicon vuoksi. Kimiä tuskin kiinnostaa.
Hitaita varikkokäyntejä luvassa Melbournessa
Kommentoi 5 kommenttia Pidän 0 pidän En pidä 13 en pidä
Julkaistu 26.03.2010 08:09 (päivitetty 08:45)
kuva: Mark Thompson/Getty Images
Formula ykkösten Australian Grand Prix –kisan tuomaristo on päättänyt laskea Melbournen Albert Parkin radan varikkonopeusrajoitusta sekä kilpailussa että aika-ajoissa.
Normaalisti aika-ajoissa ja kilpailuissa on varikkonopeusrajoituksena 100 km/h, mutta Melbournessa tänä viikonloppuna saa ajaa varikolla maksimissaan 60 km/h. Varikkonopeuden laskua pyysi kilpailunjohtaja Charlie Whiting turvallisuussyistä.
Varikkonopeusrajoituksen alentaminen tarkoittaa hyvin todennäköisesti sitä, että kuljettajat ajavat kilpailun yhden varikkokäynnin taktiikalla, joka olisi muutenkin ollut suosituin taktiikka.
Tuomaristo on määrännyt myös, että aika-ajoissa tankkaus pitää suorittaa varikkosuoran sijaan tallien varikkopilttuissa.
MTV3 - Jani Merimaa
Eli siis vettä toivotaan, muuten on pelkkää tankkiautojen jonossa-ajoa.Ihme, ettei tätä ollut laitettu vielä tänne:
Eli varikon nopeusrajoitus on 60 km/h myös aika-ajoissa ja kisassa, sekä tankkaus tapahtuu boksissa aika-ajojen aikana. Syyna turvallisuus:
Bahrainissa oli sama homma, selosti vain FP1 ja sen jälkeen katosi kuin pieru Saharaan (mitä nyt ah niin hienossa Vetomies-osiossa esiintyi vielä).Mikäs Nastakiikarin rooli on nykyisin Maikkarin tiimissä? Ei ainakaan ole selostamassa näitä harkkoja.
Twitterinpäivittäjäksi alennettu?