Ihan piruuttaan mainitsee Nicon suomalaisen isän,kun suurin osa täällä ei hyväksy Nicoa suomalaiseksi,mitä hän ei olekkaan.Onko tää nyt joku trolli vai miksi hehkutat Nicoa koko ajan?
Ihan piruuttaan mainitsee Nicon suomalaisen isän,kun suurin osa täällä ei hyväksy Nicoa suomalaiseksi,mitä hän ei olekkaan.Onko tää nyt joku trolli vai miksi hehkutat Nicoa koko ajan?
Etten paremmin sanoisi.Onnittelut SUOMALAISEN maailmanmestarin pojalle upeasta palkintopallisijasta! :thumbup:
Ja olisit varmaan helvetin ylpeä tästä.Sori,mutta 3 vuoden diili valmis ei ole menossa mihinkään.Ikäväähän se olisi, mutta Santader on Santander... niin voi käydä että Felipe savustetaan.
Aiemmista kommenteistasi ei tuo ikävyys ole täysin välittynyt. Ennemmin ehdotonta hehkutusta Alonson puolesta ja innokasta suhtautumista Massan mahdollisiin potkuihin. Ehkä olen vain ymmärtänyt väärin...Ikäväähän se olisi, mutta Santader on Santander... niin voi käydä että Felipe savustetaan.
Niin kertoo. Vaikka en itse Massaa erityisesti kannatakaan, niin toivon, että hän jatkaa tasaista taisteluaan Alonsoa vastaan.Se kertoo aika paljon "kannattajastakin", jos joutuu toivomaan omalla suosikille huonompaa tallitoveria, kun kuski ei muuten pääse patsastelemaan kuninkaana Maranellon toreilla.
No en mie varmaankaan ylpeä, en ollut edes Alonso Ferrari diilistä aluksi, mutta minkäs mahtaa jos siirto käy pois Ferrarilta.Ja olisit varmaan helvetin ylpeä tästä.Sori,mutta 3 vuoden diili valmis ei ole menossa mihinkään.
Tähän minäkin kiinnitin huomioita, olisiko käynyt niin että Alonso vaihtoi pykälää liian pienelle => kone ylikierroksille => koneen kiinnileikkautuminen.Voisi näyttää uudelleen hidastuksena se Alonson viimeisin ohitusyritys.
Mielestäni Ferrari lykkäsi silloin jo kipinöitä pakoputkesta kun oli Buttonin rinnalla
Veikkaisin juuri tätä, sillä minustakin sieltä tuli niitä kipinöitä jo rinnalla ollessa. Mukava olisi nähdä tilanne jostain uudestaan.Tähän minäkin kiinnitin huomioita, olisiko käynyt niin että Alonso vaihtoi pykälää liian pienelle => kone ylikierroksille => koneen kiinnileikkautuminen.
Itsekkin toivon taistelua, Massa hyvä tiimikaveri Alonsolle ei siinä mitään valittamista, ainut kuski kenestä en pidä on Hamilton.Niin kertoo. Vaikka en itse Massaa erityisesti kannatakaan, niin toivon, että hän jatkaa tasaista taisteluaan Alonsoa vastaan.
Joo ei Lotukselta voi odottaakaan kärkikahinoita, mutta tallikaveri Trullille pitäisi voida entisen McLaren-kuskin pystyä sentään laittamaan kampoihin. Vikasta sijastahan se siellä ajeli kunnes laukesi tekniikka. Ei todellakaan mikään "hyvä" kilpailu Kovalaiselta.Mitä muuta odotat Lotukselta?
Eiköhän sitä haeta aerodynaamikasta ensisijaisesti. Kilpailukyky laskee paljon jos kierroksia lasketaan.Tulee muuten Ferrrarilla oikeasti kiire keksiä miten koneet saa pysymään kasassa. Kenties tuleva reseptinsä sisältää kierrosluvun laskua ja tehojen rajoittamista ja sitä kautta lämpöjen hillintää jos ongelmat ylikuumenemisesta johtuu..
Oon ymmärtänyt, että vaihteisto-ohjelmat/moottorinohjaus "suojelee" hyvin pitkälle noissa vaihtovirhetilanteissa moottoria. Mitään tietoa ei tietysti asiasta ole, mutta sinänsä olisi outoa (ellei sitä sitten säännöillä olisi erikseen kielletty), ettei autoissa olisi estetty koneen hajottamista liian pienelle väkisin vaihtamalla.Tähän minäkin kiinnitin huomioita, olisiko käynyt niin että Alonso vaihtoi pykälää liian pienelle => kone ylikierroksille => koneen kiinnileikkautuminen.
Koittaisit jo vihdoin päättää, mitä haluat! Välillä olet jotain mieltä ja välillä aivan toista mieltä asioista. Viime kisassa esimerkiksi dissasit Massaa jatkuvasti ja nyt yhtäkkiä toivotkin Massalle hyvää.Itsekkin toivon taistelua, Massa hyvä tiimikaveri Alonsolle ei siinä mitään valittamista, ainut kuski kenestä en pidä on Hamilton.
Parasta tietenkin Alonsolle haluan, mutta myös Massallekkin hyvää.
Eikös tämä suoja ole ollut jo vuosikymmeniä F1:ssä.Oon ymmärtänyt, että vaihteisto-ohjelmat/moottorinohjaus "suojelee" hyvin pitkälle noissa vaihtovirhetilanteissa moottoria. Mitään tietoa ei tietysti asiasta ole, mutta sinänsä olisi outoa (ellei sitä sitten säännöillä olisi erikseen kielletty), ettei autoissa olisi estetty koneen hajottamista liian pienelle väkisin vaihtamalla.
Mutuilua, joku voisi tietääkin miten asia on?
Ei pitäisi olla mahdollista, tuo on kyllä estetty elektroniikalla. Ellei sitten vaihtanut koneen senhetkiseen kuntoon nähden ylikierroksille...Tähän minäkin kiinnitin huomioita, olisiko käynyt niin että Alonso vaihtoi pykälää liian pienelle => kone ylikierroksille => koneen kiinnileikkautuminen.
Hyvää haluan kummallekkin, kuhan Alonso Massaa edellä pisteissä, ei viel tämmönen piste ero haittaa mikä nyt, mutta jos kasvaa Massan eroksi sitten haittaa.Koittaisit jo vihdoin päättää, mitä haluat! Välillä olet jotain mieltä ja välillä aivan toista mieltä asioista. Viime kisassa esimerkiksi dissasit Massaa jatkuvasti ja nyt yhtäkkiä toivotkin Massalle hyvää.
Vähän luulen että tässä käy niinkuin Kimin kanssa. Eli huippukuski tuotu tiimiin isolla rahalla ykköskuskiksi, mutta jotenkin ihmeesti pikkuhiljaa tilanne kääntyy Massan eduksi, onnen, ajosuoritusten, ja henkilöstösuosion vuoksi.Hyvää haluan kummallekkin, kuhan Alonso Massaa edellä pisteissä, ei viel tämmönen piste ero haittaa mikä nyt, mutta jos kasvaa Massan eroksi sitten haittaa.
Noista kirjoituksistasi päätellen et tainnut seurata kisaa kunnolla. Kovalainenhan menetti lähdössä muutaman sijan ja sen takia Trulli oli kisassa edellä ja kaiken lisäksi Kovalainen oli pitkään jumissa jommankumman Virginin takana, kunnes hazardi-ohitusyrityksen seurauksena hieman kolaroi. Ei voi todellakaan puhua, että Trulli olisi vauhdillisesti niskan päällä.Joo ei Lotukselta voi odottaakaan kärkikahinoita, mutta tallikaveri Trullille pitäisi voida entisen McLaren-kuskin pystyä sentään laittamaan kampoihin. Vikasta sijastahan se siellä ajeli kunnes laukesi tekniikka. Ei todellakaan mikään "hyvä" kilpailu Kovalaiselta.
No jos noin rupeaa näreet olemaan, tulevaisuudessa Ferrari ei ole enää Huippukuljettajan paikka, tai jos on niin huononpana pidetty kuski aina parempi.Vähän luulen että tässä käy niinkuin Kimin kanssa. Eli huippukuski tuotu tiimiin isolla rahalla ykköskuskiksi, mutta jotenkin ihmeesti pikkuhiljaa tilanne kääntyy Massan eduksi, onnen, ajosuoritusten, ja henkilöstösuosion vuoksi.
Jos huonompana pidetty kuljettaja on radalla parempi, niin sitten ei pitäisi millään radan ulkopuolelta tai menneisyydestä tulevilla huippukuljettaja-statuksilla olla mitään merkitystä. Siis siellä se ykköskuljettajan paikka pitää ansaita, eikä niin, että rikkaat ystävät ostavat nopean tallikaverin pois.No jos noin rupeaa näreet olemaan, tulevaisuudessa Ferrari ei ole enää Huippukuljettajan paikka, tai jos on niin huononpana pidetty kuski aina parempi.