kouvotsvoni
Banjottu
Vaikuttaa kato balanssiin ne lisäkilot takakontissaJep, siihen tasauslukemaan tosin täytyy vielä ensin päästä.
Vaikuttaa kato balanssiin ne lisäkilot takakontissaJep, siihen tasauslukemaan tosin täytyy vielä ensin päästä.
Ei harmittaisi lainkaan. Vähempi tasoitusta yhden radan prinsseilleJos en iha väärin nyt käsittänyt niin se profiilihan vaihtuu ennen meidän kisaa vielä?
Juuh, kyllähän sen itsekin huomasi että aiemmasta kerrasta oli hyötyä/apua (pakko muuten sanoa edelleen että tuo rataprofiili on mun mielestä kiva). Mutta siltikään en olisi ikinä voinut uskoa että pääsen alle sekunnin päähän sinusta.Juuh, hienosti ajoit. Näki että tunsit rataprofiiliakin hyvin, mulla taas meni ihan hanskaan ton uuden kanssa :dunno:
Hieno se takaosan syherö, mutta ekaan jarruun ja pariinmuutamaan mutkaan en vaan osannut hakea linjaa.
Autot oli kylmät, ei oltu paljon ajettu päivän aikana jotenka wilzkun aika olis voinut olla parempikin
Eihän niitä olekaan haettu kuin vasta vuosi..Wilzkun ajosta näki että linjat alkaa oleen hallussa kyllä jo :ahem:
"Turkumainen" paikka ratana, imho.Ajolinjoista vielä niin on hämmästyttävää kuinka suoraa,lyhyttä linjaa KIC:lla pitää ajaa. Tuohon oli itsellä totuttelemista. Jos ois enemmän tehoa mutkista ulos niin vois ajaa luonnollisemmilla linjoilla
Totta, mutta mä en suostu ottamaan kaikkea kunniaa pelkästään itselleni tulosten paranemisesta. Niin kuin osa täältä tietääkin, niin Nasty on vähän opastanut mua. Toki siinä on sitten ollut se seikka, että miten hyvin on pystynyt omaksumaan asiat..Täältäkin peukut pystyyn wilskulle! Selvästi uusi into on löytynyt ajamiseen ja tulokset paranevat ajo ajolta. Jälleen näkee sen että mitä enemmän harjoittelee sitä paremmin menee. Wilskuhan on suht paljon päässyt treenailemaan.
Toivottavasti ei opasta paljonniin Nasty on vähän opastanut mua.
Veikkaan että hyvin. Nastyn tapa kertoa asioista on selkeää, ja parin eka kerran jälkeen Mylliksessä näkyi selvä "piikki" sun ajoissa.Niin kuin osa täältä tietääkin, niin Nasty on vähän opastanut mua. Toki siinä on sitten ollut se seikka, että miten hyvin on pystynyt omaksumaan asiat..
Juu ihan oikeassa olet.Sellainen oma mielipide että muiden ohjeista kannattaa ottaa ne "parhaat päältä" eikä koittaa sovittaa omaa ajotyyliään väkisin johonkin muottin, jolla aika ei parane. On kuitenkin monta tapaa ajaa rata läpi liki samalla ajalla ja se oma tyyli per rata onkin se hankala paikka. Eli kokeilemalla oppii.
Vai olenko ihan väärässä?
Joo, näin itsekin sovelsin sulta ja follolta tulleita ohjeita Myllypuroon.. Huomasin, että teiltä tuli vähän erilaisia vinkkejä, joten harjoituksissa kokeilin vähän kaikkia vinkkejä ja yhdistin niitä siihen omaan aiemmin oppimaani ajotyyliin. Uskoisin sen olleen myös suurimpana syynä nopeuteeni siellä..Sellainen oma mielipide että muiden ohjeista kannattaa ottaa ne "parhaat päältä" eikä koittaa sovittaa omaa ajotyyliään väkisin johonkin muottin, jolla aika ei parane. On kuitenkin monta tapaa ajaa rata läpi liki samalla ajalla ja se oma tyyli per rata onkin se hankala paikka. Eli kokeilemalla oppii.
Vai olenko ihan väärässä?
No siis transponderin autoon, mittalaitteen/laitteet radan varteen ja sitten jokin läppäri tmv. jossa se softa pyöriiJa tästä tuleekin heti mieleen että mitähän sellaiset pelit maksaa, ulkoradoilla lienee joku systeemi tuohon? Jos ostais ittelleen sellaisen näytön?
Oisko ihan vaan samanlainen systeemi kuin erityisesti ennen vanhaan Formula ykkösissä? Eli jokaisella tiimillä olisi tiimin edustaja kyltin kanssa radan varressa näyttämässä viimeisintä kierrosaikaa, sijoitusta kilpailussa jne. :ahem:Sellaisen ihmeen kun joku Suomessa vielä esittelisi että saisi vuokra-autossa kierros- ja jopa peräti väliaikoja kuskille näkyviin!
Toijalassa oli yritystä, mutta ei ne kellot toimineet oikein koskaan. Näytti välillä mitä sattui.
Omalta osalta uskoisin että paras oppi olisi kun pääsisi näkemään ajaessa kierros/väliaikoja samantien kellosta, niin voisi heti vetää johtopäätöksiä siinä ratissa että miksi joku kierros meni hyvin/huonosti. Ei niitä jälkikäteen enää muista :nope:
Ja tästä tuleekin heti mieleen että mitähän sellaiset pelit maksaa, ulkoradoilla lienee joku systeemi tuohon? Jos ostais ittelleen sellaisen näytön?
Vai onko ne ihan ufo-hinnoissa?
lolOisko ihan vaan samanlainen systeemi kuin erityisesti ennen vanhaan Formula ykkösissä? Eli jokaisella tiimillä olisi tiimin edustaja kyltin kanssa radan varressa näyttämässä viimeisintä kierrosaikaa, sijoitusta kilpailussa jne. :ahem: