Itse ajoin 2,5 erää. Ensin #26lla puolikkaan ruuhkaerässä, ja se sammui viimeiseen oikeaan. Työnsin varikolle. Aika 50,55 mutta vain 2-3 kiekkaa taisi saada vapaasti. Lisäksi 8 kuukauden tauko täältä niin tuli vasta mutkat taas paremmin mieleen. Myös, takasiksakkia edeltävä oikea, sekä siksakkien jälkeinen oikea, niin huomasi ettei jaksa kiihtyä, vain jurnuttaa pikkuhiljaa.
Sitten hyppäsin NB:n ajamaan #33een ja ajoin sillä aivan yksinäni radalla. Kai kaikilla muilla oli parempaa tekemistä
Huomasin heti että paljon paljon tykimpi vehje mutta pomputti tai liukui oikealle kääntyvissä. Pieni pelko että jään ehkä jotain 4 kymmenystä Nastysta mutta ihan samoihin meni ja olin tästä tyytyväinen. 48,85 mielestäni kelpo aika.
Lopuksi vielä #20een jossa oli tooodella pehmeät polkimet ja niitä piti painaa kauas. Jarrua ei tuntunut oikeen edes saavan lukkoon ja lisäksi pehmeä kaasu pohjaan survaistuna antoi tehot vasta jokusen kymmenyksen kuluttua. Eniten ongelmia koin ekan mutkan ulostulossa kun normaalia aiemmin piti arvioidusti painaa kaasu juuri oikeaan aikaan pohjaan. Ulostulot mutkista meni siis vähän epätasaisesti. Auton käytös muuten pitkälti samanlaista, kuin #33lla joskaan ei ihan niin paljoa pompottanut. Tehoa myös hyvin ja vain paremmin osuessaan kiihdytysten ajoitukset olisi 48-aikaa tullut tälläkin. 49,13 siis tuli.
Nipsuhuuli kyseli tuloksia niin ei kai hengenvaarallista jotain muistella:
WoPe 48,6jotain
Cmn 48,85
Nasty 48,87
Sitten RX ja Haikki 49,4. Haikki ajoi vain kerran ja olisi varmaan myös 49 alittanut.
Tämän jälkeen en kaikkia muistakaan.
Myös, kun totesin viime vuoden tapaan noin sekunnin heittoa jollain autolla, voi kärjestä kuka tahansa kuivalla pudota B:hen kun varmaan lähemmäs 10 nopeinta kuskia lienevät sekunnin sisällä.