- Liittynyt
- 12.8.2004
- Viestit
- 13771
Tää jätkäkö Nastyn kanssa väänsi voitosta?Andy saattaa tulla. Meillä muuten nopein jätkä lähtee varikolta. Se on penaltti siitä kun se laistoi uuden rakkauden takia edellisen Clubi-illan.:tongue:
Tää jätkäkö Nastyn kanssa väänsi voitosta?Andy saattaa tulla. Meillä muuten nopein jätkä lähtee varikolta. Se on penaltti siitä kun se laistoi uuden rakkauden takia edellisen Clubi-illan.:tongue:
1,3 sekuntia perässä. Sama auto.Tulipas käväistyä kotiradallakin. Oli mielenkiintoinen näky Turun AMK:n oma kilpuri, kun pojat ajeli sillä. Sama auto muuten kuin Turku Kartingin vastaavat, mutta tehoa 13hv sen 9hv:n sijaan. Tietotekniikkaa kuulemma löytyy rutosti. Kaikki sivuluisut, kierrosluvut, kytkimen luistamiset, nopeudet ja ajat löytyy kuulemma heidän koneelta. On vissiin joku koulun oma projekti. Meinasi tulla melkein kiire heitä vastaan, kun he ajoivat 43aikoja. oma ainoa veto #11:llä oli 42,41. Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa
Väänsi, en tiedä jättäytyikö B-finaaliin tahallaan vai eikö auto kulkenut aika-ajossa. Sai ihan bränikät takarenkaat B-finaaliin ja voitti sen ylivoimaisesti. Minä kevyempänä pääsin A-finaalin lähdössä öö ruzin ohi. Tämä ennakkoon ykköseksi rankattu kaveri meni meistä molemmista pian heittämällä ohi ja painoi hiillostamaan Nastya. Ehkä ne uudet takarenkaat vähän avittivat.Tää jätkäkö Nastyn kanssa väänsi voitosta?
Ajoitko suoralla sen perässä? Varmaan meni liukkaastiTulipas käväistyä kotiradallakin. Oli mielenkiintoinen näky Turun AMK:n oma kilpuri, kun pojat ajeli sillä. Sama auto muuten kuin Turku Kartingin vastaavat, mutta tehoa 13hv sen 9hv:n sijaan. Tietotekniikkaa kuulemma löytyy rutosti. Kaikki sivuluisut, kierrosluvut, kytkimen luistamiset, nopeudet ja ajat löytyy kuulemma heidän koneelta. On vissiin joku koulun oma projekti. Meinasi tulla melkein kiire heitä vastaan, kun he ajoivat 43aikoja. oma ainoa veto #11:llä oli 42,41. Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa
Pito oli ihan hyvä. Mulle ei ole vertailuaikaa viime viikkoon, mutta autosta riippuen reilu puoli sekuntia - sekuntihan mulla yleensä on ollyt Nastyyn ero radalla kuin radalla. Mulle se pätkivä auto teki hallaa sen takia että mulla on tapana jättää jarrutus myöhäiseksi (tai jättää jarruttamatta ) ja ohjata kaasulla. Kun pätkivään koneeseen ei voinut luottaa, ei mutkan leikkauspisteeseen sitten osunut. Nohevampi kuski olisi varmasti tullut toimeen #26:lla.#26 oli se mullakin sekunnin tehottomampi keskiviikkona. Ja nyt oli enempi pitoakin mitä kattelee NBn ja öön aikoja vrt 3 päivän takaiseen. Alan uskoa kun paikalliset tietävät kertoa pitotasosta.
Siinähän on kusihousunörtti-insinööriopiskelijoilla ihmettelemistä kun hanskalla paikataan kaiken maailman data loggingit sun muut tietokonesysteemitTulipas käväistyä kotiradallakin. Oli mielenkiintoinen näky Turun AMK:n oma kilpuri, kun pojat ajeli sillä. Sama auto muuten kuin Turku Kartingin vastaavat, mutta tehoa 13hv sen 9hv:n sijaan. Tietotekniikkaa kuulemma löytyy rutosti. Kaikki sivuluisut, kierrosluvut, kytkimen luistamiset, nopeudet ja ajat löytyy kuulemma heidän koneelta. On vissiin joku koulun oma projekti. Meinasi tulla melkein kiire heitä vastaan, kun he ajoivat 43aikoja. oma ainoa veto #11:llä oli 42,41. Kiitos ja mukavaa päivänjatkoa
Raaka voima korvaa älyn ja tiedon, pätee vielä ainakin nakkikiskan jonoon ja kartingiin.Siinähän on kusihousunörtti-insinööriopiskelijoilla ihmettelemistä kun hanskalla paikataan kaiken maailman data loggingit sun muut tietokonesysteemit
Masentavan pieni ero:frown:1,3 sekuntia perässä. Sama auto.
Ei saanut vertailua, ennen omaa ajoa näytti lähtevän tiukoista mutkista kyllä kiitettävästi. Hlökunta väittää, että 40.0 alittuisi silläAjoitko suoralla sen perässä? Varmaan meni liukkaasti
Siinähän on kusihousunörtti-insinööriopiskelijoilla ihmettelemistä kun hanskalla paikataan kaiken maailman data loggingit sun muut tietokonesysteemit
Tämä on vissiin se sama porukka, kun oli 1000kierroksen kisassa kirjaimellisesti jaloissa. No nyt niillä on koko kesä aikaa hakea optimiajoa tiedonkeruun avulla. Saattaa olla kovempi porukka talvella.Ottaa aikansa ja paljon tarvitaan testiä ennen kuin pystyy sanomaan, mitä täytyy parantaa. Täytyy vaan pitää huoli, ettei mene itse antamaan omia datatietoja heidän tutkittavaksi, vaikka pyydettäisiinRaaka voima korvaa älyn ja tiedon, pätee vielä ainakin nakkikiskan jonoon ja kartingiin.
HEP!Jos on ajohommista kiinnostuneita niin huudelkaapaahan heppiä.
Tätä en tajunnut:thumbup:Siirretty edellisen postaukseni edittiin
Tämähän oli nimenomaan se joka temppuili Keskiviikkona.Monella kuskilla (mm. Andyllä) tuo #27 oli varsin nopea auto, mutta jostain syystä ei itselleni sopinut: perä oli koko ajan irti.
#30 oli hyvä auto, ainakin eilen. Liian iso penkki mulle mutta kulki paremmin kuin esim. #23 jolla ajoin harkat ja aika-ajot. Sama aika sadasosalleen muuten. #30:llä pääsin 0,4 kovempaa. Kiva oli ajella eilen.Tämähän oli nimenomaan se joka temppuili Keskiviikkona.
Ilmeisesti tekivät siihen täyshuollon, tuntui meinaan ettei kulje mihinkään silloin Keskiviikon reeneissä
verrattuna #30:n vauhtiin (suorilla siis perstuntuma)
jep tykkäsin myös tuosta autosta. osui hanskaan hyvin#30 oli hyvä auto, ainakin eilen. Liian iso penkki mulle mutta kulki paremmin kuin esim. #23 jolla ajoin harkat ja aika-ajot. Sama aika sadasosalleen muuten. #30:llä pääsin 0,4 kovempaa. Kiva oli ajella eilen.
Huolto on sitten auttanut koska kone kiersi iloisesti. Ajotuntumaltaan oli selkeän yliohjaava. Siitä tykkää tai sitten ei. Autoista vielä sen verran, että ne tosiaan taitavat olla parin kymmenyksen sisällä toisistaan (pl. jos moottori ei kunnossa) kuten Haaparanta sanoo. Eroja on, mutta ne erot on ajokäyttäytymisessä, ei juuri siinä kuinka nopeita ne ovat. Totke ei tykännyt #27:sta ja minä en niin #34:sta, mutta silläkin sain hyvän ajan kun lopulta totuin autoon ja muutin ajotyyliä vähemmän aggressiiviseksi. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, mutta vuokra-autoilla on silloi vahvoilla kun onnistuu mukauttamaan ajotyylinsä nopeasti erityyliselle autolle.Tämähän oli nimenomaan se joka temppuili Keskiviikkona.
Ilmeisesti tekivät siihen täyshuollon, tuntui meinaan ettei kulje mihinkään silloin Keskiviikon reeneissä
verrattuna #30:n vauhtiin (suorilla siis perstuntuma)