Hyvä nähdä vertailupohjaa Omani "vain" 1.1s Haikista samalla autolla, kun esim. forssassa aika paljon isompi. Mun mielestä taas pitoa noissa on ihan kivasti. Millä osaalueella ajettavuudessa jää? #1 on kiva ajaa kun peräpää on "aktiivinen" ja osallistuu kääntymiseen ihan eritavalla kuin muissa vuokra-autoissa. Käydäämpä joku kerta samaan aikaan!Tuli tänään käytyä tattarisuolla. Auto #8 aika: 1.00.128
Auto oli vähän paremman tuntuinen ajaa kuin viimeksi vaikka ei sitä pitoa löydy vieläkään edes kohtalaisesti Forssan raket 120:siin verrattuna ja muutenkin ajettavuudeltaan tattiksen raket 120:set jää forssan autoille 100-0. Jarrut sentään toimivat vähän paremmin kuin viimeksi joten aika parani vähän mutta harmittavan lähelle jäi minuutin alitus.
Onhan nuo ihan jees, meilläkin vaimon kanssa Piltti-ruokia joskus mukana laivalla, suunnistus- tai muuten lomareissuilla.Näin tattiksel muuten makeen skidin. Ajeli omalla autollaan ja siinä ajojen välissä tuli syömään pilttiä! Siis vauvojen ruokaa about 9-vuotias!?!
Suurin ongelma noissa tattiksen autoissa mielestäni se että ei voi yhtään hyökätä jarrulla mutkiin. Esim. siinä missä forssassa ja hyvinkäällä jarrutan aggressiivisesti ja kovaa vähän lukittaen renkaita jopa pitkälle mutkaan apexiin asti niin tattiksella täysin mahdotonta koska siellä jarrut toimi niin että ensin ei meinaa jarruttaa ja sitten kun painaa enemmän niin ne jää jotenkin "päälle" ja tästä syystä vetää auton yhtäkkiä linkkuun keskellä mutkaa vaikka jalka on jo irti jarrusta.. Toinen missä autot häviää forssan autoille on ajettavuus; tänään meni muutaman kerran kanttarilta vähän leveäksi kun kesken pienen yliohjauksen aikana auto alkaakin puskemaan rankasti ja auto päätyykin ihan muuaalle mihin olin sen olettanut. Forssan autoilla tietää yleensä millintarkasti mihin auto menee kun tulee mutkaan mutta näillä meni vähän arpomiseksi. Onhan noilla tattiksen autoillakin oma looginen käyttäytyminensä kun sen oppii, mutta ei kyllä kuulu mun suosikkeihin, ei ole tuolla vielä vauhti riittävän tasaista. Niin ja se pito. Kyllä nauratti toissa kerralla kun joku 5v nappula veti heittämällä mutkassa ohi jollain Raket 85/cadet autolla!!Hyvä nähdä vertailupohjaa Omani "vain" 1.1s Haikista samalla autolla, kun esim. forssassa aika paljon isompi. Mun mielestä taas pitoa noissa on ihan kivasti. Millä osaalueella ajettavuudessa jää? #1 on kiva ajaa kun peräpää on "aktiivinen" ja osallistuu kääntymiseen ihan eritavalla kuin muissa vuokra-autoissa. Käydäämpä joku kerta samaan aikaan!
Joo hyvin oot päässy tattiksella vauhtiin :thumbup: Hauska ois mennä joku kerta ottaa skabaa. Viimeksi kysyin radalla että mitä nopeimmat siellä ajaneet niin kuulemma minuutista kolmeen minuuttiinHyvä nähdä vertailupohjaa Omani "vain" 1.1s Haikista samalla autolla, kun esim. forssassa aika paljon isompi.kuin muissa Käydäämpä joku kerta samaan aikaan!
Jotkut Continentalin sisärata-renkaat ja ilmeisen kovaa seosta ovat. Kannattaa silti tuollakin joskus käydä ihan vain sen takia että tulee tuokin rata koettua.Tattiksessa vissiin aikas kauan kestävät (=kovat) renkaat?
Never been there.
Samaa mietinkin juuri tässäKannattaa silti tuollakin joskus käydä ihan vain sen takia että tulee tuokin rata koettua.
:thumbup: Ei hullummin ajettu!Itse ajanut joskus 1:03 tjsp Tattiksella. Kävin tänään kummisetämiehen kanssa Myllypurossa kun se Sveitsistä asti saapui käymään moikkaamassa. Rata on "hieman" nopeutunut maaliskuusta, ajoin ekalla rundilla #7:lla 29.1 (!), hän #8:lla 31.1. Toisella kerralla sitten sanoin jannulle kun on laihempi että ottaa seiskan alle, paineli sillä 29.5 (ei huono ollenkaan ekaksi kerraksi) ja itse ajoin #2:lla, joka yliohjasi aivan liikaa ja tuntui muutenkin vähän lussulta, 29.4. Autoissa oli jo vähän liikaakin pitoa hitaissa mutkissa, sladittivat vieläkin kuten Myllypurossa kuuluu mutta hitaissa mutkissa ja ekassa mutkassa varsinkin pomppivat aivan perhanan paljon.
Ei muuten ollenkaan huonosti ajanut Christoph tuolla Myllypurossa, kun miettii ettei hirveästi olla kartingia ajeltu ja se mitä ollaan on ollut Sveitsissä eräällä asfalttisisäradalla sähköautoilla.
Tuossa 42,4 paikkeilla tuntuu jatkuvasti pyörivän.42,41:thumbfh:
Joo rupee kait ne limitit olemaan siinä tällä kelillä. Siinä täytyy olla tyytyväinen, että kaikki hlökunnasta on vähän altavastaajina(JH 42,7). Aina ei ole ollut.Tuossa 42,4 paikkeilla tuntuu jatkuvasti pyörivän.
Kannattaakin olla, tähän lajiin vahvuusominaisuus. Ei ne koripalloilijatkaan sattumalta 2metrisiä ole.Oli samassa erässä pari 4kymppistä äijää myös. Ja ajon jälkeen vinkuivat 3sekunnin erosta. Toi kukkakeppi painaa 30kiloa vähemmän.
:doubtful:
Mitäs minä voin sille, että tällainen olen.
Vielä menossa? Itse menen radalle jo puoli kuudeksi jos ei sada. Ainakin sadetutka näyttäis että ei pitäsi sataa....ja jottei treenit tähän loppuis niin tarkoitus mennä ma 19.7 ip Lahteen! Muita?
Kuudelta sopii. Käytiin katsomassa tossa yksi päivä kun jotkut ajoi, ilmeisesti puolikkailla. Aika syherön ja hankalan näköinen rata.Jep, menossa ollaan! Andy myös ilmoitteli kiiinnostuksensa. Kuulemma kuudelta alkaa vuokraus joten siihen tähdätään!
Kannattaa jos mahd. olla vähän ennen kuutta. Yleensä on jo jonoa kuudelta. Itse asiassa on vauhdikas rata missä saa tosi hyvän rytmin päälle; Kerran laskin että vuokra-autolla oli nopeimman kierrokseni keskituntinopeus 80 Km/h.Kuudelta sopii. Käytiin katsomassa tossa yksi päivä kun jotkut ajoi, ilmeisesti puolikkailla. Aika syherön ja hankalan näköinen rata.