jupasierra
Member
- Liittynyt
- 14.5.2009
- Viestit
- 11
Tulipa hommattua käytetty Yamaha perämoottori. 30 hp ja mallia DEO 6N3 S. Kone käy epätasaisesti ja yskähtelee.
Edellisen omistajan toimesta seosruuveja käännelty. Tässä kyseisessä koneessa on kuulema ongelmana seosputket, jotka karstottuvat ja aiheuttavat tyhjäkäyntiongelmia. Seosputkia ei kuulema saa irti rikkomatta, ja uusia ei saa mistään. Puhdistaminen karstasta on muka mahdotonta. On kuulema kokeiltu jopa ultraäänellä ilman tulosta.
Eli varmaan tämän käyntihäiriön takia seoksia on käännelty. Onko jokin nyrkkisääntö seoksien säätöön, paljonko ruuvit pitää olla auki. Pitääkö jokaisessa kaasuttajassa seosruuvin olla samassa asennossa ?
Onko jokin aine missä liottaa kaasuttimia. Olen jostain kuullut että asetoni liottaisi hapettumia, mutta mikä liottaa suutinputkien karstan ?
Edellisen omistajan toimesta seosruuveja käännelty. Tässä kyseisessä koneessa on kuulema ongelmana seosputket, jotka karstottuvat ja aiheuttavat tyhjäkäyntiongelmia. Seosputkia ei kuulema saa irti rikkomatta, ja uusia ei saa mistään. Puhdistaminen karstasta on muka mahdotonta. On kuulema kokeiltu jopa ultraäänellä ilman tulosta.
Eli varmaan tämän käyntihäiriön takia seoksia on käännelty. Onko jokin nyrkkisääntö seoksien säätöön, paljonko ruuvit pitää olla auki. Pitääkö jokaisessa kaasuttajassa seosruuvin olla samassa asennossa ?
Onko jokin aine missä liottaa kaasuttimia. Olen jostain kuullut että asetoni liottaisi hapettumia, mutta mikä liottaa suutinputkien karstan ?