FW08
Registered User of Talent
Foorumi-sanakirjaan. Tuossa taisi tulla F1-forumin määritelmä.Kyllä. Siguainesta.
Foorumi-sanakirjaan. Tuossa taisi tulla F1-forumin määritelmä.Kyllä. Siguainesta.
Tyyppi varmisti paikkansa Vuoden Foorumilainen-äänestyksen riveillä. Rautainen jebe, kertakaikkiaan.Täällä on keskenkasvuista näsäviisasta lapsellista porukkaa, joiden hiekkalaatikkoleikit jäi nuorena kesken. Keskittykää pikkukakkosen katseluun ja etsikää ikäistenne keskustelupalsta. Voi voi, äiti kuorii perunat ja sitoo kengän-nauhat, peittelee illalla ja kertoo iltasadun. Jessus mitä pellejä !!
Onnea!Onko täällä porukka huonolla tuulella? Noustu väärällä jalalla? Menty perse edellä puuhun? Vai ärsyyttikö Jupasierra?
Tulipa hommattua käytetty Yamaha perämoottori. 30 hp ja mallia DEO 6N3 S. Kone käy epätasaisesti ja yskähtelee, jne...
Yllä olevaan kysymykseen en saanut kuin juuri edellämainittujen märkäkorvien omasta mielestään vitsikkäitä kommentteja. Aikuisten palstalta sain neuvon liottaa kaasuttimia teollisuusasetonissa, jota hankin kyseistä homma varten. Nyt kone toimii kuten pitääkin, jätän tämän foorumin hiekkalaatikkoineen ja lähden kalaan.
Ei saa toivottaa kalaonnea!Onnea!
:ahem::thumbfh:Menikö seki pieleen :thumbfh:
Mulla oli samoja ongelmia viime kesänä. Vein Vmaxille huoltoon ja ne putsas kaasarit, ne oli täynnä karstaa. Eli vie suosiolla huoltoon, ne säätää siellä sitten kaiken kohdalleen. Muistaakseni maksoi jotain 300 euroa. Ja mun kone on YAMAHA 50 GETO vuoden 97 mallia.Tulipa hommattua käytetty Yamaha perämoottori. 30 hp ja mallia DEO 6N3 S. Kone käy epätasaisesti ja yskähtelee.
Edellisen omistajan toimesta seosruuveja käännelty. Tässä kyseisessä koneessa on kuulema ongelmana seosputket, jotka karstottuvat ja aiheuttavat tyhjäkäyntiongelmia. Seosputkia ei kuulema saa irti rikkomatta, ja uusia ei saa mistään. Puhdistaminen karstasta on muka mahdotonta. On kuulema kokeiltu jopa ultraäänellä ilman tulosta.
Eli varmaan tämän käyntihäiriön takia seoksia on käännelty. Onko jokin nyrkkisääntö seoksien säätöön, paljonko ruuvit pitää olla auki. Pitääkö jokaisessa kaasuttajassa seosruuvin olla samassa asennossa ?
Onko jokin aine missä liottaa kaasuttimia. Olen jostain kuullut että asetoni liottaisi hapettumia, mutta mikä liottaa suutinputkien karstan ?
Niinhän sitä kannattaisi, mutta ei kai tuo nyt hukkaan mennyt tuo kommentti...Eli vie suosiolla huoltoon, ne säätää siellä sitten kaiken kohdalleen.
Aikuisten palstalta sain neuvon liottaa kaasuttimia teollisuusasetonissa, jota hankin kyseistä homma varten. Nyt kone toimii kuten pitääkin,
Kannattaa lukea viestiketju alusta ennen kommentoimista.
Paitsi että sun KAIKKI 12 447 kommenttia on menneet TYYSTIN hukkaan. IHAN! Mahtaa vituttaa.Niinhän sitä kannattaisi, mutta ei kai tuo nyt hukkaan mennyt tuo kommentti...
Yllekirjoittaneen aivoja on liotettu teollisuusasetonissa ehkäpä liiankin kanssa.En oo varma mutta kannattais ehkä liottaa kaasuttimia tossa teollisuusasetonissa.
Kylläpä harmittaa tosiaan.Paitsi että sun KAIKKI 12 447 kommenttia on menneet TYYSTIN hukkaan. IHAN! Mahtaa vituttaa.