Niin tuo juttu siitä että näitä nykyisiä autoja ei tänä vuonna enää kehitetä, niin muistanko väärin vai oliko siinä silloin aikanaan sellainen kuvio että tallit sopivat keskenään siitä että tänä vuonna autoja ei enää kehitetä eteenpäin? Jos asia oli vain tällaisen herrasmiessopimuksen varassa niin tietäähän sen että sellainen sopiminen ei tarkoita pashaakaan, kun samaan aikaan käännellään tuloslistoja ylösalaisin kaikenlaisin taktisin juonikuvioin ja etsitään ihan kirjatuistakin säännöistä porsaanreikiä.
Tosin voihan siinä Fordin hiipumisessa olla kyse myös siitä että he ovat menneet metsään auton säätöpuolella, sen sijaan että Citikka olisi ruuvannut jostain lisää kulkupuolta laitteeseen. Mutta joka tapauksessa, selkään tulee ja rankasti alustalla kuin alustalla, ja ilman laittomia temppuja se ei siitä enää muuksi muutu, vaan pitää asettaa toivo ensi kauden autoihin.