RBR:n ylivoima ei aina vaan kestä loppuun asti, se on nähty pari kertaa tällä kaudella.Niin ollaan puhuttu tosta Redbullin yliovoimasta täälläkin mutta missä se oli, ei vittu missään. Ihan paskaa on noi niin sanotut "asiantuntija" jotka tuolla noita arvoitaan heittää. Vittu ne on vaan enemmän ja enemmän väärässä.:thumbfh:
Ei varmasti monia kiinnosta, mutta kyllähän se oli loppuviimein tuon kaverin allekirjoitus joka nosti Ferrarin paalulle. (tämä sillä olettamuksella että Kimi ei olisi pystynyt samaan mikäli vielä ajaisi)onkohan tämä santanderin herra maksanut jotain ohjaajalle että hänet poimitaan joka väliin kuvaan ? En keksi ketään jota sen naama nyt noi kovasti voisi kiinostaa
Sillä laillaFernando paalulla! :thumbup:
En minä kyllä ymmärrä miksi katuradan pitäisi olla parhaimpia ratoja autolle, joka on hyvä erityisesti nopeissa jouhevissa mutkissa (kuten Span keskisektorilla). Minusta tämä Singapore on loppukauden huonoiten RBR:lle sopiva rata. Itse olin yllättynyt Red Bullin hyvästä menosta harjoituksissa ja paalukin olisi saattanut tulla ilman Vettelin seinähipaisua.Hands down - Alonsolta loistava kierros. Mutta Red Bullille tämä oli katastrofitulos, erityisesti Webber floppasi alta riman. Eikös Singaporen pitänyt olla itävaltalaistallille kauden parhaiten sopivia ratoja? Kun otetaan huomioon tallin lähtöongelmat, niin melkoinen urakka on molemmilla kuskeilla edessä huomenna.
Luulisin, että nopeita ja keskinopeita mutkia sisältävät radat sopisivat parhaiten Red Bullille. Niissähän auton hirmuinen downforce pääsee parhaiten oikeuksiinsa. Singaporen radalla suurimmassa roolissa auton nopeuden kannalta ovat jousituksen toimivuus ja alustan säädöt. Suzukassa Red Bullin pitäisi olla reilusti edellä muita, jos auto on niin "ylivoimainen" kuin monella taholla on spekuloitu.Hands down - Alonsolta loistava kierros. Mutta Red Bullille tämä oli katastrofitulos, erityisesti Webber floppasi alta riman. Eikös Singaporen pitänyt olla itävaltalaistallille kauden parhaiten sopivia ratoja? Kun otetaan huomioon tallin lähtöongelmat, niin melkoinen urakka on molemmilla kuskeilla edessä huomenna.
Kieltämättä Ferrari leirissä parhaillaan on hieman samanlainen tilanne kuin 07 MM-tilanteen kannalta, katsotaan uusivatko tempun vai ei se nähdän seuraavissa kauden viimeisissä kisoissa.Kimin mestaruuden -07 aikana aika monen mielestä homma oli jo paketoitu ennen viimeistä kisaa. Tässä mennään ehkä jopa samoille jännitysasteille ilman Kimiä jos homma jatkuu samalla meiningillä :ahem:
Olen oikeasti Yllättynyt jos joku muu vie paalun kuin Vettel tai Webber.
Niimpä.Niin ollaan puhuttu tosta Redbullin yliovoimasta täälläkin mutta missä se oli, ei vittu missään. Ihan paskaa on noi niin sanotut "asiantuntija" jotka tuolla noita arvoitaan heittää. Vittu ne on vaan enemmän ja enemmän väärässä.:thumbfh:
Ohops, taisin sekoittaa Ferrariin, my bad. Ferrari oli tietysti niin hyvä kuin pitikin olla. Vettelin harjoitusdominointi vähän sumutti enkä ollut varsinaisesti perehtynyt tähän Singaporen rataprofiilin nyansseihin niin tarkasti, että olisin sen voinut jotenkin eritellä Monacon, Valencian, Korean ja Abu Dhabin radoista.En minä kyllä ymmärrä miksi katuradan pitäisi olla parhaimpia ratoja autolle, joka on hyvä erityisesti nopeissa jouhevissa mutkissa (kuten Span keskisektorilla). Minusta tämä Singapore on loppukauden huonoiten RBR:lle sopiva rata. Itse olin yllättynyt Red Bullin hyvästä menosta harjoituksissa ja paalukin olisi saattanut tulla ilman Vettelin seinähipaisua.
Aika hyvän heitit.Vettel nappaa paalun tai ajaa seinään.
Onhan tuo Red Bull ihan hyvä auto, mutta kuskeillakin on sentään jotakin merkitystä. Alfonso on yleensä niissä "oikeissa" paikoissa parhaimmillaan ja tuo omilla käsillään sen pari tuhannesosaa lisää, joilla nytkin näytti irtoavan paalu. Vettel (Webberistä puhumattakaan) ei loppujen lopuksi ole esittänyt mitään erikoista silloin kun sillä todella olisi ollut merkitystä. Vettelillä ne virheet tosin voi vielä laittaa kokemattomuuden piikkiiin, eikä ainakaan vielä voida puhua Massan kaltaisesta harjoitusmestarista.Niin ollaan puhuttu tosta Redbullin yliovoimasta täälläkin mutta missä se oli, ei vittu missään. Ihan paskaa on noi niin sanotut "asiantuntija" jotka tuolla noita arvoitaan heittää. Vittu ne on vaan enemmän ja enemmän väärässä.:thumbfh:
Juu, mutta eipä ne ykköskuskin statuksen tuomat edut aina ole yhtä räikeitä kuin esim. 2008 Singaporessa.Alonso on ajanut yllättävän hyvin Span jälkeen. Ehkäpä mies siis pystyykin tuloksiin omillaan, eikä Massaa ei ole määrätty hankkimaan turva-autoa radalle sopivassa kohdassa huomenna. :frank: