Hienona osoituksena pohjoismaisesta yhteistyöstä Norjan GT kisaa samana viikonloppuna Karlskogassa... samoissa SSK:n kisoissa ajetaan myös Porsche GT3 Cup Challengea ja Porsche GT Cup Endurancea, joiden kalusto kelpaisi oikein hyvin myös Swedish GT:n lähtöihin.
Nää vähän niinku unohtu. Kuismanen keskeytti Swedish GT:ssä, kun naula puhkaisi renkaan... 1. Fredrik Lestrup/Lars Stugemo (West Coast BMW Z4), 2. Jan Brunstedt (Brunstedt Audi R8 LMS), 3. Martin Nelson/Micke Ohlsson (Autoropa Ferrari 458
Challenge). Autoropan Fefe oli GTb:n ykkönen. GTc:n voitti Ingvar Mattson (Mattson Chevron GR8).
Norjan GT:ssä GT1/GT2 ekan kisan vei Joakim Ottersen (Jaguar S) ja toisen Ahvenistollakin vieraillut Haavard Lien (Corvette C5). GT2:n ykkönen oli kummassakin lähdössä Bjørnar Aas (Porsche 996). GT1/GT2 ajaa samasta mestaruudesta, mutta pisteitä jaetaan luokittain. GT3/GT4:ssa Karlskogan kummankin lähdön voitti Per Christian Wiencke (Porsche 993 RS). GT4:n luokkavoittaja ekassa lähdössä Lars Brandström (Ford Riesa) ja tokassa Steffen-Andre Feet (Honda Civic Typerä). Pisteytyksessä sama idea kuin nopeammissa luokissa.
Pistelaskijalla ei näytä olevan mikään kiire sen enempää Ruotsissa kuin Norjassakaan, joten sarjatilanteista on paha sanoa yhtään mitään.
Kesässä on ilmeisesti ihan liian vähän viikonloppuja, sillä jo mainittujen GT-sarjojen lisäkis Ruotsin radoilla ajettiin samaan aikaan Sportvagnsmästerskapetia Mantorpissa (jonka Modsport-luokkaan kelpaisi melkein mikä vaan voimavaunu) ja Porsche-clubin omaa Porsche Sports Cupia Sturupissa... Cuppi-Possun omistajalle olisi Ruotissa siis tarjolla vaikka kuinka paljon kisoja – valitettavasti ne vain ovat kaikki samaan aikaan.