Sitten kyllä palaa hermot kunnolla, kun ei ehdi/pysty kisaa katsomaan.hermot ei kestä jos kisa siirretään maanantaille.
Täysin virallinen tieto, eli kellot vaan soimaan neljäksi. :ahem:Onkos toi kello neljä jo ihan virallinen tieto vai vielä epävirallinen melko varma tieto?
Sade lakkaa yöllä joten rata ehtii hyvin kuivua aamuksi. Eli siis RB:n ja Vettelin kisa tulossa. :alppu:Täysin virallinen tieto, eli kellot vaan soimaan neljäksi. :ahem:
http://www.formula1.com/news/headlines/2010/10/11364.html
MAXilta tulee suorana tottakai, lähetys alkaa 03.50.Mistäs noita nyt sit saa katsottua vai näytttäsko ihan maikkari jopa?
Nämä saisivat tehdä paluun. Ennen F1-viikonloppu ei ollut F1-viikonloppu ilman sunnuntaiaamun Warm Uppeja.Hienohan se on herätä, tulee wanhat hyvät ajat mieleen kun oli vielä sunnuntain lämmittely olemassa.
Tässä on hyvää esimerkkiä Lotuksen meiningistä. Rentoa ja ei liian vakavaa. Samaa on havaittavissa Sauberin venekikkailusta ja Virginistä. Ei tuollaista vaan näe McLarenilla tai Ferrarilla. Moni voi sanoa, etteivät keskity tarpeeksi, mutta mitä muutakaan tuossa voi tehdä kuin odottaa. Saattaa olla jopa parempi ajamisnenkin kannalta kun ei stressaile tuossa tilanteessa.Suzukassa on hyvä meininki
Heikki :alppu:
Sama, tässä jouduttiin vähän ojasta allikkoon, kun ajattelin seurata aika-ajot vasta iltapäivällä... Se on sitten allnighter edessäpäin :thumbup:Oishan se ihan kiva katella sunnuntai aamuna aika-ajot ja iltapäivällä kisa, mut tää Japanin aikaero ei oikein oo eduks.
Ongelmahan oli käsittääkseni siinä, että radalla on niin paljon vettä että matalan maavaran F1-autot valuisivat vain vesiliirrossa ulos suurin piirtein ensimmäisessä mutkassa. Tai sitten pitäisi körötellä 60 km/h lasissa rataa ympäri. Ajotaidoilla ja vesiliirrolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, koska ei kukaan voi kontrolloida milloin auto liirtoon joutuu.En tiedä olenko ainut, mutta minusta ukot radalle tuossa kelissäkin. Sadekelin miehet hallitsee tilanteet ja ajaisivat tilanteiden mukaan. Liukastahan siellä on, mutta taidostahan siellä maksetaan.
Liirto riippuu:Ongelmahan oli käsittääkseni siinä, että radalla on niin paljon vettä että matalan maavaran F1-autot valuisivat vain vesiliirrossa ulos suurin piirtein ensimmäisessä mutkassa. Tai sitten pitäisi körötellä 60 km/h lasissa rataa ympäri. Ajotaidoilla ja vesiliirrolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, koska ei kukaan voi kontrolloida milloin auto liirtoon joutuu.
Totta, mutta joutuisivat silti ajamaan todella hiljaa ja sitä tuskin moni haluaa nähdä kun Formula 1 autot kilpailevat 40 km/h vauhdissa.Liirto riippuu:
-ajonopeudesta
-sivuttaisvoimasta
-kaasun asennosta
Kaikki nämä ovat kuljettajan hallittavissa 'jokeen' ajettaessa ja riippuvat siten ajotaidosta.
Tässä on hyvää esimerkkiä Lotuksen meiningistä. Rentoa ja ei liian vakavaa. Samaa on havaittavissa Sauberin venekikkailusta ja Virginistä. Ei tuollaista vaan näe McLarenilla tai Ferrarilla. Moni voi sanoa, etteivät keskity tarpeeksi, mutta mitä muutakaan tuossa voi tehdä kuin odottaa. Saattaa olla jopa parempi ajamisnenkin kannalta kun ei stressaile tuossa tilanteessa.
Sehän just on kilpailua parhaimmillaan, kun ajavat niin kovaa kuin uskaltavat, ja taitonsa yliarvioivat luisuvat radalta. Lisää sellaista :ahem: Eikä edes nopeudet ole vaarallisen kovia.Totta, mutta joutuisivat silti ajamaan todella hiljaa ja sitä tuskin moni haluaa nähdä kun Formula 1 autot kilpailevat 40 km/h vauhdissa.