Jacques olisi silti jäänyt ilman!Mut ajattele mitkä orgiat siellä on ollut jos ovat 7 tuntia lentäneet kohti varmaa kuolemaa!
Jacques olisi silti jäänyt ilman!Mut ajattele mitkä orgiat siellä on ollut jos ovat 7 tuntia lentäneet kohti varmaa kuolemaa!
Sama mulla oli silloin aluksi mielessä, mutta mun mielestä tuo ei tyydyttävästi selitä sitä, miksi kone on lentänyt jotakuinkin täysin päinvastaiseen suuntaan kuin alinperin oli tarkoitus.Mun veikkaus on että kabiinin ilmanpaine on laskenut ja kaikki koneessa olijat kuolleet happivajeeseen.
Kostoks.miksi kone on lentänyt jotakuinkin täysin päinvastaiseen suuntaan kuin alinperin oli tarkoitus.
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288669367557.html?pos=ok-trm-matkSalama iski Flyben Berliinin-lentoon
Lienee se todennäköisin vaihtoehto.Kostoks.
Mulla ei ole muistaakseni tuollaisia lentoja ollut.Kaks kertaa on elämäni aikana ollut sellainen lento, ettei niitä unohda.
Ei mullakaan muut, olen ollut ihan "burbeissa" muilla lennoilla, hyvä kun erottanut että ollaanko Linnanmäellä vai lentokoneessa :ahem:Mulla ei ole muistaakseni tuollaisia lentoja ollut.
Aivan. Eikä myöskään selitä outoa korkeusvaihtelua ja ennenkaikkea sitä, että transponderit yms. käännettiin tietoisesti pois päältä.Sama mulla oli silloin aluksi mielessä, mutta mun mielestä tuo ei tyydyttävästi selitä sitä, miksi kone on lentänyt jotakuinkin täysin päinvastaiseen suuntaan kuin alinperin oli tarkoitus.
Selitys tuohon voisi olla esimerkiksi se, että koneen miehistö on kääntänyt koneen ilmanpaineen laskemisen huomattuaan palatakseen Kuala Lumpuriin, mutta pian sen jälkeen he ovat menettäneet tajuntansa jolloin kone on jatkanut matkaansa Kuala Lumpurin ohi niin pitkälle kuin polttoaine on riittänyt.Sama mulla oli silloin aluksi mielessä, mutta mun mielestä tuo ei tyydyttävästi selitä sitä, miksi kone on lentänyt jotakuinkin täysin päinvastaiseen suuntaan kuin alinperin oli tarkoitus.
Lentokoneilla on sellanen jännä taipumus kallistua ja kääntyillä aina välillä. Esimerkiksi Helsingissä aivan normaali lähtöreitti....kone kerran Munchenin lennolla Hgistä lähtiessä nousun aikana kallistui rajusti oikealle.
...alkaa Vantaalta.Lentokoneilla on sellanen jännä taipumus kallistua ja kääntyillä aina välillä. Esimerkiksi Helsingissä aivan normaali lähtöreitti....
No se autopilotti on yleensä aina päällä paitti laskussa ja nousussa ja autopilotti ei tee mun tietääkseni kovin suuria korkeusvaihteluita. Olin ymmärtävinäni ettei noita transpondereja kytkeä ihan noin vaan vahingossa pois päältä vaan on hiukan monimutkaisempi toimenpide.Selitys tuohon voisi olla esimerkiksi se, että koneen miehistö on kääntänyt koneen ilmanpaineen laskemisen huomattuaan palatakseen Kuala Lumpuriin, mutta pian sen jälkeen he ovat menettäneet tajuntansa jolloin kone on jatkanut matkaansa Kuala Lumpurin ohi niin pitkälle kuin polttoaine on riittänyt.
Oudot korkeusvaihtelut voi selittyä esimerkiksi sillä, että lentäjät ovat ennen tajunnan menettämistä onnistuneet laittamaan autopilotin päälle ja samalla he ovat myös saattaneet happivajeen aiheuttaman sekavuuden takia vahingossa kytkeä transponderit päältä.
Jostain (?) olen sellaisen laskukaavan saanut, että kaks yritystä kentälle + matka varakentälle + pari yritystä sinne pitää olla kerosiinia käytössä.Tuli mieleen tuosta lentoajasta polttoaineen riittävyys. Eikös se jotenkin niin mene, että koneeseen tankataan kahden tunnin yliannos polttoainetta? Vai onko tunti vain? No kuitenkin, jos nyt vaikka oli tunnin verran ylimääräistä, niin olisiko polttoaine sitten loppunut tuolla Australian länsipuolella? Onko matkoja mittailtu/spekuloitu?
Saman olen kuullut että määränpääkentän kautta pitäis kerosiinin riittää varakentälle. Mutta miten tämä liittyy australiaan lentämiseen? Jossain kohtaahan se loppuu kun riittävän kauan menee päinvastaiseen suuntaan.Jostain (?) olen sellaisen laskukaavan saanut, että kaks yritystä kentälle + matka varakentälle + pari yritystä sinne pitää olla kerosiinia käytössä.
Siten liittyy, että jos nyt löydetty romu on tästä koneesta, niin onko tullut mereen polttoaineen loppumisen vuoksi vai kenties syöksynyt alas muusta syystä.Saman olen kuullut että määränpääkentän kautta pitäis kerosiinin riittää varakentälle. Mutta miten tämä liittyy australiaan lentämiseen? Jossain kohtaahan se loppuu kun riittävän kauan menee päinvastaiseen suuntaan.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288670634572.htmlReuters: Lentokone syöksynyt alas lähellä Kanariansaaria
Uutistoimisto Reutersin mukaan lentokone on syöksynyt alas lähellä Kanariansaaria.
Reutersin uutinen perustuu paikallisen radioaseman välittämiin tietoihin. Lentoyhtiötä tai lennon numeroa ei vielä tiedetä.
IS seuraa tilannetta.
BBC:n mukaan espanjalaiset viranomaiset ovat ilmoittaneet, että kyseessä olisi kuitenkin väärä hälytys ja havaittu lentokone olisikin ollut laiva.