Koska Kovalainen ei ole lehtiä myyvä nimi. Auta armias lööppien määrää jos ois Kimin tallipäällikkö kartingajoilta.Tony Fernandes on ollut rutkasti nyt esillä surkean tapauksen johdosta vaan ihmettelenpä ettei nähdäkseni yksikään media ole repinyt "Kovalaisen entinen tallipäällikkö"- tyyppisiä otsakkeita.
Hattua nostan Tonylle. Otti vastuun kuten kunnon johtajan pitääkin, vaikka eihän toi nyt hänen vikansa ollut.Tony Fernandes on ollut rutkasti nyt esillä surkean tapauksen johdosta vaan ihmettelenpä ettei nähdäkseni yksikään media ole repinyt "Kovalaisen entinen tallipäällikkö"- tyyppisiä otsakkeita.
Pitipä tarkistaa Kovalaisten Twiitit. Heikki toivottaa ajatuksia Asia Tonylle ja Kate sanoo Heikkiä vanhaksi pieruksi.Koska Kovalainen ei ole lehtiä myyvä nimi. Auta armias lööppien määrää jos ois Kimin tallipäällikkö kartingajoilta.
Tehtiin silleen tyhmästi että lennettii medihelillä kikkei kartalle.
Vähän aikaa sitten oli uutinen (en jaksa kaivaa esiin), jossa oli että lennonjohto ei olisi antanut lentäjille lupaa kiertää myrskyä. Vaikka lentäjät siis pyysivät. Eiköhän tuossa tilanteessa menty siis ihan käsiohjauksella (myrsky noteerattu ja pyydetty lupaa kiertää...ts. tiedetään, ettei tilanne normaali).Air Asian piloteilla mustien latikoiden mukaan oli vaikeuksia hallita konetta. Niinköhän olisi jotkin jäätyneet anturit, tai muut ukkosolosuhteet käyneet liian hankaliksi (auto?)piloteille?
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1421638875209.html
Lupakirja muropaketista? Korkeutta menetetään vedetäänpä keula ylös?http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015012019053576_ul.shtml
Vaikuttaa taas siltä että kone sakkaa ja pilotit ei tunnista sitä tai ymmärrä varoitusta ja yrittävät lisätä korkeutta.
Ainakin muistat samoin kuin minä.Tulee mieleen, että oisko sitten nopeusnäytössä vika. Tai nopeussensorissa (pitot-putki). Nokkaa nostamallahan sitä korkeutta juuri saadaan lisää, toki vain jos nopeutta on riittävästi. Mutta jos pilotin saama nopeuslukema on väärin, niin..
Jokunen kone on tullut tonttiin aikaisemminkin tukkeutuneen pitot-putken takia. Se kun tekee sen virheen juuri niin päin, että todellinen nopeus on huomattavasti pienempi kuin mittarin näyttämä.
Edit: Taisipas olla se Air Francen turmankin pääepäilty juuri tuo putki. Jos muistan oikein.
Se on kiva tommonen kova ja puuskainen sivutuuli. Laskeutuessa kun vielä lentokoneen nopeus on suhteellisen alhainen, niin eipä siinä sit muuta kun suut makeeksi vaan. Ja lentäjillä on syytä olla vyöt kireällä siellä peltiputken kärjessä istuessa kun nokka kiitoratakosketuksen yhteydessä heilahtaa kunnolla alas ja sivulle.Lentopelkoiselle nakkelia katsottavaa.
Lupakirja muropaketista? Korkeutta menetetään vedetäänpä keula ylös?