KERSSIT, kuskit ja moottorit ei tästä enää muutu ja talvikausikin on pian lopuillaan, joten parempi tehdä ekat veikkaukset jo tässä vaiheessa!
Veikkauksia toki voi tehdä vaikka marraskuussa, mutta jotain tolkkua niihin saa vasta kun on nähty kaikki autot radalla (eikä aina silloinkaan, kuten menneisyydessä on nähty).
Isot säilyvät isoina, siitä ei liene epäilystä eikä kai kukaan usko niiden rämpivän KERSin kanssa uudelleen. Red Bullille KERS tosin on uusi asia, mutta koska se tulee kokemusta omaavalta toimittajalta se luultavasti toimii. Ellei Newey taas yritä pakata kaikkea liian pieneen tilaan luotettavuuden kärsiessä.
Lähinnä tässä vaiheessa innolla odotetaan onko kellään uusia innovaatioita. Renaultilta on jo nähty poikkeuksellinen pakokaasusysteemi ja ilmanotto, samoin Lotukselta ilmanotto/airbox. Neweyltä epäilemättä tulee jotain muuta kuin konservatiivista, eikä sitä voitane odottaa McLareniltakaan, varsinkin kun julkistus on muita myöhempään.
Katsotaan nyt parit testit, ei keulita.