Ai minusta 43 kierrosta on ihan hyvä setti tähän mennessä uudelle autolle viime viikon ongelmien jälkeen.Aika heikolta näyttää Lotuksen meno. Ei tullut mitään sellaista leuat loksauttavaa vauhtia, niinkuin en odottanutkaan. Sauber Ja ToroR vetelee mainoskierroksia. Ferrarin jenkkiläski näyttää odotetun hyvää vauhtia.
Eighteen laps covered with an average of 1m23.864s, a best of 1m23.035s and a worst of 1m26.603s
Some more insight into Webebr's stint:
Rather than his times dropping off after the first laps, he got faster, increased pace steadily over the first 10 laps, then decreased slightly towards the end: 25.1, 24.3, 23.8, 23.7, 23.5, 23.5, 23.4, 23.1, 23.0, 23.9, 23.1, 23.2, 26.6, 23.0, 23.3, 23.5, 24.1, 24.7.
21/19 kiekkaa toisen lähteen mukaan...Webber paineli 18 kierrosta putkeen ja viimeinen kierrosaika oli: 1:24.735
Pääsääntöisesti näytti pyörivän 1:23.5-1:24.2 välillä.
Eni veis...auto-motor-und-sport.de sanoi:After 21 laps (19 laps fast), Mark Webber finished his long run.
Most of rounds, however, was in the range of 1:23. The competition should be warned.
Epäluotettavasta autosta pystyy saamaan luotettavan, mutta hitaasta on paljon vaikeampi tehdä nopeaa.Ai minusta 43 kierrosta on ihan hyvä setti tähän mennessä uudelle autolle viime viikon ongelmien jälkeen.
Aamusta uhottiin vielä tälläistä Team Lotus leirissä:Epäluotettavasta autosta pystyy saamaan luotettavan, mutta hitaasta on paljon vaikeampi tehdä nopeaa.
Varsin torsoksi jäänyt tuo jos kierrokset jäävät tuohon 43.5 minutes to go, tyres are on and Jarno's all set. Looks like it will be a busy day - plan is to put serious miles on the car today
Lähde: http://www.tweetdeck.com/twitter/myteamlotus/~GgAJM
MP4-18AEpäluotettavasta autosta pystyy saamaan luotettavan, mutta hitaasta on paljon vaikeampi tehdä nopeaa.
Kiitos tästä! RB, Mclaren ja Ferrari tosi lähellä toisiaan, tämä lupaa mielenkiintoista kautta! :thumbup:En tiedä onko tämä ollut täällä jo, mutta on loistava sivu testiaikojen katseluun.
http://f1tests.mine.nu/2011_1eng.php
10/02/11 Runplan
0900 - 0902: Run 1, Installation lap
0902 - 0946: System / temperature checks
0946 - 0957: Run 2, 7 laps
0957 - 1026: General setup changes / brake blanking increased
1026 - 1048: Run 3, 13 laps - successful DRS tests
1048 - 1102: 2nd increase of brake blanking
1102 - 1114: Run 4, 7 laps
1114 - 1203: Ride height / camber changes
1203 - 1216: Run 5, 7 laps
1216 - 1259: Ride height / camber changes
1259 - 1313: Run 6, 8 laps
1313 - 1400: Lunch
1400 - 1632: System changes
1632 - 1638: Run 7, 4 laps
1638 - 1647: Ride height change
1647 - 1659: Run 8, 5 laps
JARNO TRULLI: "The car does feel pretty good, but the problem this afternoon did limit our total time on track. Despite that we are still where we want to be - close to the midfield and in a car that we still have a lot more to add to. I think there is still a lot more to come from the car so I'm very positive and looking forward to getting back to work tomorrow."
DIETER GASS, SPORTING DIRECTOR: "We started the day well and had a good morning session. For the first time we were able to do meaningful setup work and start being able to understand the aerodynamics of the car. Unfortunately we had a small problem this afternoon which limited our running, but the team worked well to rectify it and we managed to give Jarno another 45 minutes at the end of the session. We will take another look at the problem tonight and will make sure it does not affect us tomorrow."
Se oli hidas, luotettavan siitä olisi varmasti saanut, mutta ei nopeaaMP4-18A
Luotettavaahan siitä ei saanut millään. MP4-18A:sta kehitettiin MP4-19, joka sekään ei ollut luotettava. Vasta MP4-19B oli luotettava, mutta enää ei voida puhua samasta autosta.Se oli hidas, luotettavan siitä olisi varmasti saanut, mutta ei nopeaa