Pelin toiseksi paras rata Nurburingin Nordschleifen jälkeen. Spa olis tietenkin paras, mutta vhitun japsit.. Tämä peli on 80% täynnä japsishittiä. Esimerkkinä 12,5 erilaista versiota Nissan GTR:stä.Sanoikos joku tykkäävänsä tuosta Sarthe-radasta? Tulepas tänne sanomaan tuo kasvotusten, niin on PS3:n Dualshock-ohjain niin syvällä peräsuolessa, että... :jaska:
Ja sitten kun Forza on tietenkin vain kopio tästä, niin Japanista on kylläkin löytänyt tiensä n. 2km mittainen kartingrata, joka tosin myös Tsukuban nimellä tunnetaan. Euroopasta löytyykin sitten vain Barca yuck, Silverstone yuck ja Le Mans yuck. Ainiin, tietenkin Nürren pitkä löytyy, mutta lyhyt täytyykin sitten ladata maksua vastaan. En ole ladannut.Pelin toiseksi paras rata Nurburingin Nordschleifen jälkeen. Spa olis tietenkin paras, mutta vhitun japsit.. Tämä peli on 80% täynnä japsishittiä. Esimerkkinä 12,5 erilaista versiota Nissan GTR:stä.
Nordschleife on kyllä hieno ja haastava ajaa. Mutta tuo Sarthe ei parane yhtään vaikka sen on oppinutkin ajamaan. Helvetin tylsää pitkää suoraa joka testaa vain auton moottoritehoja ja sitten kolme kutoselta-kakkoselle -jarrutusta. Ei todellakaan vastaa käsitystäni hienosta radasta.Pelin toiseksi paras rata Nurburingin Nordschleifen jälkeen. Spa olis tietenkin paras, mutta vhitun japsit.. Tämä peli on 80% täynnä japsishittiä. Esimerkkinä 12,5 erilaista versiota Nissan GTR:stä.
Minnekäs unohtui Mugello?Ja sitten kun Forza on tietenkin vain kopio tästä, niin Japanista on kylläkin löytänyt tiensä n. 2km mittainen kartingrata, joka tosin myös Tsukuban nimellä tunnetaan. Euroopasta löytyykin sitten vain Barca yuck, Silverstone yuck ja Le Mans yuck. Ainiin, tietenkin Nürren pitkä löytyy, mutta lyhyt täytyykin sitten ladata maksua vastaan. En ole ladannut.
Ai niin. Ei sitä ihan kaikkea voi muistaa.Minnekäs unohtui Mugello?
Onhan siitä huhuja liikkunut, autoja on ainakin luvattu päivittää ja radoistakin jotain puhetta on ollut. Joku aika sitten Red Bullin sivuilla väitettiin että ainakin Pikes Peak olisi tulossa. Siitähän on ollut versio kuulemma jo GT2:ssa.Niin onko tähän tulossa jossain vaiheessa jotain uusia ratoja? Ihan kuin olisin jostain lukenu.
Tuolta löytyy vinkkejä ja ohjevideoita aiheesta:Onko tuohon Reb Bull X2010 challengen Suzukaan jotain erityisiä säätöjä tai vinkkejä? Vaikka tykittää kuinka lujaa menemään niin kokoajan jään vajaan sekunnin päähän Gold ajasta. Alkaa käymään pikkuhiljaa urheilusta tämä.. ei viitsi lopettaakaan kesken kun on kerran saanut tuntuman ja lämmön päälle.
Yhdyn Nordschleife sanoihin, aijemmin jo kerroin että on haastava rata.Nordschleife on kyllä hieno ja haastava ajaa. Mutta tuo Sarthe ei parane yhtään vaikka sen on oppinutkin ajamaan. Helvetin tylsää pitkää suoraa joka testaa vain auton moottoritehoja ja sitten kolme kutoselta-kakkoselle -jarrutusta. Ei todellakaan vastaa käsitystäni hienosta radasta.
Legendaarisuus ei tee radasta hyvää eivätkä pitkät suorat huonoa (Monza). Sarthessa ajaminen nyt vaan on sellaista körön körön köröh, oho jarrua!, körön körön körön... Kahden kierroksen kisa riittää siihen, ettei tahtoisi ko. rataan enää koskaan koskea.Sarthe on Nordschleiden lisäksi legenda, vaikka siellä on vain pitkiä suoria ja suorien päässä jarrutuksia niin ei se minusta silti kuitenkaan huono rata ole vaikka hieman yksitoikkoiselta voi tuntua kun ajaa sen 24 tuntia putkeen pelissä.
Eihän tuossa pelissä ohi kiilaamatta pääse kuin ehkä ovaalilla.Nordschleiden tuntuu olevan aika monen suosikkirata. Ite ainakin vihaan kyseistä rataa. Rata kyllä haastava, mutta moninpelissä kun mennään yli 10 hengen kisoja niin ei siellä ohi pääse ellei kiilaa tai ota kontaktia kun rata niin helvetin kapea.
Minä en kovin kannata Nordschleidea juuri tuon mainitsemasi kapeuden takia, kyllähän sitäkin rataa ajaa jos on pakko. Turismossa Sarthe on jotenkin vai paras, toki muitakin hyviä on esim Laguna Seca, Suzuka, Fuji jne.Nordschleiden tuntuu olevan aika monen suosikkirata. Ite ainakin vihaan kyseistä rataa. Rata kyllä haastava, mutta moninpelissä kun mennään yli 10 hengen kisoja niin ei siellä ohi pääse ellei kiilaa tai ota kontaktia kun rata niin helvetin kapea.