formulastara
Well-known member
Heh, hiiri-Heikki on kasvanut ja on nyt rotta-Heikki.
Iteki mietin, että taitaa Heikistä tulla Lotuksella selvempi ykköskuski. Vauhdin puolesta Heikki näyttää pesevän tällä hetkellä Trullia. Minusta Heikki ei ole ollut missään vaiheessa hitaampi kuin Trulli, siis onko edes yhdessäkään treenissä?Heikki ärähti ja talli totteli ykköskuskiaan ihan kuin ferrari alonsoa !! RISPEKTIÄ HEIKILLE !
Ei Heikistä ykköskuskia tule, koska *Mike Gascoyne*.Iteki mietin, että taitaa Heikistä tulla Lotuksella selvempi ykköskuski. Vauhdin puolesta Heikki näyttää pesevän tällä hetkellä Trullia. Minusta Heikki ei ole ollut missään vaiheessa hitaampi kuin Trulli, siis onko edes yhdessäkään treenissä?
Toki Mike on mutta Tony taitaa vetää Heikin puolella.. Ainakin median perusteella. Sportti.comissa oli uutinen, että Tony olisi sanonut harkitsevansa Karunin ajamista Intian kisassa. Epäilen, että tämän hetken näytöillä menisi Trullin paikalle, jos yhtään loogisesti ajatellaan.Ei Heikistä ykköskuskia tule, koska *Mike Gascoyne*.
Ei loppuisi, koska sopimukset sanelevat testikuskeille annettava ajoaikaa.Toivon että Lotus pisteen pari hyvin pikaisesti niin tämä harjoituskuljettaja pelleily loppuisi samantien koska
Taisi Tony puhella samanlaisia juttuja Fairuz Fauzysta viime vuonna Malesian lehdistölle -- että ei olla vielä päätetty kisojen ajamisesta suuntaan tai toiseen, katsellaan ensin ja päätetään myöhemmin. Tämä tuorein lausunto on näköjään annettu intialaiselle lehdelle. Viime vuonna Lotus Racing toivoi saavansa sponsoreita Malesiasta, ja tänä vuonna Team Lotus toivoo saavansa sponsoreita Intiasta. Fairuzhan ei sitten kuitenkaan kisoissa ajellut.Sportti.comissa oli uutinen, että Tony olisi sanonut harkitsevansa Karunin ajamista Intian kisassa.
A bit further behind the williams than in Malaysia, possibly due to cooler conditions today, need to look at warm up
Ei olekkaan, koska Team Lotuksella on ongelmia aika-ajonopeuden kanssa. Mutta kisassa Lotus on varmaan taas paljon vauhdikkaampi.Kyllä taas tuossa näkee sen ettei Team Lotus ole kovinkaan paljon kehittynyt. Helppo ja hyvähän se on ekoissa harkoissa muka olla lähellä keskikastia mutta mitä lähemmäs aika-ajot tulee niin tilanne normalisoituu......Team Lotuksella ja Kovalaisella ei mitään asiaa päästä Q2:seen.
Ja Kiinan aika-ajossa Lotus jäi 17:nnestä sijasta (eli kakkososiosta) 1,747s. Aikamoista alamäkeä Malesiasta. Ei taida Lotuksen renkaat lämmetä tarpeeksi kylmässä säässä.Australian lauantaiharjoituksessa Lotus oli 1,695s seitsemännestätoista sijasta ja aika-ajossa 2,032s.
Malesian lauantaiharjoituksessa Lotus oli 0,544s seitsemännestätoista sijasta ja aika-ajossa 0,482s.
Kiinan lauantaiharjoituksessa Lotus oli 1,169s seitsemännestätoista sijasta.
Heikki arvelee saaneensa autostaan irti kaiken, mitä tänään oli otettavissa.Kyllä me tiesimme jo kolmannen treenin jälkeen, että kylmä keli on myrkkyä meidän autollemme tällä hetkellä. Ero kasvaa välittömästi, kun tulee kylmä. Emme saa renkaita toimimaan samalla tavalla kuin Malesiassa, Kovalainen sanoi MTV3:lle.