oldez
Well-known member
- Liittynyt
- 14.3.2003
- Viestit
- 19491
Selkeästi.Onko Porschen kaikki tulevat mallit erikoisuuksia?
Selkeästi.Onko Porschen kaikki tulevat mallit erikoisuuksia?
-No ei tämä nyt varsinaisesti mikään erikoisuus ole, mutta tältä tuleva 911 näyttää:Onko Porschen kaikki tulevat mallit erikoisuuksia?
Aika porno.Tässä sen sijaan jotain erikoista:
961-keskimoottori-Porsche ilman hybridihärveleitä, tulossa 2014.
Moottorina 3,4 V8.
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/271450/porsche_961_revealed.html
Joo no miksi vaihtaa ulkonäköä jos se toimii. Autohan on pohjimmiltaan uudistettu, vaikka näyttääkin samalta kuin vanha. Aika hyvin että iskutilavuus ja kulutus ovat pienentyneet ja teho noussut.Porsche teki sen taas!
Nyt uudet takavalot!
No joo, muistan aina kun laittoivat ne etuvalot uusiksi. Nousi pieni älämölö, ja parin vuoden päästä palattiin taas normaaleihin etuvaloihin ja kansa kiitti.:ahem:Joo no miksi vaihtaa ulkonäköä jos se toimii. Autohan on pohjimmiltaan uudistettu, vaikka näyttääkin samalta kuin vanha. Aika hyvin että iskutilavuus ja kulutus ovat pienentyneet ja teho noussut.
Suora kilpailija Ferrarille näemmä kehitteillä. Mielenkiintoseksi menee.Aika porno.
Väärin.Voimanlähteenä perusmallissa löytyy takaa 3,4-litrainen (aivan kuten ensimmäisissäkin nestejäähdytteisissä 911-malleissa 90-luvun lopulla) 258 kW(350hv) kehittävä suorasuihkutusmoottori.
Itseasiassa uudessa mallissa on aika paljonkin uutta, TG:ssä oli kuvia naamioiduista malleista ja varsinkin peräpään osalta muutoksia oli mielestäni paljon.Porsche teki sen taas!
Nyt uudet takavalot!
Tarkoitukseni ei ollut väittää, että jo 90-luvun lopulla olisi ollut todellinen polttoaineen suorasuihkutus sylinteriin asti, vaan, että vuodeksi 1998 tulleen ensimmäisenkin nestejäähdytteisen 911-sarjan perusmoottori oli tilavuudeltaan 3,4-litrainen (3387 cm3) [http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=85756] kuten tulevassakin 998:kin.Väärin.
GT3 RS4.0 oli viimeinen ns. Metzger lohkon omaava kone, ja viimeinen "non-direct injection" Porsche.
Eli Porsche siis varustaa uuden 911 mallin uudella moottorilla, Metzgerin "flat six" mallista luovutaan vasta nyt ja samalla mukaan kuvioihin tulee suorasuihkutus.
TopGearin UK versiossa on tuosta ollut juttua GT3 RS4.0:n myötä jo hetken aikaa meinaan...
Vaeeni, no on ne taas sitä ruksanneet parempaan suuntaan näköjään. Eiköhän tuo taas ostajat löydä.Itseasiassa uudessa mallissa on aika paljonkin uutta, TG:ssä oli kuvia naamioiduista malleista ja varsinkin peräpään osalta muutoksia oli mielestäni paljon.
Takarenkaita on siirretty 7cm taaksepäin kohti moottoria ja auton silhuetti on muutenkin muuttunut yllättävän paljon....
Auto on myöskin 100mm pidempi kuin aiemmin ja n. 30-40kg kevyempi johtuen rakenteista.
koko juttu:
http://www.topgear.com/uk/car-news/new-porsche-011-991-driven-review
Ainakin Porschen kojelauta edustaa enemmän saksalaista selkeyttä kuin esim. nyky-Ferrarien (tässä 458) magnifico-tyylinen mahtailu:
Porschen sisusta on vielä tyylikkäämpi mustana. Toi Ferrari on vähän muovinen.Ainakin Porschen kojelauta edustaa enemmän saksalaista selkeyttä kuin esim. nyky-Ferrarien (tässä 458) magnifico-tyylinen mahtailu:
Mutta tästä kulmasta katsottuna ajovalot ovat melko rumat:Porschen sisusta on vielä tyylikkäämpi mustana. Toi Ferrari on vähän muovinen.
On muuten tyylikäs tästä kulmasta(kin):
Miten onkin noin kumman näköinen. Onkohan toi joku prototyyppi kun on muutenkin hieman erilainen?Mutta tästä kulmasta katsottuna ajovalot ovat melko rumat:
:dunno:
Taitaa olla jokin proto tai tietokone-hahmotelma, koska esim. keulassa oleva logo on peitetty.Miten onkin noin kumman näköinen. Onkohan toi joku prototyyppi kun on muutenkin hieman erilainen?
edit. taitaa olla sillä noi etuvalot on maalauksia, samoin noi sumarit/huomiovalot.