On siellä vielä Prokop suurin piirtein samalla kalenterin sivulla, mutta muut on jo jääneet sitten aika reilusti. Jos vielä huomennakin pystyvät jättämään tähän tahtiin WRC-autoja taakse niin hattu nousee kyllä ja korkealle! Vaan taitaa olla huomenna sen verran nopeampaa tietä että ei riitä puhti noissa autoissa enää.Jep, aivan omaa vauhtiaan. Saa nähdä pysyykö molemmat tiellä, toivottavasti :thumbup:
Menikös se siten, että mutkaisilla teillä WRC vie paremmalla väännöllään, mutta loivemmalla S2000 pysyy paremmin mukana. Ja ihan suoralla WRC taas menee tehoillaan karkuun? Vai?Vaan taitaa olla huomenna sen verran nopeampaa tietä että ei riitä puhti noissa autoissa enää.
Näin minä olen sen käsittänyt että S2000 jää eniten juuri hitaista mutkista kiihdytyksissä ja sitten kun mennään oikein todella kovaa. Sellaisilla jouheilla ja keskinopeilla teillä sitten pysyisi vähän paremmin WRC-autojen kyydissä.Menikös se siten, että mutkaisilla teillä WRC vie paremmalla väännöllään, mutta loivemmalla S2000 pysyy paremmin mukana. Ja ihan suoralla WRC taas menee tehoillaan karkuun? Vai?
Tätä täytyy toivoa sata kymmenenlasissa.Toivottavasti Ketomaan annetaan ajaa täysillä ja mahdollisesti jopa voitosta.
Saattaahan siinä sivussa joku Fordilta suuttua, mutta olisihan se surkea päätös jos joutuisi jättäytymään esim Latvalan taakse rallissa.
Erittäin hyvää tasoa, hyvät kuvat lähdöstä ja maalista ja väliltä hyvää kopterikuvaa + incaria, sekä kaupan päälle Markun kommentoinnit -> toimii.Harmi kun sattui tuo ukkonen. Jää Maxin-livelähetyksen tason arviointi lauantaille.
Kattelin Keskisuomalaisen Ralli lehteä, niin kyseessä on kai R4 luokan laite, jolla P.G. myös ajaa TMR-Subarulla.On siellä vielä Prokop suurin piirtein samalla kalenterin sivulla, mutta muut on jo jääneet sitten aika reilusti. Jos vielä huomennakin pystyvät jättämään tähän tahtiin WRC-autoja taakse niin hattu nousee kyllä ja korkealle! Vaan taitaa olla huomenna sen verran nopeampaa tietä että ei riitä puhti noissa autoissa enää.
EDIT: Kysymys tietäjille: Millä tavalla tuo Salon Mitsu eroaa noista ryhmässä 3 ajavista Mitsuista ja Subaruista? Kun Salo näköjään ajaa S-2000 autojen kanssa luokassa 2. Olen minä varmaan joskus tuon lukenutkin jostain mutta en nyt muista.
Kartturi on yöllä korjannut nuotit pykälää hitaammaksi.Ja Novikov on varmaankin ajatellut päästä maaliin tällä kertaa vauhdin perusteella.
Mikä lie sitten.-Tällaista tämä välillä on. En tiedä, mitä tapahtui. Veto vain hävisi kesken vasemmalle kaartuvan mutkan ja kun se mutkassa häviää, niin sitten mennään. Se osuma puuhun hajotti takaa melkein kaiken mahdollisen. Kolmeen pyörään sain sentään jarrut takaisin siirtymällä, Hirvonen selvitti.
Hirvonen ei tuoreeltaan osannut antaa minkään valtakunnan arviota Fordin moottorin yskähtelyn syistä.
-En tiedä yhtään. Insinöörit saavat selvittää sen kunhan pääsen tuonne pilttuuseen ja saadaan autosta dataa ulos.
..
Puolitoista tuntia ensimmäisen ajopäivän päättymisen jälkeen Fiestan uuvahdus oli edelleen mysteeri myös tallipäällikkö Malcolm Wilsonille.
-Sen tiedämme, että kyseessä ei ollut moottorivika, Wilson tokaisi hieman ennen iltakymmentä.
Torstai-illan arviot kertoivat mahdollisesta sähköviasta ja spekulointia käytiin tietysti myös mahdollisesta kuljettajan virheestä.
Oletko varma, että kyseessä ei ollut kuljettajan tekemä virhe?
-En ole, oletko sinä? Kahdeksan kaveria tutkii tuolla nyt asiaa, mutta mitään selitystä ei ole toistaiseksi löytynyt, tuimailmeinen Wilson murahti.
http://www.ksml.fi/teemat/ralli/sähkövika-vai-mikon-vika-kukaan-ei-tiedä/690608