Meinaat, että Massa unohti jarruttaa? Kyseinen viritys kun palautuu automaattisesti jarrua painettaessa. Siipi kyllä palautui ihan normaalisti. Itse veikkaisin enemmänkin KERSsin aiheuttamaa huonoa jarrubalanssia syyksi. Selkeästi takarenkaat meni lukkoon.Ihan kuin Massa ois unohtanu palauttaa takasiiven oikeaan asentoon
En ole varma, mutta saattaa olla, että se (siipi) myös vapaissa ja aika-ajossa palautuu normiasentoon jarrutuksen alkaessa. Joka tapauksessa siiven aukipitäminen pidentää jarrutusmatkaa, mikä hankaloittaa kuljettajia.Ihan kuin Massa ois unohtanu palauttaa takasiiven oikeaan asentoon
Ok, tuo olikin uutta tietoa.Meinaat, että Massa unohti jarruttaa? Kyseinen viritys kun palautuu automaattisesti jarrua painettaessa. Siipi kyllä palautui ihan normaalisti. Itse veikkaisin enemmänkin KERSsin aiheuttamaa huonoa jarrubalanssia syyksi. Selkeästi takarenkaat meni lukkoon.
Ompahan muuten todella isoja eroja noissa takasiiven profiileissa. Red Bullissa jää tuo ylempi siipiprofiili todella kapeaksi tuota DRSää käytettäessä. McLarenissa selkeästi isompi.
Sallittu nostomäärä on muistaakseni 5 cm. Todellinen (visuaalinen) lopputulos riippuu siitä kuinka jyrkässä kulmassa ylempi profiili alunperin on ja siitä käytetäänkö koko sallittua mittaa (mutta vaikea kuvitella miksi ei).Ompahan muuten todella isoja eroja noissa takasiiven profiileissa. Red Bullissa jää tuo ylempi siipiprofiili todella kapeaksi tuota DRSää käytettäessä. McLarenissa selkeästi isompi.
Jos aloittaa jarruttamalla voimakkaasti, takapään pito ei ehkä ole vielä palautunut.Meinaat, että Massa unohti jarruttaa? Kyseinen viritys kun palautuu automaattisesti jarrua painettaessa. Siipi kyllä palautui ihan normaalisti. Itse veikkaisin enemmänkin KERSsin aiheuttamaa huonoa jarrubalanssia syyksi. Selkeästi takarenkaat meni lukkoon.
Sen verran vaiheessa näytti olevan, että tuskin nähdään tässä sessiossa :/HRT:n uutta autoa ei vieläkään ole nähty radalla...
No ei näistä ensimmäisen harjoituksen ajoista kannata mitään johtopäätelmiä vielä vetää. Kukaan noista ei ole oikeasti 12 sekuntia hitaampi.Virgin-kuski on aika kaukana kisaan pääsemisestä tuolla 12 sekunnin erolla kärkiaikaan. 107% on noin 6 sekuntia tällä hetkellä, joten parantaa saa aika reilusti.