Charlie
Elämän jakojäännös
Joristaan nyt vielä edellisestä pelistä (2010) uutta odotellessa. Olen tässä innostunut hieman pelaamaan Spata kaikenlaisissa (dynaamisissa) keleissä. Samalla olen hionut ohjauksen asetuksia hieman parempaan suuntaan.
Eikä tuo nyt ihan huono peli ole. Omalle toivomuslistalle uuteen peliin nostaisin ykkösiksi tekoälyn roiman parantamisen sekä paremmat tilastot. Onhan tuo nyt naurettavaa kun ei ole edes nopeimpien kierrosten taulukkoa kisan jälkeen, saati varikkopysähdysluetteloa tai sijoitustaulukkoa per kierros. Kisainsinöörikin mölyää ihan turhan usein korvaan milloin mistäkin.
Onhan se kiva jos tulee turva-auto, KERSit ja DRS:t kun kerran lajissa oikeasti sellaiset on. Kaipaisin myös (valinnaista) lämmittelykierrosta, se olisi varsin käyttökelpoinen jos ajaa pelkän kisan kylmiltään ilman aika-ajoa tai olosuhteet ovat muuttuneet kisaan radikaalisti. Ajotuntuma on yleensäkin hieman "ohut", mutta siihen on varmaan tulossakin parannusta. Haaste on tietysti se että kaiken tuntuman pitäisi tulla ratin kautta tärinäpenkin puuttuessa. Muut puutteet ovatkin tulleet esiin jo vuosi sitten tai viimeistään tässä topikissa.
F12010 on ainakin itselle ollut ihan tarpeeksi vaikea (säädin heti ensimmäiseksi kaikki asetukset vaikeimmalle mahdolliselle tasolle/valinnalle).
Eikä tuo nyt ihan huono peli ole. Omalle toivomuslistalle uuteen peliin nostaisin ykkösiksi tekoälyn roiman parantamisen sekä paremmat tilastot. Onhan tuo nyt naurettavaa kun ei ole edes nopeimpien kierrosten taulukkoa kisan jälkeen, saati varikkopysähdysluetteloa tai sijoitustaulukkoa per kierros. Kisainsinöörikin mölyää ihan turhan usein korvaan milloin mistäkin.
Onhan se kiva jos tulee turva-auto, KERSit ja DRS:t kun kerran lajissa oikeasti sellaiset on. Kaipaisin myös (valinnaista) lämmittelykierrosta, se olisi varsin käyttökelpoinen jos ajaa pelkän kisan kylmiltään ilman aika-ajoa tai olosuhteet ovat muuttuneet kisaan radikaalisti. Ajotuntuma on yleensäkin hieman "ohut", mutta siihen on varmaan tulossakin parannusta. Haaste on tietysti se että kaiken tuntuman pitäisi tulla ratin kautta tärinäpenkin puuttuessa. Muut puutteet ovatkin tulleet esiin jo vuosi sitten tai viimeistään tässä topikissa.
F12010 on ainakin itselle ollut ihan tarpeeksi vaikea (säädin heti ensimmäiseksi kaikki asetukset vaikeimmalle mahdolliselle tasolle/valinnalle).