F1 2011

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Yön oli nukuttuani päädyin johtopäätelmään että liian aggressiiviset ajolinjat T1:een aiheutti kanssakisailijoissa närää. Siinon vaan se kun muutkin rynnii päälle, mutta ehkä tarttis hieman rahoittaa ajamista. Nopeutta kun kuitenkin löytyy, niin keskittyis ensisijaisesti pitämään kaaran keulan oikeaan suuntaan.
 

Keittiöpsykolokki

Webberin kytkin
Liittynyt
25.9.2011
Viestit
84
Sijainti
Ankkalampi
Taitaa mun julkisen puolen online-pelit olla pelattu nyt kun sain sen 35 voittoa täyteen parissa illassa. Ei ole kyllä mihinkään muuttunut viime vuodesta tuo online. Ensimmäisessä mutkassa kaikki tulevat päälle, nokka tulosuuntaa kohti ja viimeiseltä sijalta matkaan. Sitten kun yrität ohittaa niin joko kiilataan rinnalle tullessa, tehdään käärmeliikettä edessä tai vedetään perään seuraavassa mutkassa. Lopulta olet jo toisena ja lähdet ohittamaan, mutta neljäntenä oleva vetää pari mutkaa suoraksi ja täräyttää täysillä perään. Sitten joku espanjalainen lähettää katkeran viestin "how u do 1.18?!??!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!1+11" ja kick vote kruunaa koko kakun.

Pitäkää tunkkinne.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Taitaa mun julkisen puolen online-pelit olla pelattu nyt kun sain sen 35 voittoa täyteen parissa illassa. Ei ole kyllä mihinkään muuttunut viime vuodesta tuo online. Ensimmäisessä mutkassa kaikki tulevat päälle, nokka tulosuuntaa kohti ja viimeiseltä sijalta matkaan. Sitten kun yrität ohittaa niin joko kiilataan rinnalle tullessa, tehdään käärmeliikettä edessä tai vedetään perään seuraavassa mutkassa. Lopulta olet jo toisena ja lähdet ohittamaan, mutta neljäntenä oleva vetää pari mutkaa suoraksi ja täräyttää täysillä perään. Sitten joku espanjalainen lähettää katkeran viestin "how u do 1.18?!??!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!1+11" ja kick vote kruunaa koko kakun.

Pitäkää tunkkinne.
:D

Siellä onlinessa on paljon mukavempaa kuin muistaa, että "Failure is always on option".

Joskus joku voi tulla kylkeen tai kiilailla suorilla, mutta niitäkin joissakin tilanteissa pystyy pelisilmällä jonkin verran välttelemään. Onlinessa EI voi ajaa samalla tavalla kuin ajetaan oikeassa F1:ssä.
 

Keittiöpsykolokki

Webberin kytkin
Liittynyt
25.9.2011
Viestit
84
Sijainti
Ankkalampi
Joo, onnistuu joskus harvoin välttelemään. Esim. ensimmäisenä iltana tahkotessa olin Valenciassa kaikkien kolarointien ja ulkoilujen jälkeen vihdoinkin kolmantena kun tultiin viimeisiin mutkiin. Viimeisessä mutkassa kaksi edellä ajavaa kaveria päättivät ruveta työntämään toisiaan kohti varikkomuuria. Tulos: molemmat keula edellä varikkomuurin päätyyn ja minä onnellisena voittajana maaliin. :D Jos en olisi kierrosta aikaisemmin huomannut näiden kahden ajotapoja niin en olisi jättäytynyt taaemmas odottelemaan vaan todennäköisesti olisin itse lopulta ollut samassa kasassa.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Taitaa mun julkisen puolen online-pelit olla pelattu nyt kun sain sen 35 voittoa täyteen parissa illassa. Ei ole kyllä mihinkään muuttunut viime vuodesta tuo online. Ensimmäisessä mutkassa kaikki tulevat päälle, nokka tulosuuntaa kohti ja viimeiseltä sijalta matkaan. Sitten kun yrität ohittaa niin joko kiilataan rinnalle tullessa, tehdään käärmeliikettä edessä tai vedetään perään seuraavassa mutkassa. Lopulta olet jo toisena ja lähdet ohittamaan, mutta neljäntenä oleva vetää pari mutkaa suoraksi ja täräyttää täysillä perään. Sitten joku espanjalainen lähettää katkeran viestin "how u do 1.18?!??!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!1+11" ja kick vote kruunaa koko kakun.

Pitäkää tunkkinne.
Codemasterssin rallipelien puolelta tuttua menoa ja meininkiä. Loputonta estelyä, peräänajoja, kiilailua, vihaisia viestejä, loputonta oikomista,.. Kruununa kaiken romurallin päätteeksi tullut pari kertaa viestiä, että "antakaa ees kerran voittaa, jotta saan achievementin" jne.. :rolleyes::yuck:

Näissä formulapeleissä ei onlinen puolella liene Dirt3 pelistä tuttua HC:moodia, eli kuvakulmaa lukittuna ohjaamon puolelle, HUDia ei sallittu, yhdestä kunnon rysäyksestä keskeytys, jne..? Dirtin puolella tuo oli yleensä ainoa vaihtoehto edes osittain reilulle kilpailulle.
 

KimiFan1

Well-known member
Liittynyt
27.2.2009
Viestit
675
Täähän on ihan realistista jo kun alotin Lotuksella kauden niin vaikeimmalla tasolla sijoitus maalissa kahdessa ekassa kisassa 19. ja 18. Suurimman osan Malesian kisasta peittelin Williamsia ja Toro Rossoja mutta sitten Toro Rossot meni varikkostoppien aikana ohitte ja Williamsi DRS:llä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Täähän on ihan realistista jo kun alotin Lotuksella kauden niin vaikeimmalla tasolla sijoitus maalissa kahdessa ekassa kisassa 19. ja 18. Suurimman osan Malesian kisasta peittelin Williamsia ja Toro Rossoja mutta sitten Toro Rossot meni varikkostoppien aikana ohitte ja Williamsi DRS:llä.
Juu, Lotuksella vielä ollaan suurinpiirtien siellä missä pitääkin. Otin tokalle kaudelle careerin uusiksi ja menin Williamsille.

Ekasta harkoista kärkiaika.
Aika-ajoista paalupaikka.
Kisasta 3. sija.

Malesian aika-ajoista 4. sija.
Kisassa oisin ollut pisteilla, mutta viimoisella kierroksella räjähti eturengas.
 

|EdU|

Scuderia Ferrari
Liittynyt
23.12.2008
Viestit
1927
Sijainti
Järvenpää
Jooh.. kolmesta ekasta kisasta oli sijoitukset 4. 4. ja 6. kunnes Turkkiin ja Barceloonaan laitoin tuon stiffnessin maksimille niin heti tuli voitot molemmista. Ei siinä mitään, ajamisesta tuli paljon mukavampaa, kun ei auto vaapu joka suuntaan.

Ajan Williamsilla vaikeimmalla tasolla ilman mitään apuja.
Eilen latasin tuon päivityksen peliin ja voittoputki tyssäsi samantien Spahan jossa olin hikisesti kuudes. Kerkesin Unkariin asti ottamaan joka kilpailusta voiton, paitsi yhdestä ja siinäkin olin toinen. (tylsää siis)

Päivitys toimii siis ainakin siltä osin, että tuo jousituksen 11/11 on luojan kiitos korjattu eikä enää ole ainakaan meikäläisellä Williamsilla asiaa terävimpään kärkeen. Auto liukuu paljon enemmän eikä mene kuin Pendolino raiteilla.

Saattaapi olla, että aloitan nyt urani alusta, sillä ei tuossa ole järkeä taistella Williamsilla mestaruudesta ja menestyksen ansiosta tavoitteet ovat tallin puolesta aika-ajoissa kolmas ja kisat pitäisi voittaa, ne eivät tule enää onnistumaan joten kokemuspisteitä jää luultavasti siltä osin keräämättä.

Tyytyväinen olen päivitykseen. :thumbup:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Eilen latasin tuon päivityksen peliin ja voittoputki tyssäsi samantien Spahan jossa olin hikisesti kuudes. Kerkesin Unkariin asti ottamaan joka kilpailusta voiton, paitsi yhdestä ja siinäkin olin toinen. (tylsää siis)

Päivitys toimii siis ainakin siltä osin, että tuo jousituksen 11/11 on luojan kiitos korjattu eikä enää ole ainakaan meikäläisellä Williamsilla asiaa terävimpään kärkeen. Auto liukuu paljon enemmän eikä mene kuin Pendolino raiteilla.

Saattaapi olla, että aloitan nyt urani alusta, sillä ei tuossa ole järkeä taistella Williamsilla mestaruudesta ja menestyksen ansiosta tavoitteet ovat tallin puolesta aika-ajoissa kolmas ja kisat pitäisi voittaa, ne eivät tule enää onnistumaan joten kokemuspisteitä jää luultavasti siltä osin keräämättä.

Tyytyväinen olen päivitykseen. :thumbup:
Mitä mitä! ONKO SIIHEN TULLUT PATCH!!!!!I!I!I!
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Paska juttu jos ovat noihin autojen säätöihin kajonneet. Paras jos olisivat tota vaikeustasoa vähän korjanneet. Ei vaikeimman tason kuuluis olla sllanen että siinä jollain wiljamssilla voittaa joka kisan. Ite en pääse nyt kokeilemaan kun ei ole kuulemma käytettävissä. Muutenkin ollu netin ja steamin vähän kanssa ongelmia
 

|EdU|

Scuderia Ferrari
Liittynyt
23.12.2008
Viestit
1927
Sijainti
Järvenpää
Paska juttu jos ovat noihin autojen säätöihin kajonneet. Paras jos olisivat tota vaikeustasoa vähän korjanneet. Ei vaikeimman tason kuuluis olla sllanen että siinä jollain wiljamssilla voittaa joka kisan. Ite en pääse nyt kokeilemaan kun ei ole kuulemma käytettävissä. Muutenkin ollu netin ja steamin vähän kanssa ongelmia
Vaikeustason nostokin olisi pelkästään jo riittänyt, nyt auto liukuu rutkasti enemmän kuin ennen päivitystä ja kovemmalla ja pehmeämmällä renkaalla on paljon suuremi ero pidon suhteen.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Itte oon tyytyväinen että tuo 11/11 kusetus ja pari muutakin kusetusta saatiin veke.

Aluksi oli vähän hankaluuksia hakea tatsia, mutta näyttipä onlinessä pari muuta kovemmankin kaliiberin jantteria olevan isommissa ongelmissa. Itte löysin aika über-setupin ja ilta koostui pääasiass 2. sijoista (koska kylkimyyryilijät) mutta jokaisessa kisassa jossa sain puhtaan kierroksen olin 1-2 sekuntia kärkeä nopeampi.

:ahem:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tarttis saada maahanpudottaja tuolla ONLINE-puolella. Ei meinaa vastusta löytyä enää.

Nimimerkillä Domppari pitäisi löytyä meikämanne.
 

Arskap

Banned
Liittynyt
25.7.2011
Viestit
21
Sijainti
Hyvinkää
Todella hyvä pelihän tämä on, ei siinä mitään :) Tällä hetkellä ajelen kolmatta kautta kaksinkertaisena maailmanmestarina :D

Mutta nyt on omien huomioiden aika:
-Selvät erot vaikeustasojen välillä, varsinkin hardin ja expertin välissä, sillä hardilla pystyin voittamaan joka kisan, nyt 4 kilpailusta 1, mutta onneksi kaksi 3 tilaa ja yksi nelos tila :)
-Autojen tasoerot selvät expertillä, mutta hiukan outoa, että Lotus on 4. ja 10. ensmäisessä kilpailussa ja toisessa 5. ja 7. Itse ajoin 3. molemmissa kilpailuissa Mercedes GP:llä.
-Turva-auto tulee turhan vaikean kautta ulos, sillä ajan sijalla 3 ja tuhoan takaani Alonson, joka tekee joukkokolarin, eikä turva-autoa, tälläisiä esimerkkejä on monia, ei ole tullut kuin 2 kertaa kahden kauden ja kolmannen kauden alun aikana.
-Aika-ajoissa tarvitaan todella hyvät säädöt, jotta voi pärjätä expertillä, mutta kilpailun ensimmäisessä kurvissa noustaan sijalta 18. sijalle 4, mistä seuraavaan kurviin top-3 ja sillä sijalla sitten körötellään maaliin saakka.
 

RosvoRoope

New member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
1
Mikäköhän on kun ajan aika ajoissa niin se ottaa kyllä aikaa, mutta sijoitusta ei tuu ollenkaan, vaan vaikka ajan sekunnin ykköstä nopeemmin silti oon 24 aika ajoissa? Joku ihme bugi kai.,.
 

Kyde

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
117
Itse pelailen tällä hetkellä eräässä Xbox Live -liigassa, jossa löytyy monentasoisia pelaajia. Kisat on sunnutai-iltaisin klo 23 Suomen aikaa. Liiga on brittiläinen, joten sen vuoksi aika on vähä turhan myöhä työssäkäyvälle. "Ihmispelaajia" löytyy yleensä n. 10-15. Porukka on oikeen lepposta ja kisat on ollu siistejä ja mukavia. Jos kiinnostaa tulla vakipelaajaks joukkoon tai vaikka koittaa vain yhtä kisaa, niin heitä privaviestiä, niin infoan lisää.
 
Ylös