Ei osaa sanoa mikä syy siellä oli, joku nuorehko (25-30v.) jamppa siinä huollon tiskillä oli silloin.
Aikansa naputteli konettaan niin sai tuon 635 taululle, eipä paljon edes selitellyt mitään.
Muutenkin toi huolto oli ?-merkkejä täynnä, etujarrut oli uusittu vaikkei vanhat ollu lähelläkään loppua jne...
75tkm kohdalla vaihdettiin jo toistamiseen palat & levyt autoon joka on ollut koko ikänsä lämpösessä tallissa ja muutenkin vähällä käytöllä (tuolla hetkellä ikää tasan 10v.)
Laakkosella tuota oli käytetty joka huollossa, yhteensä siis 11kpl. Lisähommia oli löytynyt seitsemään huoltoon, keskiarvo lisätöille liikkui 300-500€ välissä...
Tiedusteltaessa Laakkosen huollon päälliköltä tilanteesta että eikö tässä olla liioiteltu vaihtoaikatauluja, sieltä tuli selityksiä milloin jarrulevyt olivat kierot tai palat loppu tai jotain muuta vastaavaa, toisaalta kun pyysin viimeisestäkin huollosta osat mukaan niin levyt oli kuluneet tasaisesti, eivät olleet urautuneet ja paloistakin oli vielä 50% jäljellä niin tommonen 30tkm vaihtovälinä alkaa olemaan aika napsakka kyllä...
(vaikka nyt Seatti olikin niin Polon tekniikka siellä raudaltaan kuitenkin on...)
Noh Siitin meni myyntiin ja tilalle tuli ihan jotain muuta kuin VAG-konsernin tavaraa