Örfil
Guest
Sitä vaan että jos joku sitä tilanpuutetta valitteli: hyvin mahtuu kakkosnelosta Audioon...rakentelin maalauspukit noista parruista lomaviikon iloksi.
Meillä on kaksi palveluasemaa tässä ihan vieressä. Toivottavasti on hyvää kamaa. Ominaisuuksien puolesta juuri sellaista mitä tämän auton moottori kaipaa.Meil ei oo ku Teboil täällä (( Ei saa Nesteen Prota kuin satunnaisesti jos sattuu matkan varrelle sellanen. Muuten taitaa lähin olla n. 20 kilsan päässä, Kiskossa näyttäs olevan ja Nummi-Pusulassa.
Mitä olen lukenut siitä, se vaikuttaisi lupaavalta polttoaineelta. SiksiKIN harmittaa, että olen useimmiten täysin Teboilin varassa.Meillä on kaksi palveluasemaa tässä ihan vieressä. Toivottavasti on hyvää kamaa. Ominaisuuksien puolesta juuri sellaista mitä tämän auton moottori kaipaa.
No mun piti tankata sitä jo edellinen tankki. Kävin nesteen kylmäasemalla pistämässä tankin täyteen ja sitten tajusin että pro dieseliä saa vaan palveluasemilta :wall:Helvetti!
Ajoin päivällä Nesteen ohi, enkä muistanut tankata prodieseliä. No, vajaa puolitankillinen olisi vaan sopinut. Pitänee kokeilla ja varsinkin näin pakkasen uhatessa.
Nyt on tankissa 75 euron edestä Pro Dieseliä. Ensimmäisen kilometrin kokemuksella voin sanoa että on hyvää kamaa. Raportoinen käyttökokemuksista jahka saan hieman enemmän ajettua.
Meil ei oo ku Teboil täällä (( Ei saa Nesteen Prota kuin satunnaisesti jos sattuu matkan varrelle sellanen. Muuten taitaa lähin olla n. 20 kilsan päässä, Kiskossa näyttäs olevan ja Nummi-Pusulassa.
Mitä olen lukenut siitä, se vaikuttaisi lupaavalta polttoaineelta. SiksiKIN harmittaa, että olen useimmiten täysin Teboilin varassa.
Helvetti!
Ajoin päivällä Nesteen ohi, enkä muistanut tankata prodieseliä. No, vajaa puolitankillinen olisi vaan sopinut. Pitänee kokeilla ja varsinkin näin pakkasen uhatessa.
Minä puolestani tankkaan Nesteen ProDieseliä välittämättä siitä oliko hinta ÄsTeellä, ABSeellä tai TeeBeellä mitä tahansa muuta. Kalliimpaahan tuo lieju hieman on, mutta polttoainelaadun (WWFC) edut ovat kiistattomat perinteiseen dieseliin verrattuna.
Mikä on egr?Vetäisin aivan tyhjään tankkiin tuota ihmedieseliä heti sen markkinoille saapumisen jälkeen (ostaessani kaffeen nesteeltä). Ajotieturin mukaan kulutus oli vajaa pari desiä pienempi tutulla vajaan kolmen sadan kilometrin siirtymällä. Vaatisi lisää kilometrejä selvittääkseen, onko suhteessa edullisempaa vai ei. Kulutus toki näytti pienentyneen.
Siitä olen suht varma, ettei autosi kestä loppupeleissä yhtään pidempään ajoit Prolla tahi jollain kilpailijoista. Sillä ei ole mits merkitystä, onko egr tukossa 60tkm jälkeen vai 88tkm jälkeen. Yksittäistapauksia. Jos meinaa pussihousuiseksi hevosmieheksi ja ajella vanhalla Volvolla 600tkm niin vaikutukset auton kestävyyteen voi alkaa näkymään. Eiku...silloinhan ajaa polttoöljyllä
EGR on saatanan keksintö, jonka voi vanhemmissa dieseleissä laipata umpeen. Uuudemmissa syttyy vikavalo kun menet laippaamaanMikä on egr?
Tuhat prosenttia? Uskon Pron hyviin ominaisuuksiin mutta että 1000%. Freddie Mercury oli hetero.tuhat prosenttia enemmän kuin Pro.
Yli tuhat.Tuhat prosenttia? Uskon Pron hyviin ominaisuuksiin mutta että 1000%. Freddie Mercury oli hetero.
Kiitos tästä.Freddie Mercury oli hetero.
B my quest :thumbup:Kiitos tästä.
*hakkaa käsiään yhteen, pyörittelee päätään ja hokee "eipä ois uskonut, eipä ois"*Yli tuhat.
ProDiesel karstoitti kontrolloidussa kokeessa 4 yksikköä
Tavallinen Di samassa kokeessa 65 yksikköä, samalla moottorilla
Selviää pilkulleen tuolta PDF:stä jonka linkkasin tuohon ylemmäs.
Lasketaanpa yhdessä:
4 = 0% enemmän kuin Pro
6 = 50% enemmän kuin Pro. Kyllä vaan!
8 =100% enemmän kuin Pro, eikö vain?
12=200% enemmän kuin Pro. Näin on!
16=300% ...jep!
20=400% ...juu!
24=500% ...ok
28=600%
32=700%
36=800%
40=900%
44=1000%
48=1100%
52=1200%
56=1300%
60=1400%
64=1500%
65=1525% enemmän kuin Pro (4)