Örfil
Guest
Käytiin katsomassa. Max 2-5 m korkeuseroa.Lempäälään päin ajettaessa on ylämäki.
Tosin just siinä laskeutumisvalojen kohdalla taitaa olla melko sileetä, siitä eteenpäin ylämäkeä.
Käytiin katsomassa. Max 2-5 m korkeuseroa.Lempäälään päin ajettaessa on ylämäki.
Tosin just siinä laskeutumisvalojen kohdalla taitaa olla melko sileetä, siitä eteenpäin ylämäkeä.
Autosta on riisuttu kaikki ylimääräinen paino pois: vararengas, tunkit poistettu jne ja tuon 6 sek ajoin liki tyhjällä tankilla eli kaikki turha paino oli pois. Ruiskin jopa ikkunapesuveden pois ennen vetoa.
Autossa on Revon Stage II viritys, 3" downpipe (laiton) ja koko putkisto avoin mahdollinen sekä vapaavirtaus filtteri ja softa vimosen päälle. Tuosta vekottimesta ei irtoa yhtään enempää heppoja. Voit tulla kokeilemaan jos haluat. Juuan kahvit ja sitten otetaan setti Pirkkalan varalaskukentällä.
Kun tykkää autoista ja ajamisesta niin sille ei voi mitään. Joku tykkää Tex Willeristä ja toinen lentokoneista. Mitä ihmeellistä tuossa nyt on?
jos ei paremmin tietäisi niin voisin kuvitella että kyseessä on joku 19 v jässikkä.
Ei, vaan kirjoitustyylistä päätellen.Kun tykkää autoista ja ajamisesta niin sille ei voi mitään. Joku tykkää Tex Willeristä ja toinen lentokoneista. Mitä ihmeellistä tuossa nyt on?
Moni forumisti omaa täällä hyvin erikoisia harrastuksia. Väittäisin että 80% porukasta omaa autistisia tai tourette oireita.
Uskotaan, uskotaan kokeilemattakin :ahem:Voit tulla kokeilemaan jos haluat. Juuan kahvit ja sitten otetaan setti Pirkkalan varalaskukentällä.
Yksi asia mikä on suht varma nykyisen kiesini jälkeen: ei enää tehokasta etuvetoa.Racer X sanoi:Mun tuhnussa on on K03 ja siitä ei irtoa kuin tuo 230 hv. On ihan maksimi etuvetoiselle. Hyppii kuin hullulehmä kun ottaa pois päältä ESP:n. Vikuroi kuin nuori varsa ja autoa pitää ohjata kaksin käsin että menee suoraan. Olen kokeillut Pirkkalan lentokentän vierellä olevalla suoralla 0-100 km/h ja alta 6 sek se ottaa. Voi kun olis neliveto.
Niin se silmä huijaa!Käytiin katsomassa. Max 2-5 m korkeuseroa.
On muuten melkeen sama rekkari kuin mullakin. Kirjaimet samat ja numerotkin melkein samat. :eek!:Mulla on ollu tuo.
Avant 2.0T/200 hv quattro. Vuosimalli taisi olla 2005.
Vallan oli kelpo ratsu se. Vaihdoin kuitenkin muuttuneen tilanteen myötä kunnon "raksa-autoon", jota ei tarvinnut isommin varjella rajummaltakaan käytöltä.
Pari kuvaa löytyi vielä koneelta:
Kirjaimet samat
Ei. Mulla on toi eka 'G' viimeisenä!
Onko samassa järjestyksessäkin?
kukaan ei halua kuulla tarkemmin sun Seatin toiminnasta!Onpa sitä tullut tuollakin suunnalla taisteltua kovat piipussa.
Oliko Pöhkis muuten öljynkulutusta tuossa kulkineessa? Noissahan saattaa joissakin olla 0,3ltr/1000km tasolla kulutus, jonka tehdas vielä mainitsee normaaliksi...Mulla on ollu tuo.
Avant 2.0T/200 hv quattro. Vuosimalli taisi olla 2005.
Vallan oli kelpo ratsu se. Vaihdoin kuitenkin muuttuneen tilanteen myötä kunnon "raksa-autoon", jota ei tarvinnut isommin varjella rajummaltakaan käytöltä.
Pari kuvaa löytyi vielä koneelta:
Tykki takaveto?Yksi asia mikä on suht varma nykyisen kiesini jälkeen: ei enää tehokasta etuvetoa.
Nyt kyllä saa Instrumentarium palautetta monitehoistaan! Näen niillä huonommin kuin pipa silmillä.Pirkkalan suoralla korkeuseroa on todellisuudessa noin 10 -15 metriä.
Valehtelematta pakko sanoa että Instrumentariumin "laatutyö" sai mut menemään leikkaukseen.Nyt kyllä saa Instrumentarium palautetta monitehoistaan!
Voishan sitä tuollaisellakin ajella. Ei tulisi toista samanlaista heti vastaan.Tykki takaveto?