Ok.Eilen 2x10km pyörää kevyesti, jälkimmäinen lumessa. Tänään 10km normaalia kävelyä. Viikonloppu osui nyt sopivasti että olis mahdollista 2x kestävyysharjoitteita molempina päivinä. Tankkaamaan.
Hyvä auto Mankelilla.Eilen 2x10km pyörää kevyesti, jälkimmäinen lumessa. Tänään 10km normaalia kävelyä. Viikonloppu osui nyt sopivasti että olis mahdollista 2x kestävyysharjoitteita molempina päivinä. Tankkaamaan.
Nesteet pysyy sisällä kun otti termostaatin pois. Vois kokeilla huohoninta rassailla onko siellä tukos.Hyvä auto Mankelilla.
Älä nyt, onhan se sentään F14TRacerin ongelma tiivistynee tähän:
Ongelma tiivistyi tuossa kuin kessu piippuun, mutta sillä on nyt mentävä.Racerin ongelma tiivistynee tähän:
Eikös noissa yleensä ole joku termostaatti ettei sisätilaan tule lämpöä ennen kuin moottori tarpeeksi lämmin.Nyt on pulma: Puntoon ei pukkaa enää lämmintä ilmaa sisälle.
Tarkistetut jutut:
- vettä on syylärissä
- lämmittimen kylmä/kuumailma läppä ei ole jumissa eli vivusto toimii
- ilmastointi ei ole jumissa/päällä
Onko noissa yleensä joku termostaatti joka aukeaa eli vesi ei menekään suoraan moottorin vesitilan kautta sisätilalämppäriin? Sattuisko joku autoguru tietämään?
Saakeli... :wall:
Noinpa eppäilin itsekin. Tiirailin kaula pitkällä konehuoneessa, mutten löytänyt paikkaa missä se termari vois olla. Letkut tosiaan löysin (kaksi peukalon vahvuista rööriä) eli jossain letkujen alkupäässä sen pitäisi olla, koneen kyljessä...Eikös noissa yleensä ole joku termostaatti ettei sisätilaan tule lämpöä ennen kuin moottori tarpeeksi lämmin.
Eikös se ole syyläriltä tulevan ylävesiletkun päässä koneen lohkoa vasten? Näin muistelisin omassani olleen....Noinpa eppäilin itsekin. Tiirailin kaula pitkällä konehuoneessa, mutten löytänyt paikkaa missä se termari vois olla. Letkut tosiaan löysin (kaksi peukalon vahvuista rööriä) eli jossain letkujen alkupäässä sen pitäisi olla, koneen kyljessä...
Kurkitaan lisää.
Moottorin lämpötila on ihan ok (90), se tsekattiin ekana. Vesi kiertää koneessa ja vedenpinnan taso puolessa välissä merkkejä.Mitä moottorin lämpömittari sanoo, vai onko noissa pelkkä vikavalo ylikuumenemisen varalta? Eikö lämpöä tule pidemmässäkään ajossa vai tuleeko haaleaa lämpöä?
Ok, täytyypä tänään kurkkia kun emäntä kotiutuu vielä tarkemmin. Tosiaan lohkossahan se jossain on eikä letkun varressa, kuten mun vanhassa Fordissa oli joskus -70 luvullaEikös se ole syyläriltä tulevan ylävesiletkun päässä koneen lohkoa vasten? Näin muistelisin omassani olleen....
ex-kommunistiliikenneministerin tekosia :thumbup: Kaikille jotain, mutta ei kuitenkaan kellekään riittävästi...Montusta täytetty 1/3? Kyllähän se riittää näillä määrärahoilla:ahem:
Onko toi Bobakki? Onko se muuttanut tuonne kuoppaan asumaan?
Teillä sentään vähän täytetty monttuja, täällä vaikeampi löytää tietä kuin monttuja.ex-kommunistiliikenneministerin tekosia :thumbup: Kaikille jotain, mutta ei kuitenkaan kellekään riittävästi...