markoj
Custom User
- Liittynyt
- 28.12.1998
- Viestit
- 38925
komp ja itse selvisin hieman alle kahdessa sekunnissa.Mun autossa ko. operaation vaadittiin tasan yhden napin painaminen. Aikaa kului noin kolme sekuntia.
komp ja itse selvisin hieman alle kahdessa sekunnissa.Mun autossa ko. operaation vaadittiin tasan yhden napin painaminen. Aikaa kului noin kolme sekuntia.
Mulla meni kellon mukaan tunti ja kaksi sekunttia :frank:komp ja itse selvisin hieman alle kahdessa sekunnissa.
Sama, en jaksanut siirtää autoa tunnin yksin taaksepäin - hirvee duuni :nope:Itsehän en osannu siirtää syksyllä peltilehmäni kelloa talviaikaan lain, joten se on kesäajassa jo valmiiksi.
Keväällä pitää painaa vasemmanpuoleista kellonsäätönappia kerran. Syksyllä 23 kertaa. Jos erehtyy painamaan oikeanpuoleista, joutuu painamaan sitä 59 kertaa lisää palauttaakseen alkuperäiset minuutit. Kellot ja minuutit vierivät omilla napeillaan eteenpäin, eivät yhdistetysti oikealta eteenpäin ja vasemmalta taaksepäin.Itsehän en osannu siirtää syksyllä peltilehmäni kelloa talviaikaan lain, joten se on kesäajassa jo valmiiksi.
Eihän se kesäauto mikään uusi keksintö ole, että.Parempi vaihtaa koko auto kerralla. Kuka saatana ny kelloa autossa siirtelee...
Onkos tuo jokin jatkettu kommunismin aikainen Skoda? Noloa luksusta.Jos minusta joskus tulee mafiapomo niin...
Eihän se nyt noloa ole. Mutta luksusta on. Ja Skoda.Onkos tuo jokin jatkettu kommunismin aikainen Skoda? Noloa luksusta.
Olisko Cadillaclimossa jatkettu kardaani? Skodassa taitaa olla takamoottori.Jatkettu Cadillac ei herätä huomiota. Jatkettu idänihme herättää.
Ei niin, mulla vaihtuu ittestään:thumbup:Parempi vaihtaa koko auto kerralla. Kuka saatana ny kelloa autossa siirtelee...
Onhan nuita Caddyjä etuvetoinakin.Olisko Cadillaclimossa jatkettu kardaani? Skodassa taitaa olla takamoottori.
Tuota, eikö nuo glykoolit pitäis sinne raakana heittää?Nyt nolottaa - se fiiun lämppärin toimimattomuusjuba selvis
Tuli eilen mieleen että ne vedet vois tarkistaa myös silloin kun auto on ihan kylmä. Kurkkasin aamulla syylariin ja nyt siellä ei näkynyt vettä täyttöputkessa. Ja kun taannoin auto oli lämmin, niin vesiraja oli puolessa välissä min/maxia.
Hain Motonetistä litran putelin jäähdytinnestettä, lorottelin 50/50 sekoitusta sinne yhteensä n. puoli litraa ja veden pinta nousi lähelle max rajalle. Albert joi loput (750 ml) nesteet suoraan pullosta ja lähti takas kylille.
Vaimo kävi nyt koeajolla ja avot - lämppäri toimii! Homma oli siis kiinni vain puolesta litrasta jäähdyttimen nestettä.
Enpä olis uskonut, mutta hyvä näin ja ettei tullut tilattua korjaamolle aikaa. Korjauskustannukset nyt maltilliset 3.90 e.
riippuu mistä roikkuu.Tuota, eikö nuo glykoolit pitäis sinne raakana heittää?
No munista varmaan?riippuu mistä roikkuu.
Mitäs se alppu sit ois juonu? Häh?Tuota, eikö nuo glykoolit pitäis sinne raakana heittää?
Sekoitussuhteet niissäkin on. Luin pullon kyljestä että -35 pakkasasteen kestävässä lurautetaan puolet vettä. Loput, kuten sanottua, meni hyötytarkoitukseen.Tuota, eikö nuo glykoolit pitäis sinne raakana heittää?