Auto-thread (vapaan tuuninkitopikki)

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Pitäisköhän istua alas tj:n kanssa ja keskustella saisko ottaa kielletyn MB:n. Ei se sen pröystäilevämpi ole kuin Audi tai BMW.
Toimari iskee Porcschen avaimet pöytään, että kun sä nyt kerran selvisit liisarisopparin loppuun siitä viikon mittaseks tarkotetusta Citroöönläpästä ni oot ansainnu pientä extraa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Toimari iskee Porcschen avaimet pöytään, että kun sä nyt kerran selvisit liisarisopparin loppuun siitä viikon mittaseks tarkotetusta Citroöönläpästä ni oot ansainnu pientä extraa.
:D

Eihän mulla ole ollut ongelmia kuin Toyotien kanssa isommin. Niin ja se Skodan ilmastointilaitteen kompura meni.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7209
Pitäisköhän istua alas tj:n kanssa ja keskustella saisko ottaa kielletyn MB:n. Ei se sen pröystäilevämpi ole kuin Audi tai BMW.
Lopputulos on se, että pomosi päätöksestä olet pian tuliterän Volkswagen Golf Variantin ratin takana.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Miksi Volvo on paska?
Koska kolleegalla (nainen) meni lyhyessä ajassa 3 turboa, ennenkuin vaihtoivat koko moottorin. Se on reissumiehelle/-naiselle hankalaa, jos auto jättää tai jää työt tekemättä sen takia, kun auto on pajalla. Siinä on vastapuoli naama näkkärillä, kun ilmoittaakin, ettei tulekaan palaveriin kun sopiva on kummankin kalenterista kaivettu vaivalla esille. Samalla toki jää kaikki muutkin käynnit käymättä jotka samalle reissulle on sovittu. Yhteen reissuun sisältyy yleensä useampi asiakaskäynti ja on yleensä 1-4 päivän pituinen.

Samaa vikaa ollut Volkkarin TSi-moottoreissa. Varsinkin pienissä.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Vähän muuten epäilen, että jäävät nämä "puolen miljoonaa sillä ajaa" autot historiaan vaparikoneiden katoamisen myötä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
On tuossa muutaman vuoden ikäinen Transportter reilu 800 000 mittarissa ja hyvin vielä rullaa.
 

Örfil

Guest
Joku essonpaarin mies väitti aikanaan että turbo pitää huoltaa 100 000 välein. Se on kukkua, mutta en tiedä kestääkö miljuunaa sentään?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Joku essonpaarin mies väitti aikanaan että turbo pitää huoltaa 100 000 välein. Se on kukkua, mutta en tiedä kestääkö miljuunaa sentään?
Tiedä siitä, ja onhan tuo kuluva osa. Tuskin näillä "puolen miljoonan" autoillakaan tuota rullataan ilman kuluvien osien vaihtoa. Mutta ahtaminen lisää koneen muiden osien kulutusta siinä määrin, että tuskin kestävät "ikuisesti" samaan tapaan kuin nämä luotettavimmiksi tiedetyt vaparikoneet. Yllättäen esim VAG-konsernin kiertokankiongelmat ovat olleet juurikin turbokoneiden kanssa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Niin no. Moottoreiden kehittäminen koko ajan entistä kevyemmäksi taloudellisuuden nimissä ei liene luotettavuusongelmia aiheuttava asia. Vaan nimenomaan se hyrskytin.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Niin no. Moottoreiden kehittäminen koko ajan entistä kevyemmäksi taloudellisuuden nimissä ei liene luotettavuusongelmia aiheuttava asia. Vaan nimenomaan se hyrskytin.
Ai siis Mosse? Mää arvasin, että jossain tässä on koira haudattuna, kun sen lähipiirissä kaikilla tuntuu vaan olevan Paskoja Autoja.
 
Ylös