PuoliPöhkö
Well-known member
Väärin, se on tehty mahongista.
Istuu ylössuin käännetyn kirjoituspöydän välikössä,
pärisyttää huulia ja sanoo niuvanniemen risteyksessä "tik-tak"
Väärin, se on tehty mahongista.
Paitsi Audeja.Ps. Ei sillä tuplakeltasilla ole mitään merkitystä. Paitsi että toisesta suunnasta (ns. vihollisen kaista) tod.näk. ei tule ketään meitin kaistaa vastaan.
Juuri näin.Paitsi Audeja.
hekohekoIstuu ylössuin käännetyn kirjoituspöydän välikössä,
pärisyttää huulia ja sanoo niuvanniemen risteyksessä "tik-tak"
Oma lista:Jos tässä pienellä kokemuksella voisi listata kuspäisyydet liikenteessä, niin:
1) Audi
2) BMW
3) Volvo
4) Mercedes Benz
5) Volkswagen
Urpoilut osaamattomuuttaan tai vanhuuttaan:
1) Nissan
2) Kia
3) Toyota
4) Hyundai
5) Mercedes Benz
Ps. Ei sillä tuplakeltasilla ole mitään merkitystä. Paitsi että toisesta suunnasta (ns. vihollisen kaista) tod.näk. ei tule ketään meitin kaistaa vastaan.
Onko Jämsässä jollain muka varaa Bemariin?Oma lista:
Kusipäisyydet:
1) Audi
Urpoilut
1) Toyota (varsinkin yaris)
2) Nissan (varsinkin kaikki)
En tiedä onko tässä jotain värilaseja, mutta en edes muista milloin olisin bemarikuskien törppöilyyn törmäillyt. Jollei tietty äänenvaimenninvikaisella autolla kylänringin ajamista sellaiseksi lasketa.
Mersukuskitkin olleet aika siivosti. Papparaisia lähinnä.
Sulla on niin pieni otanta vähäisten kilometrien mukaan, josta itse kerroit.Oma lista:
Kusipäisyydet:
1) Audi
Urpoilut
1) Toyota (varsinkin yaris)
2) Nissan (varsinkin kaikki)
En tiedä onko tässä jotain värilaseja, mutta en edes muista milloin olisin bemarikuskien törppöilyyn törmäillyt. Jollei tietty äänenvaimenninvikaisella autolla kylänringin ajamista sellaiseksi lasketa.
Mersukuskitkin olleet aika siivosti. Papparaisia lähinnä.
snadilaisten tulonsiirroilla on varaa vaikka mihin :thumbup:Onko Jämsässä jollain muka varaa Bemariin?
En tiedä olenko jo täällä avautunut, mutta liikenteessä noi lisääntynyt naiskusipäiden määrä huomattavasti. Pahinta on ettei niitä tunnista autoista. Siinä missä Volvo-kuskeja osaa varoa niin naiset suihkivat merkistä riippumatta.Sulla on niin pieni otanta vähäisten kilometrien mukaan, josta itse kerroit.
Kyllä ne Bemarit on ihan tasoissa Audien kanssa kusipäisyydessä. Reilulla erolla nämä kaksi muihin merkkeihin.
Kyllä. Tästäkin on moottoritie kaupunkiin ja aika usea minut ohittava (ajan n. 105 kmh) on nainen. Kun moottoritie loppuu, niin vauhti putoaa (naiskuskeilta), vaikka rajoitus pysyy samana.En tiedä olenko jo täällä avautunut, mutta liikenteessä noi lisääntynyt naiskusipäiden määrä huomattavasti. Pahinta on ettei niitä tunnista autoista. Siinä missä Volvo-kuskeja osaa varoa niin naiset suihkivat merkistä riippumatta.
Kännykkä nyt niin paha vielä. Mutta siinä vaiheessa kun laitetaan samalla ripsaria, alkaa vähän kanssaliikkujia pelottamaanUsein naiskuskit näpelöivät samalla kännykkää. Useammin kuin mieskuskit, näin olen ollut rekitöröröiväninänni.
Eikö tuo ollut jo tiedossa että kaikki firmat tekee noin?Heh. Folkkari on "vähän" manipuloinut virallisten päästötestien tuloksia varustamalla autojen tietokoneen kikareella, joka tunnistaa kun vakiomuotoista päästömittaussykliä aletaan ajaa ja pudottaa kärryn systeemit speciaali-extra-säästöliekille, jota ei normaaliajossa käytetä lain.
16 miljardia euroa sakkoa ei kuulosta maallikosta kovin mitättömältä summalta.
Suomikin svois sakottaa VAGia vaikka puolella tuosta, niin ei tarvis hoitsujen pyhälisiin koskea.
http://www.taloussanomat.fi/autot/2015/09/18/volkswagen-narahti-huijauksesta-lahes-16-miljardin-sakko-uhkaa/201512157/304
Oli tiedossa, että auton testaajalla on ollut mahdollisuus vaikuttaa testitilanteessa dynamometrin ajovastuksen asetuksiin tietyissä rajoissa, mutta en minä tällaisista mittaustilanteessa käytettävistä huijaussoftista ole aiemmin juttua missään nähnyt.Eikö tuo ollut jo tiedossa että kaikki firmat tekee noin?