Komp.Äkkiä lunssilan autoon letkuja kiinni nippareilla niin että riittää. Joka puolelle.
Ei nyi enää ikuna.
Komp.Äkkiä lunssilan autoon letkuja kiinni nippareilla niin että riittää. Joka puolelle.
Ei nyi enää ikuna.
Luulen että on tehty tuo kytkimen nopeahko kiinninappaaminen sen takia ettei tietokone luistata kytkintä pilalle. Turha luisto kuluttaa vain lisää joten lähdössäkin koitetaan eliminoida kytkimen luistoa.Ryömittämällä liikkeelle lähtö ylämäessä. Auto ikäänkuin "hyökkää" melko herkästi, eli kytkin ilmeisesti nappaa kiinni turhan äkkinäisesti.
Kun asian tietää, sitä osannee varoa. Aina kun muistaa.
Kiva kun tunnustit.
Jos ei lue koko ketjua, ei tietäisi puhutaanko Ferrarin kytkimestä vai Volkkarin.Luulen että on tehty tuo kytkimen nopeahko kiinninappaaminen sen takia ettei tietokone luistata kytkintä pilalle. Turha luisto kuluttaa vain lisää joten lähdössäkin koitetaan eliminoida kytkimen luistoa.
Kyllä tietää.Jos ei lue koko ketjua, ei tietäisi puhutaanko Ferrarin kytkimestä vai Volkkarin.
No nyt tuli jo kunnollisempaan otantaan perustuvaa tietoa :thumbup:Ei oo ei. Meillä on ollut firmassa n. 15 VAG-konsernin autoa. Ainoat ongelmat ollut TSi-moottoreissa. Tällä hetkellä niitä ei taidakaan enää talossa olla. Samoin poistui myös Volvot. Ongelmien takia.
On ollut kaikissa, leasing-autoja. 3 vuotta ajettuja ja 100-150 tuhatta tahkottu. Voi olla enämpikin.No nyt tuli jo kunnollisempaan otantaan perustuvaa tietoa :thumbup:
Onko noissa kaikissa 15 VAG-vaunussa ollut se DSG? Lienevät leasingvaunuja? Paljonko tahkottu ennen vaihtoa uuteen?
TSi:t ja muiden merkkien litraiset kolmoisturbotehomyllyt. Niin mitenköhän mahtavat kestää? Jos nyt ajatellaan, että moottorin pitäisi kestää auton koko käyttöikä, jotain 300 000 km tai yli.
Mikäs niissä on kilometriraja?Uskaltaisin ehkä kajota DSG:hen jos myöntäisivät 7 vuoden takuun kuten mm. eräs korealainen merkki omille kieseilleen.
Luottamusta lisää parhaiten se, että tehdas itsekin uskoo tuotteeseensa takuun myötä.
Kuukkeli kertoi että 150000 km. Eli vajaa 3 vuoden takuu siis (mulla reilu 2 vuotta). Eipä ole kummoinen. Paitsi kusetuksena.Mikäs niissä on kilometriraja?
Saahan sitä aina KUVITELLA!Maksoin taannoin talvinokialaisista 500 asennettuna. Kesärenkaiden kanssa ajattelin selvitä alle puolella.
Eiköhän se ole joka tapauksessa hyvä peli.Tuleva DSG-kipponi oli näköjään mukana vertailutesteissä kotimaisen autolehden uusimmassa numerossa. Autolehden toimitus oli lopputulosten perusteella tykännyt kokonaisuutena eniten tästä Wolfsburgin valmisteesta. Taakse jäivät mm. yli 15% kalliimmat BMW ja Mercedes.
Oma hanurini oli toimittajien kanssa samaa mieltä paremmuudesta, kävin itsekin kokemassa myös nämä muut sakemannit ennen ostopäätöksen kypsymistä.
Folkkari sopi tälle kropalle/käyttötarpeelle/lompakolle kolmikosta parhaiten, vaikka ei ehkä kaikkein premiumeinta laitaa edustakaan. Eikä tarvitsekaan. Tuote on kunnossa - kunhan vaan DSG kestää.