Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2011, Round 9, Hanko

Örfil

Guest
Heh - maanmainio rata! Mun hanskat pääsi loppukuviin ja niiden heitto editoitu dramatiikkamielessä ajallisesti "sopivampaan" kohtaan ;)

Spielbergeille tänks :ahem:
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Hyvä video, ja mukava rata oli! Kiva oli katsella Livestrong Korville -tiimin treenejä alussa. MUKAVAA oli meillä! Kiitokset taas WoPe:lle videosta.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Saatiin sentään ruhtinaallisesti televiisioaikaa.
Kyllähän se on niin, että näissä pläjäyksissä varmasti jokaiselle kuskille tärkein on nähdä itsensä ja oman tiimin jäsenet radalla. Pläjäykseen joutuu tiivistämään kuvattua materiaalia melkoisesti, joten kaikki eivät joka pläjäyksessä saa yhtä paljon televiissioaikaa. Livestrong Korville kiittää WoPe:a tämänkertaisesta tv-ajasta :)
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Jep, yleensä viittaa siihen että yksi rengas osuu johonkin jos rajummin pyörähtää ympäri.
Onneks niskat sen verta kunnossa ettei käynyt mitään :)
Vois olla kuitenkin aiheellista käydä lääkärissä.. Puolivälissä viikkoa helpotti merkittävästi, mutta vieläkään ei tunnu olevan täysin kunnossa.
 

Örfil

Guest
Tunnustan että joka radalla jakkuesin päänahka on aina minimitavoite (plus Andy, PeePee, PbBWM ja Asko). Mutta kun katselin noita Hangon jakkuesin ajolinjoja tajusin että ihan eri viivoja vedellään! Siinä se kympän ero :ahem:
Askoa vastaan olisin halunnut mitellä Hangossa, todellinen tasoni olisi tullut sillä esille. Ollaan nykyään ihan samalla kympillä radalla kuin radalla.
 

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1293
Sijainti
Tuusula
Harjoitukset #4
Ei saannu ajoa sujumaan kovinkaan kummoisesti kun pitoa ei takapäässä tuntunut olevan. Pitkiä luisuja tuli tehtyä esim ennen shikaania ja viimeisissä vasureissa aina pääsuoralle saakka. Shikaanikin meni välillä ihan miten sattui, kun ei vaan pitäny perää tiessä. Kaiken kaikkiaan keikuin sijalla 5.

Aika-ajo #4
Samalla vehkeellä aika-ajoon ja ties jo valmiiksi, että vaikka kuinka puristaa täysiä, niin eturiviin ei ainakaan ole mahdollisuuksia, ei paljoa innostanu. Toiseen riviin se sit riitti, tiukasti 4.

A-finaali #313
Ajoasento 313:ssa oli makaava, mutta painoa sai perän suuntaan niin, ettei sillä tarvinnut sladissa rataa kiertää ja ruudukostakin se lähti hyvin. DW oli ohitettu lähtösuoralla. Siitä liimauduin WoPen perään joka seurasi Haikkia. Tokalla kierroksella kakkoskurviin WoPe meni sisältä Haikista ohi ja samassa raossa pääsin minäkin sisäpuolelle rinnalle, pidemmän puoleinen ohitus, mutta shikaaniin menin toisena. Siitä alkoikin WoPen painostus ja sitä riitti aika loppupuolelle asti, sisältäen muutaman yrityksen ja vauhtiakin tuli vähän työnnettyä. Mutta kerrankun se virhe ykköskurviin tuli ja WoPe meni auton verran leveäksi, niin olin valmis ja samantien sisältä ohi. Tämä sijoitus piti maaliin asti ja voitto tuli. Oli taas hyvää vääntöä koko kisa.

Kiitos järjestäjille ja homma toimi hienosti radalla, kiitos henkilökunnalle.

http://www.youtube.com/user/NastyBoyRacing#p/a/u/0/X_2o4asRtHA
ja tän näköistä meininkiä siis...
Kiitos ja anteeksi:cool:
 

Örfil

Guest
Hyvä näköistä menoa. Tuolla autolla ja kuskilla voitto oli väistämätön :cool: Kuvamateriaalista melkein näin oman ulostautumiseni ekassa mutkassa.
 

Örfil

Guest
Itse asiassa ulosajon kontakti näkyy pläjäyksessä 4stroken kuvissa. Ratti strokella ihan suorassa eli taisin itse ryysiä tällä kertaa :( Perun aiemmat puheeni ulostyönnöstä, anteeksi pörinät. Olisi pitänyt pitää alkuperäinen lähtösuunnitelma. Olisin ollut sillä 6. lähdössä.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
pakko myöntää että tuli hieman yllärinä tuo kahden kameran käyttö, hienosti ajateltu kylläkin :thumbup:
 

Örfil

Guest
pakko myöntää että tuli hieman yllärinä tuo kahden kameran käyttö, hienosti ajateltu kylläkin :thumbup:
Oli hieno katsoa koko kisa tuosta kahdesta näkökulmasta. Tosiaan hyvä idis! Jäi ittellekin mietittävää seuraavaan Hanko -kisaan :ahem:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Oli hieno katsoa koko kisa tuosta kahdesta näkökulmasta. Tosiaan hyvä idis! Jäi ittellekin mietittävää seuraavaan Hanko -kisaan :ahem:
Jep.
Hienolta näytti rata ja mielenkiintoiseltakin. Harmittaa kyllä vietävästi ettei päässyt mukaan :wall:
 

Örfil

Guest
Jep.
Hienolta näytti rata ja mielenkiintoiseltakin. Harmittaa kyllä vietävästi ettei päässyt mukaan :wall:
Ens vuonna kaks kisaa, paras rata ja autot sarjassa Forssan kanssa. Toivottavasti sarja suuntautuu mahdollisimman paljon ulkoradoille, se on koko homman suola. Hangossa ja Forssassa asiakaspalvelu on top 100%!
Sarjan vois kohta nimetä Raket 120 mukaan :)
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Täytyy jatkossa vaan koittaa välttää tuollaisia. Toisin sanoen Turkuun tullaan tavoitteella, ettei tarttis edes ohittaa ketään :ahem:
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Kirjoitellaanpas jotain fiiliksiä:

Epäviralliset harkat:

Auto (#313) tuntui hyvältä ja jarrut juuri sopivan purevilta. Rataan ei vielä ihan täyttä ymmärrystä löytynyt, mutta ajo tuntui kyllä oikein hyvältä.

Tuli ehkä tehtyä pieni virhe, kun kukaan ei liputtanut pois niin ajeltiin vissiin turhan pitkä stintti. Olisi voinut säästellä voimia oikeisiin karkeloihin.

Harkat:

Auto (#10) tuntui siltä, ettei käänny kunnolla oikealle, ja aiempaan autoon verrattuna jarruja ei ollut lainkaan. En oikein saanut rytmiä, ja etsiessäni jarrupaikkoja tuli käytyä vähän rengasvallissakin ensimmäisessä mutkassa.

Aika oli ihan siedettävä, Jussi teki samalla autolla sadasosalleen saman tuloksen. Siinä on hyvä mittari tämänhetkiselle kunnolle.

Aika-ajot:

Nyt oli tarkoitus laittaa kaikki peliin ja puristaa Jussin edelle ja suoraan A-finaaliin. Auto sopi lapikkaaseen vähän paremmin ja ratakin alkoi vihdoin hahmottua kunnolla. Kolmen kymmenyksen parannus, sijoitus kuudes ja suora A-finaali oli tosiasia. Ikävä kyllä muut tallikaverit löytyivät B-finaalista, joten oli pelko että ajelen yksinäni A:ssa.

Kisa:

Kisaan arpoutui taas auto #10. Tiesin jo valmiiksi, miten auto käyttäytyy, joten alusta asti fiilis oli luottavainen.

Startissa yritin kovasti hyökätä ja nousta ylöspäin, mutta ahdasta tuli ensimmäiseen mutkaan ja tila loppui. 4stroke tuli käsittämättömällä vauhdilla jostain takaa (ja osui tai ei) ja meni ohi. Osuin sitten kaiketi samalla Jussiin, joka jatkoi matkaansa Cmoneyn perässä nurmikolle.

Lähdin seuraamaan 4strokea ja DW:tä kuin hai laivaa, välillä hieman kauempana ja välillä kun tuli tehtyä ajovirheitä hieman kauempana. Oli positiivinen yllätys etten jäänyt paljoa vaan pystyin ajamaan kärkikuljettajien vauhtia.

Koska kilpakuljettaja iskee silloin kun mahdollisuus tapahtui se mitä sitten tapahtui. Näin että DW lähti ohittamaan 4strokea ja ilmeisesti osuivat myös toisiinsa. Vauhti oli mallia kävely ja rako oli olemassa. Siitä sitten yritin mutta aivan ei loppuun asti riittänyt. DW osui vahingossa takarenkaaseen ja kohta katselinkin kun Cmoney tuli takaa ohi (ei sentään moikannut).

Lähdin vielä perään, mutta aika luovuttanut fiilis oli. Koska DW:llä oli vielä vähän enemmän vastaava olo, nousin sitten lopputuloksissa kuudenneksi. Parempi fiilis olisi jäänyt jos olisi saanut tuon ajamalla.

Paluumatkalla pettyneiden tallitoverien matka vei Tammisaareen ruokailemaan. Pihvi oli hyvää ja ilmeisesti piristi ihmisiä. 25-tiellä juutuimme evankelista-ruuhkaan, mutta hyvällä draivillä päästiin vielä ohi ja vältettiin tutkat.

Vauhti kärjen suhteen oli nyt kuitenkin yllättävän hyvä ja tästä pitää lähteä hyvillä mielillä kohti Turkua. Viime vuonna siellä meni hyvin ja tarkoitus on parantaa viime vuoden sijaa.

Tässä vielä incar A-finaalista:

http://www.youtube.com/watch?v=veEepVKN_88
 
Ylös