No ei kyllä pitänyt..Tosin Singaporenkin piti olla kuin tehty Lotukselle...
Kyllä se tallin pomo taisi sanoa ennen kisaviikonloppua ettei ole mitään syytä miksei lotus olisi podiumilla Singaporessa.No ei kyllä pitänyt..
Ei mitään esteitä palkintopallille kääntyy tässä tapauksessa mun korvaan semmoseen muotoon, että toivoa ei ole vielä menetetty. (muuten he taistelisivat voitosta, mutta mahd palkintopalli on sama kuin sija 4-7)Ei mitään esteitä palkintopallille mun korvissa kääntyy semmoseen muotoon että kaverin mielestä korkeintaan kaksi autoa (tai yksi talli) voi olla heitä nopeampia.
Niin, paitsi että siellä oli kisassa pari selvästi nopeampaa autoa/kuskia, ja huomattavan monta yhtä nopeaa. Tokihan se podiumi mahdollinen oli, mutta ei kovin todennäköinen. Lähtöruutu, ohittamisen vaikeus, ja ylivoimaisen nopeuden/taktiikkaikkunan puute esti tämän epätodennäköisyyden toteutumisen.Kyllä se tallin pomo taisi sanoa ennen kisaviikonloppua ettei ole mitään syytä miksei lotus olisi podiumilla Singaporessa.
En jaksa uskoa Spata paljon parempaan. Siellähän Kimi ei välttämättä olisi ollut edes 3., jos alun kolaria ei olisi tapahtunut. Sanotaan, että tolla autolla 4. tai 5. sija on jo hyvä saavutus Suzukassa. DDRS:n hyöty ja käyttöönottokin sen verta epävarmaaOkei hypätäänpä Boullierin puheista ja niiden totuudenmukaisuudesta sitten siihen, että pärjääkö Lotus Suzukassa. Oman arvion mukaan Suzuka on liian samankaltainen Span kanssa, notta Lotus olisi korkealla. Toisaalta tarjolla on eri renkaat. Toimiiko DDRS?
Suzuka saattaa olla jossain määrin samankaltainen Span kanssa, mutta epäilen että Lotuksen kannalta hyvällä tavalla. Kimihän oli Spassa "syheröisemmällä" kakkossektorilla nopeimpien joukossa (aika-ajossa muistaakseni ajoi kakkossektorilla toiseksi nopeiten) ja Suzukan mutkat ainakin omaan silmään vaikuttavat varsin samankaltaisilta, on siellä toki pitkä suorakin.Okei hypätäänpä Boullierin puheista ja niiden totuudenmukaisuudesta sitten siihen, että pärjääkö Lotus Suzukassa. Oman arvion mukaan Suzuka on liian samankaltainen Span kanssa, notta Lotus olisi korkealla. Toisaalta tarjolla on eri renkaat. Toimiiko DDRS?
Nyt ainakin Suzukassa Forecan mukaan n. 24 astetta lämmintä, joten ainakin luulisi lämpimämpi olevan kun Span tuulitakki-ilmastossa.Suzuka saattaa olla jossain määrin samankaltainen Span kanssa, mutta epäilen että Lotuksen kannalta hyvällä tavalla. Kimihän oli Spassa "syheröisemmällä" kakkossektorilla nopeimpien joukossa (aika-ajossa muistaakseni ajoi kakkossektorilla toiseksi nopeiten) ja Suzukan mutkat ainakin omaan silmään vaikuttavat varsin samankaltaisilta, on siellä toki pitkä suorakin.
Aika paljon riippuu varmasti myös kuinka kuuma sää on ensi viikon viikonloppuna Suzukassa, toivon mukaan ainakaan ei sataisi. Lotuksen "laitteesta" sitten tietysti toivottavaa parannusta suoranopeuteen, tämä on pakko saada nyt toimimaan. Pirelli valitsi tälle vuodelle pehmeät ja kovat viime vuoden pehmeän ja mediumin sijaan, vaikea sanoa mikä vaikutus tällä on Lotuksen suoritukseen.
Ei tietenkään kannata tappiota varmaksi kuuluttaa, mutta näitä viime kisoja katsellessa on ollut alusta asti sellainen fiilis ettei mitään ihmeellistä tulosta ole luvassa. Varmaa hyville pistesijoille kurvailua kuitenkin. Se on vaan tyydyttävä niihin sijoihin mitä tulee, turhaa ladata isoja odotuksia ja pettyä kerta toisensa jälkeen.Nyt on kriittiset hetket lootuksella. DDRS siiven tulee toimia suzukassa muuten peli on pelattu.
Toivoa en menetä enää ikinä kun kyse on Räikkösestä. On se vaan nähty useasti.
Spassa ei todellakaan tuulitakkia kaivannut. Ainakin suomalaisilla nahka paloi katsomossa, kun lämmintä ja auringonpaistetta riitti. Yö oli tosin vähän vilponen, mutta silloinhan ei ajettu.Nyt ainakin Suzukassa Forecan mukaan n. 24 astetta lämmintä, joten ainakin luulisi lämpimämpi olevan kun Span tuulitakki-ilmastossa.
Et vissiin perjantaina ollu maisemissa?Spassa ei todellakaan tuulitakkia kaivannut. Ainakin suomalaisilla nahka paloi katsomossa, kun lämmintä ja auringonpaistetta riitti. Yö oli tosin vähän vilponen, mutta silloinhan ei ajettu.
Mulla ainakin on semmone muistikuva että Lotuksen laite olis ollu ns. passiivinen eli verrattuna Mersun DDRS:sään, joka tulee toimintaan kun kuljettaja avaa takasiiven, olis käytössä koko ajan? En tosin löytänyt netistä mitään luotettavaa tietoa tähän liittyen.Onx Lotuksenki (vai vaan Mersun?) DDDDRS ens kauden kiellettyjen listal?