JahJahBlowJob
Well-known member
- Liittynyt
- 9.7.2010
- Viestit
- 640
Perjantai sateet ollu syypäänä tähän sekä se ettei kisojen välissä enään testailla.
Aikalailla Lotuksen kausi nyt paketissa.
Aikalailla Lotuksen kausi nyt paketissa.
Ne on vaan takeaway annoksen styrokskuoret mustalla jesarilla ilmanottoaukon ympärillä... Ja Lotuksen staffi nauraa partaansa, kun kaikki vouhkaa innovaatiosta. Ei tätä DDRS-episodia voi mitenkään muuten selittää :ahem:Taitaa olla turhaan heitettyjä resursseja, kun Lotus ei vielä Japanissakaan ota käyttöön tupla-DRS:a...se siitä sitten.
Jos se on itse ilmoittautunut vapaa-ehtoiseksi?"ykköskuski" laitetaan testinukeksi, kun WDC taistelu on kuumimmillaan. Vittu miten paska talli ja mun neuvo on, että lähde Kimi vittuun sieltä, koska ensi kaudella sua tullaan käyttämään hyväksi, jotta Grosjeanin markkina arvo saadaan ylös.
Ainakin Saksassa ja Unkarissa Kimi testasi uusia osia (mm ddrs) perjantaina tuhlaten auton säätämiseen käytössä olevaa aikaa. James Allison sanoi että nimenomaan Kimi halusi olla niitä testaamassa."ykköskuski" laitetaan testinukeksi, kun WDC taistelu on kuumimmillaan. Vittu miten paska talli ja mun neuvo on, että lähde Kimi vittuun sieltä, koska ensi kaudella sua tullaan käyttämään hyväksi, jotta Grosjeanin markkina arvo saadaan ylös.
Epäilen, että Kimi luottaa tässä tilanteessa enemmän omaan palautteeseensa kuin kokemattoman Grosjeanin. Ja siksi ilmoittautuu vapaa-ehtoiseksi.Kimi varmaan ihan mielellään ottaisi autoon päivitystä, jolla taas kamppailtaisiin podiumeista ja ehkä noustaisiin jopa voittotaisteluun. Ei voi jättää kokemattoman Grosjeanin varaan moisen arviointia, itse on kokeiltava olisiko hyötyä vai ei.
Kaikkein pahinta olisi ottaa päivityksiä, jotka eivät tuo merkittävää etua ja hankaloittavat ajamista. Vai toimiiko tuo DDRS automaatisesti DRS:n yhteydessä vai joutuuko kuski painelemaan jotain polvella tms?Epäilen, että Kimi luottaa tässä tilanteessa enemmän omaan palautteeseensa kuin kokemattoman Grosjeanin. Ja siksi ilmoittautuu vapaa-ehtoiseksi.
Ärsyttää lukea taas tällaista vainoharhaista ranteet-auki itkua. Eiköhän Kimilläkin ole jo tuossa iässä sen verran 'munaa' että ajaa itsensä ja tallin kannalta järkeviä ohjelmia."ykköskuski" laitetaan testinukeksi, kun WDC taistelu on kuumimmillaan. Vittu miten paska talli ja mun neuvo on, että lähde Kimi vittuun sieltä, koska ensi kaudella sua tullaan käyttämään hyväksi, jotta Grosjeanin markkina arvo saadaan ylös.
Niin ja Monacossahan se jo nähtiin, ettei talli hirvittävästi määrää ajaako Kimi jotain vaiko ei.Ärsyttää lukea taas tällaista vainoharhaista ranteet-auki itkua. Eiköhän Kimilläkin ole jo tuossa iässä sen verran 'munaa' että ajaa itsensä ja tallin kannalta järkeviä ohjelmia.
Vähän niinku naimahommissa. Parempi kokeilla itte, kun luottaa kokemattoman kaverin palautteeseen :tongue:Epäilen, että Kimi luottaa tässä tilanteessa enemmän omaan palautteeseensa kuin kokemattoman Grosjeanin. Ja siksi ilmoittautuu vapaa-ehtoiseksi.
Lotuksen DDRS ei liity DRS:sään oikeastaan millään lailla. Se toimii ihan passiivisesti (Siis teoriassa. Nähdyn perusteella se ei toimi ollenkaan)Kaikkein pahinta olisi ottaa päivityksiä, jotka eivät tuo merkittävää etua ja hankaloittavat ajamista. Vai toimiiko tuo DDRS automaatisesti DRS:n yhteydessä vai joutuuko kuski painelemaan jotain polvella tms?
Setup aikaa menee hukkaan ja on se nyt helvetin ihmeellistä, että Kimiltä KERS menee paskaksi melkein joka kisassa.Ärsyttää lukea taas tällaista vainoharhaista ranteet-auki itkua. Eiköhän Kimilläkin ole jo tuossa iässä sen verran 'munaa' että ajaa itsensä ja tallin kannalta järkeviä ohjelmia.
Äläpä muuta sano. Todella ihmeellistä. Ihme myös kun media ei ole vielä keksinyt ettei Kimi osaa käyttää ko. aparaattia ja rikkoo sen. Tai Alonso ole ottanut kunniaa että on painostanut Kimin KERSsin hajoamaan.Setup aikaa menee hukkaan ja on se nyt helvetin ihmeellistä, että Kimiltä KERS menee paskaksi melkein joka kisassa.
Rellun koneisissa on muuutenkin ollut kerssien kanssa ongelmia ( muillakin talleilla)Setup aikaa menee hukkaan ja on se nyt helvetin ihmeellistä, että Kimiltä KERS menee paskaksi melkein joka kisassa.
Lotuksen systeemi on DRS siinä kuin kääntyvä takasiipikin: ilmanvastuksenvähennyssysteemi. Ilmeisesti DDRS tulee siitä, että siitä tulee tupla, kun on molemmat.Lotuksen DDRS ei liity DRS:sään oikeastaan millään lailla. Se toimii ihan passiivisesti (Siis teoriassa. Nähdyn perusteella se ei toimi ollenkaan)
DRS:llä tarkiotin siis nimenomaan kääntyvää takasiipeä niin kuin lainaamassani viestissäkin ilmeisesti meinattiin ja kuten yleensäkin on tapana. Pointti nyt olikin siinä että, se putkilointi "toimii" ihan itsestään.Lotuksen systeemi on DRS siinä kuin kääntyvä takasiipikin: ilmanvastuksenvähennyssysteemi. Ilmeisesti DDRS tulee siitä, että siitä tulee tupla, kun on molemmat.
Ikävä kyllä tuo on täysin mahdollista. Aikoinaan Briatore teki kaikkensa nostaakseen ensin Schumin ja sitten Alonson markkina-arvoa tässä samassa tallissa. Väki on toki sen jälkeen vaihtunut, mutta jotenkin nykyjohtokin vaikuttaa pikkuisen samanluonteiselta kuin aiempikin remmi. Toivottavasti olen kuitenkin täysin väärässä nykytilanteen suhteen."ykköskuski" laitetaan testinukeksi, kun WDC taistelu on kuumimmillaan. Vittu miten paska talli ja mun neuvo on, että lähde Kimi vittuun sieltä, koska ensi kaudella sua tullaan käyttämään hyväksi, jotta Grosjeanin markkina arvo saadaan ylös.