Kaimann
Well-known member
Toisin kuin ferrarille, sinne kelpaa mikä tai kuka vain jos siitä vain rahaa saa.Vale on Williamssin miehiä, ei sitä saa lootukselle edes rahalla.
Toisin kuin ferrarille, sinne kelpaa mikä tai kuka vain jos siitä vain rahaa saa.Vale on Williamssin miehiä, ei sitä saa lootukselle edes rahalla.
Joo, tai suomalainen puunjalostusteollisuus! Tallin nimi voisi olla Lotus Embo Renault Racing team.Jyrki ja Jutta apuun! Samalla voidaan muutta nimi Lootus Tiimi:ksi.
Tai UPM Lotus f1-racingJoo, tai suomalainen puunjalostusteollisuus! Tallin nimi voisi olla Lotus Embo Renault Racing team.
Tallin WC-kopista kuuluisi varmaan sen jälkeen:Joo, tai suomalainen puunjalostusteollisuus! Tallin nimi voisi olla Lotus Embo Renault Racing team.
http://www.iltasanomat.fi/formula1/art-1288518186474.htmlLotus-tallin heikosta taloustilanteesta tihkuu lisää tietoja.
Julkaistu: 21.11.2012 10:14
Euroopan suurimman autolehden Auto Motor und Sportin mukaan Lotus-tallin työntekijöiden palkat ovat enemmän tai vähemmän myöhässä.
Lotus odottaa nyt seuraavaa maksusuoritusta F1-pomo Bernie Ecclestonelta, jotta talli pystyy maksamaan tähtikuljettaja Kimi Räikkösen ja yhteensä 493 työntekijän palkat.
Nähtäväksi jää, miten tallin toiminta jatkuu siitä eteenpäin. Useat Lotuksen insinöörit ovat jo kyselleet töitä mm. McLarenilta.
Lotus tarvitsisi ensi kaudeksi huomattavasti lisää sponsorirahaa, jotta kilpailukyky pystyttäisiin säilyttämään nykyisellä tasolla. Tallin omistaja, luxemburgilainen sijoitusyhtiö Genii Capital ei halua enää sijoittaa F1-toimintaan merkittävästi lisää rahaa.
Lotus yrittää saada uudeksi suursponsoriksi yhdysvaltalaisen teknologiayhtiön Honeywellin. Saman jättiyhtiön kanssa neuvottelevat kuitenkin myös McLaren ja Williams.
Mun mielestä talvivaara-renault f1Team toimisTai UPM Lotus f1-racing
Mun mielestä talvivaara-renault f1Team toimis
Vähän ylimitoitetusti sanottu, kun uusi sponssi on Coca-Cola Companyn energiajuoma. Mun käsittääkseni sillä ei ole kovinkaan iso markkinaosuus segmentissään.No, niin. Coca-Cola ja Lotus-team yhteistyöhön! :thumbup:
http://burn.com/en_GB/movers/burn_formula1_racing.html
Eikös Burn ollut Deep Purplen älpykkä?Nyt soikin Uriah Heep päässä loppuillan. Kiva :dunno:
Niinhän mä just sanoin? Tietty, my mistake. Soi vaan silti...Eikös Burn ollut Deep Purplen älpykkä?
Miten se on ylimitoitetusti sanottu? Kai se nyt on huomattavasti tolkullisempaa promota jotain, mitä ei vielä tunneta, eikä brandivalinta tai brandin nykyinen markkinaosuus kerro yhtään mitään panostuksesta.Vähän ylimitoitetusti sanottu, kun uusi sponssi on Coca-Cola Companyn energiajuoma. Mun käsittääkseni sillä ei ole kovinkaan iso markkinaosuus segmentissään.
No, niin. Coca-Cola ja Lotus-team yhteistyöhön! :thumbup:
Ylimitoitettua on sanoa Coca-Colan ja Lotuksen lähtevä yhteistyöhön, koska kokis on maailman tunnetuin brändi ja yhteistyöhön lähdetään suht tuntemattomalla energiajuomamerkillä. Loppuosasta olenkin sitten samaa meltä.Miten se on ylimitoitetusti sanottu? Kai se nyt on huomattavasti tolkullisempaa promota jotain, mitä ei vielä tunneta, eikä brandivalinta tai brandin nykyinen markkinaosuus kerro yhtään mitään panostuksesta.
What ever. Joka tapauksessa asiaa uutisoidaan lauseilla: "Coca Cola palaa ykkösiin" ja Boullier sanoo, että: "Olemme ylpeitä Coca Colan aloittaessa kanssamme yhteistyön Burn- tuotemerkin kautta.Ylimitoitettua on sanoa Coca-Colan ja Lotuksen lähtevä yhteistyöhön, koska kokis on maailman tunnetuin brändi ja yhteistyöhön lähdetään suht tuntemattomalla energiajuomamerkillä. Loppuosasta olenkin sitten samaa meltä.
Voip olla, mutta moniko nollainen lukema sitten Lotarille asti päätyy on eri asia.. Muutama satatonnia ja vastineeksi postimerkin kokoinen logo jossakin ei vielä hirveästi auta.Eiköhän sillä sitä pätäkkää ole kuitenkii ihan kivasti
Oma villi veikkaukseni on, että uusi sponsori saattaisi olla joku viisikosta Nationwide, Coca-Cola, Pepsico, Verizon, Caterpillar.
:alppu:Coca-Cola ja PepsiCo mukana listalla, koska yrityksillä voisi olla tarvetta päästä samalle mainosareenalle Red Bullin ja Monsterin kanssa. Ei siis välttämättä firmojen peruskola-brändeilla, vaan jollakin muulla tuotemerkillä.