Onko tämä joku ongelma?Lotarilla on nyt periaatteessa ruottalaanen sponsori.
Onko tämä joku ongelma?Lotarilla on nyt periaatteessa ruottalaanen sponsori.
Ainahan se on...Onko tämä joku ongelma?
Siis mikä ja miten periaatteessa?Lotarilla on nyt periaatteessa ruottalaanen sponsori.
"Burn is a Swedish high sugar, high caffeine content energy drink with a citrus flavor that comes in a 8.3 (250 ml) or 16.9 oz (500 ml) can. The drink is distributed in several countries by The Coca-Cola Company."Siis mikä ja miten periaatteessa?
Wikistä pisti silmään, että sitä myydään lähestulkoon kaikissa Euroopan maissa, muttei esim. Andorrassa, UK:ssa, Liechtensteinissa tai Suomessa? :doubtful:"Burn is a Swedish high sugar, high caffeine content energy drink with a citrus flavor that comes in a 8.3 (250 ml) or 16.9 oz (500 ml) can. The drink is distributed in several countries by The Coca-Cola Company."
http://en.wikipedia.org/wiki/Burn_(energy_drink)
Coca Colan jakelun Suomessa hoitaa Koff, joka tekee myös Suomen markkinajohtajaa energiajuomissa (Battery), eli ajatus lienee olla kilpailematta yhteistyökumppanin kanssa. Isossa-Britanniassa Cokis myy Relentless-brandia.Wikistä pisti silmään, että sitä myydään lähestulkoon kaikissa Euroopan maissa, muttei esim. Andorrassa, UK:ssa, Liechtensteinissa tai Suomessa? :doubtful:
No niin tietysti. Voisin ottaa asioista selvää ennenkä kyselen typeriä.. :nope:Coca Colan jakelun Suomessa hoitaa Koff, joka tekee myös Suomen markkinajohtajaa energiajuomissa (Battery), eli ajatus lienee olla kilpailematta yhteistyökumppanin kanssa. Isossa-Britanniassa Cokis myy Relentless-brandia.
- Emme odottaneet, että hän kerää niin paljon pisteitä. Siksi Kimistä tuli meille aika kallis.pomokin jo myöntää että kalliiksi Kimin palkkaaminen kävi.
http://www.iltasanomat.fi/formula1/art-1288518917492.html?pos=ok-nln
Loppujen lopuksi kuka olisi uskonut enne kauden alkua näin mahtavaan kauteen? (minun lisäkseni)Luulivat tehneensä hyvän diilin. Halpa maailmanmestari, kun sitoo palkkansa tällaisessa keskikastin tallissa pistesaldoon.
Ilmankos Kimi on ajellut niin varmasti pistesijoille niiden ollessa tarjolla. Talli varmaan hyppii riemuista viidestätoista viitostilasta- Emme odottaneet, että hän kerää niin paljon pisteitä. Siksi Kimistä tuli meille aika kallis.
Luulivat tehneensä hyvän diilin. Halpa maailmanmestari, kun sitoo palkkansa tällaisessa keskikastin tallissa pistesaldoon.
- Kimillä on rahansa. Parasta on varmaan kysyä häneltä itseltään, Lopez jatkoi.
Ja Kimihän tunnetusti vastailee.
Joku voisi laskea, kuinka kalliiksi Grosjean on tullut - lukuisissa kolareissa miljoonan tai parin edestä hiilikuitua romuksi ja lisäksi talli olisi ilman noita kolareita hyvinkin jopa 2 tilalla MM-pisteissä.Ilmankos Kimi on ajellut niin varmasti pistesijoille niiden ollessa tarjolla. Talli varmaan hyppii riemuista niistä viidestätoista viitostilasta.
Löytyihän se selitys Kimin takuuvarmuudella ajetuille kaikille kisakierroksille.Ilmankos Kimi on ajellut niin varmasti pistesijoille niiden ollessa tarjolla.
Uskon kyllä että Lotus uskoi olevansa 4-5 tallipisteissä.Mä tuota mietin, että onhan Kimille varmaan juu maksettu melkoiset pistebonukset, mutta paljonkos toi talli saa enemmän rahaa tuosta 3-4 sijasta verrattuna siihen 5-7 sijaan, joka kenties oli "budjetissa"?
Jaa-a, tiukkaa tekee useille talleille kaksikin autoa. Lisäksi pisteytystä pitäis varmaan muuttaa, koska kolme autoa samassa tallissa vaikuttais ensinnäkin kilpailijoiden määrään sekä siihen, että siellä olis pahimmillaan pisteillä 3,5 tallia. Nyt sinne pisteille mahtuu sentää vähintään viis tallia. Sitten tulee mieleen testausrajoitukset, kulukatot(?), moottoriradat(onko esim varikkoja suunniteltu sillee, että sinne mahtuis 30% lisää autoja? jne jne, joka tapauksessa se yks lisäauto vaikuttais varmasti todella moneen asiaan.Jaa-a kumpa Lotus ei alkaisi Romainin suojatyöpaikaksi. Niinkuin Bottaskin sanoi: f1 ssä pitäisi ajaa parhaimmat, ei rikkaimmat. Toisen kauden soisin Romainille sillä varauksella,että kisataidot nousee astetta korkeammalle heti Melbournesta alkaen. Jotenkin tämä 2 autoa per talli tuntuu liian vähältä... Olisi sitten mahdollista ajattaa kunnon kuskeja ja rahoittajia koko rahan edestä.
Pitäs varmaan olla, silleen että kauden alusta päätetään kaksi kuskia, jotka kerää tallipisteitä, niin kolmatta auto voisi ajaa esim. keikkakuski.Jaa-a, tiukkaa tekee useille talleille kaksikin autoa. Lisäksi pisteytystä pitäis varmaan muuttaa, koska kolme autoa samassa tallissa vaikuttais ensinnäkin kilpailijoiden määrään sekä siihen, että siellä olis pahimmillaan pisteillä 3,5 tallia. Nyt sinne pisteille mahtuu sentää vähintään viis tallia. Sitten tulee mieleen testausrajoitukset, kulukatot(?), moottoriradat(onko esim varikkoja suunniteltu sillee, että sinne mahtuis 30% lisää autoja? jne jne, joka tapauksessa se yks lisäauto vaikuttais varmasti todella moneen asiaan.